karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-25 18:22:35

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-02-14 20:04:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tajusin justiinsa että ikävuosina noin niinkus 17-26 söin yleensä vaan iltaisin, tosin kaikkea hiilaripitostakin paljon, olin tosi hoikka. Nyt oon viimoset pari vuotta syöny ihan miten sattuu... Kerran aiemmin ketoosiinkin karpannu ja vuoden tauon jälkeen karppaan jälleen. Tykkään tästä mutten siitä että aamupalan nassuuni ahdettua tekee mieli syödä jotain taas kohta. :( Eli tuo iltasyöminen kuulostais ihanalta, etenkin kun ennen elin aina kahvilla ja söin illalla jos muistin. :D Nyt aion kylläkin syödä kunnolla illan mittaan, karpisti.

Jotain vielä varmistaisin; On siis ok juopotella kahvia (kermalla), teetä ja vettä/vissyä pitkin päivää? Napata pähkinä tai manteli jos hatsittaa? Voikos tässä lisätä hiilareita aterioihin? Nyt ne pysyy siellä alle 40/päivä. Haluaisin pudottaa muutaman kilon ja kiinteytyä, salilla aion käydä pari kertaa viikossa ja lenkkeillä ainakin sen nelisen kertaa viikossa, pikkulenkkejä, rauhallista kävelyä. :) Lapsia 4 alle 9v joten vauhtia piisaa.

ViestiLähetetty: 2012-02-15 11:59:16 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

mun tietääkseni jotkut sallii itselleen juoda kahvia tai teetä jos tulee näläntunnetta. on ihmisestä kiinni.
mulla menee mahan kurinat useimmiten juomalla ja niitä mahan kurinoita tuleekin siitä ellen muista juoda tarpeeksi. alkuun mulla meni aamulla manteleita muutama, sitten jätin pois ja siirryin kahviin kermalla(aamuisin), no nyt siitäkin pois kun maha ei pitänyt kahvista, tilalle oliiviöljyä.

kannattaa kuunnella elimistöään että milloin on oikeasti nälkä ja jos on nälkä niin kahvi/tee kermalla on ok.

ViestiLähetetty: 2012-02-15 16:25:28 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiitoksia vastauksesta. Tänään meni aamulla pari kupia kahveeta kermalla, sitte vissyä ja vettä jonnin verran sekä rooibosteetä. :) Nälkä ei oo ollu mitä kovast ihmettelen. Aamupalan jos syön niin nälkä kurnii jo puolilta päivin. Pari hasselpähkinää nappasin teen kanssa puolen päivän jälkee kun teki mieli. :D Äsken justiinsa söin päivän the ruuan joka oli kukkakaali/parsakaalimuussia tillillä ja voilla sekä kermalla ja kermaista kanasoossia, yhden ruispalan voilla ja metukalla erehdyn myös syömään. [-X Tuli paha olo kun söin, yöh. :smt019 Illemmalla otan vielä jotain rehuja ja partaäijää mehusopalla. :)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00