Heipodeipo kaikki stalkkaajat, vanhat ja uudet
MarZoo:täällä edelleen, jo toista päivää
nireina:rytmissä pysytty...vielä
Saari:tänään oli kauppapäivä, rahaa ois voinut olla enemmän
els:kiva kun merkkasit...kerrohan jos alkaa mennä ihan mehtään, saas nähdä kerkeekö tässä mitään oppimaan
Ukko:miittiä odotellessa...onneks ei tarvi sinne asti pätkistellä
Mä epäilen jo ensimmäisenä päivänä että onko musta tähän

Siihen asti meni hyvin kun piti ruveta syömään... Aluksi oli hyvät ruokailu suunnitelmat, sitten tuli ähky ja uskon puute että jaksanko mä syödä tarpeeksi, sitten tuli epäluulo että mä syönkin ihan liikaa päivätarpeiksi... Ei siis ihan oppikirja esimerkki "näin warrioit"...tuostakin tulee varmaan iskulause "näin warioit"
Epäluulostani huolimatta en aio sittenkään laskea punnita tai vääntää makroja, en vielä ole valmis sentään siihen rumbaan en sambaan enkä chachahan...
Jos tämä rytmi osoittaa olevansa mulle omiaan niin sitten edetään tätä rataa.... ja niin mä tietty oletan että mun painokin lähtee laskusuhdanteeseen
Tänään on ollut hieman huimaavia olotiloja aamupäivästä... Saattaa johtua edelleen siitä laivakeikutuksesta, mutta ei voi olla varma. Nälkää en ole erityisesti tuntenut ja "ruokailujen" välillä en ole juonutkaan mitään... no ookoo, lipaisin sormestani siihen tulleen jogurtti tipan.
Mulla ois tunti aikaa mättää

Vajetta tai ylettä niin kohta lähtee loppukiri...
ap klo 8: kaks kahvia kermalla, toisessa huljutettu kookosöljyn jämät purkista
lounas klo 12: kahvi kermalla, turkkilaista kermalla ja abt puolikkaalla banaanilla

...no juu, tää ei kuulu normi appeeksi, tytöltä jäi aamupalan jämät jota sitten jatkojalostin sillä kermalla, antakee anteeks
iltaruoka 16-20:kurppa-jauheliha-lehtileipä-ranskankermasötkötystä, kaksi juustoleipästä oivalla ja maksamakkaralla, juustoleipänen kebablastuilla jäävuorisalaatilla tomaatilla ja carlicsalsalla, uskoisin että turkkilaista o'lightilla........-to be continued- (tarvittaessa)
En uskalla edes ajatella hiilareiden laskemista, tää nyt on vielä tällaista opettelua.
edit: tunnelmat muuten ok, mahaa vaan vähän nipistelee ja jopa turvottaa...tiedän kyllä että kertarykäisyllä syöminen sen varmaan tekee, mutta ei ole itsetarkoitus. Toivottavasti tunnelmat tasaantuu ajan myötä...päivien kuluessa...

Truth, nothing but the truth since 8.6.2010