karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-26 22:45:42

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 37 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-02-06 12:02:36 
Poissa
sintti
sintti

Hei kaikki!

Minäkin päätin sitten lähteä iltasyömislinjalle, koska laihduin vuosi sitten parissa kuukaudessa 10 kg
toteuttamalla puolivahingossa semi-soturia.

Eli aamun aloitin kahvilla ja kermalla, töissä lounaaksi Vitalinea juotava jugurtti (joo ei oo rasvaa mutta ei juuri hiilareitakaan) pähkinöiden kera. Illalla kunnon mättö, usein jauhelihaa, vihannessekoituspussi, kermaa, voita ja juustoa pannulla käristettynä,
partista kermalla, pähkinärouheilla ja marjoilla soijajauhoa ja munaa unohtamatta... Joskus saatoin tehdä tollaisen pirtelön aamuksikin,mutta harvemmin. Nälkä ei kalvanut ja kilot karisi!

Nyt on tullut syksyn ja joulun aikana lipsuttua pahasti, enkä ole meinannut saada itseäni ruotuun sitten millään. Eilen luettuani pari viestiketjua arvelin syyn olevan liian vähässä rasvassa, jota sitten mätin oikein urakalla. Äsken laskeskelin eiliset makrot ensi kertaa elämässäni, ja totesin niiden olevan hh65, r251 ja p82. HURJA määrä rasvaa siis, vaikka en sitä pelkääkään.

No mutta. Aamulla mukavan täysi olo. Kahvit kermalla juotu, lounaaksi ajattelin vääntää voista, kookoksesta ja mantelista palleroita samalla kun laitan kananrintaa jälkikasvulle (ja itselleni iltaa varten odottamaan).

Odotan parin ekan päivän tuottavan vaikeuksia. Onneksi kuitenkin on kokemusta siitä, että kun homma lähtee rullaamaan
tämä on helppoa ja tuloksellista.

Koitan päivitellä tänne itseäni ja muita varten, miten saan homman toimimaan... Tervetuloa kommentoimaan, antamaan vinkkejä tai lähtemään mukaan soturin tielle!

Ikää 32v, pituutta 172 cm, painotavoite 62 kg (jossa syyskesällä 2010 käväisinkin), nyt ehkä 68-70. Vaakaa en omista mutta farkut kiristää...
Karppausta takana vajaa 2 vuotta, aloitin lihottuani keväällä 2009 yli 20 kg eli silloinen paino 85 kg.

ViestiLähetetty: 2011-02-06 14:13:18 
Poissa
sintti
sintti

Heips!

Jospa nyt sitten ilmottautuisi mukaan, pysyiskö paremmin ruodussa näin julkisesti :D

Viikon olen nyt ollut iltasyömingillä ja hyvin on mennyt! Tosin palasin takaisin karpimpaan syömiseenkin vasta reilu viikko sitten. Joulukuun alussa lähti repsahdus, kun ostin aletarralla varustetun valmisruuan evääksi töihin. Nälkääkään ei moinen pitänyt edes iltapäiväkahviin saakka, mutta kun se oli niin helppoa.... Siinä sitten oltiinkin hunningolla tammikuun lopulle asti, olokin kamalan vetämätön!

Nyt on niin helppo lähteä aamulla, kun ei tarvitse tehdä aamupalaa eikä miettiä eväitä :D Yksi repsahduksen mahdollisuus siis vähemmän. Olo on energinen ja liikuntakin on tullut takasin kuvioihin. Painoni ei kyllä karpatessakaan pudonnut, vaikka pömppömaha hävisikin. Syykin on toki selvä: Olut (ja sipsit). Eli alkoholia koitetaan nyt tosissaan vähentää.

Ikää rapsahtaa kohta mittariin myöskin 32 vuotta. Pituus 168cm ja paino 79kg. Ruuminrakenne roteva, mutta suht sopusuhtainen kuitenkin; "eihän sun tarvi laihduttaa". Tavotepaino olisi 68kg.
Mutta ensisijaisestihan terveyttä, pirteyttä ja pitkää ikää tässä haetaan. Tiivistyminen on sitten hyvä bonus, jos niin on käydäkseen. (Voi toivottavasti niin kuitenkin käy!! :lol: )

ViestiLähetetty: 2011-02-06 14:52:23 
Poissa
sintti
sintti

Ihanaa saada kaveri! :D

Mä kanssa ajattelin, että jos näin julkisesti aloittas, pysyisi paremmin ruodussa...

Miten sulla sujui ekat päivät? Mulla on nyt päänsärkyä ja vähän hontelo olo, kuten odotinkin.
Söin tuossa "lounaaksi" pari voi-kookospalleroa ja lusikallisen ranskankermaa + puoli litraa vihreää jasmiiniteetä.
Elsin versiosta poiketen päätin, että saan juoda vettä niin paljon kuin huvittaa -muutenkin on tapana lipikoida sitä pitkin päivää eikä se ainakaan viime keväänä tahtia haitannut!

Olen ruumiinrakenteeltani melko siro ja painoin 27-vuotiaaksi asti mitättömät 55 kg ja söin IHAN mitä huvitti! Leivoksia, kakkuja, jäätelöä, suklaata, pannaria jne päivittäin. Sitten aineenvaihdunta sanoi jotain ja verensokeriarvot huononivat. Ystäväni innoittamana löysin karppauksen...

Nimenomaan sitä hyvää oloa sekä parempia sokeriarvoja tässä tavoittelen, mutta täytyy myöntää että en tykkää tästä "vararenkaasta" vatsan ympärillä myöskään.

Meinasin syödä melko Kwasniewskimaisesti iltaisin ja odottelen pikaisia tuloksia. Vaikka eilen mätin ruokaa koko päivän ja jopa 8 kehittelemääni "Runebergintorttua" :!: , olen juossut vessassa pitkin yötä. Lupaavaa.

Tsemppiä sinne ja katsotaan miten tämä edistyy :)

ViestiLähetetty: 2011-02-06 23:00:43 
Poissa
sintti
sintti

Yllättävän hyvin siis sujuivat ekat päivät, ei päänsärkyä eikä heikotusta tms, vaikka "rättipäivätkin" sattuivat juuri alkamaan. Eväänä oli kyllä kuitenkin varmuuden vuoksi runsaasti pähkinöitä näin alkuun. Loppuviikosta selvisikin jo "vain" kourallisella pähkinöitä. Eilinen lauantai olisikin sitten jo mennyt vaikka koko päivän syömättä, ilman nälän tunnetta siis.

Tänään päivällä jo nälätti, mutta tyhjin vatsoin lähdin lenkillekin, olo kun oli energinen :shock: Ei olisi vanhoin ruokatottumuksin tullut kuulonkaan, kun en nälkää oikein "kestänyt". Sellainen heikotus ja tärinä, että muualle kuin jääkaapille ei olisi ollut asiaa...

Tämän viikon pidin ruokailun alun rajana kello kolmea, ensiviikolla syödään sitten vasta neljän jälkeen. Vettä kittaan myös, mutta sellasia muutoksia olen juomistottumuksiin tehnyt, että juon sitten kerralla enemmin, enkä tissuttele koko päivän. Jospa pääsis eroon tuosta ärsyttävästä pikkujanosta :D

Kaloreita en ole laskenut, mutta veikkaan, että vajaaksi jää, kunnei ainakaan vielä tunnu iltasella napa vetävän kovin paljoa. Makrojen laskeskelu ei myöskään innosta. Mutta jos ei tuo alkoholin vähentäminen auta painon pudotukseen, niin ehkä sitä täytynee sitten hieman laskeskella...

Tsemiä myös sinne :smt023

ViestiLähetetty: 2011-02-07 09:15:54 
Poissa
sintti
sintti

Hei huomenta :D

Ensimmäinen päivä takana ja heräsin huomatakseni, että puolet vatsasta on kadonnut johonkin!
Toki tietty alla on viikon verran melko onnistunutta "hh alle 70g päivässä" -meininkiä. Nyt olen todella innoissani :lol:

Aloitin syömisen tasan klo 17, sen verran oli nälkä että jo kymmentä vaille laitoin kanan ja valkosipulilantut
uimaan rasvassa pannulle. Jälkkäriksi avokado-ranskankerma-cottage cheese-munamättö vattumarmeladin kanssa =P~ .
Söin pitkin iltaa, vaikka tuon jälkeen ei enää oikein nälkä ollut. Erityisesti yritin huolehtia rasvoista. Söin jopa banskun, mitä en ole tehnyt pariin vuoteen! Olen sen verran utelias, että taidan mennä finelliin ehtiessäni ja tsekata makrot, olenko oikeilla jäljillä, vaikka tulokset puhuvatkin sen puolesta.

Kävin myös reippaalla muutaman kilometrin lenkillä koiran kanssa niin, että sain mukavasti hien pintaan

Täytyy varmaan alkaa lueskelemaan ruokapäiväkirjoja, jotta ideat syömisen suhteen ei lopu kesken. Nyt on rahat vähän tiukilla...

Energiaa on kivasti :D

Vinkki jonka kuulin eräältä vanhemmalta näyttelijältä, joka taistelee painonsa kanssa: laita illaksi persiljasilppua isoon mukiin ja päälle vettä. Aamulla siivilöi ja juo. Tekee erityisen hyvää virtsateille ja nopeuttaa nesteen poistumista. (Ja maistuu kylmänä ihanan raikkaalle)

Jeah, kyllä tästä likasta soturi saadaan!

ViestiLähetetty: 2011-02-07 13:32:44 
Poissa
sintti
sintti

Ruokaikkuna auki klo 12.50...

Vähän voita, mantelia ja pala 86% suklaata, sitten: REPSAHDUS PORKKANAAN :lol: :lol: :lol:

Kun se näytti niin pieneltä, yksinäiseltä ja herkulliselta! #-o

No, kaipa tämä menee alun vaikeuksien piikkiin.

Laskin rasvaprosenttini, joka oli 26,7 :roll:
Nyt sitten tavoite saada se sinne noin kahteenkahteen.

Muinainen, tuosta mainitsemastasi oluesta: itse latkin sitä vuosia, koska pidin makua raikkaana ja
tykkäsin rentoutua sen voimin iltaisin. Kun se 85 kg paljastui mulle ja aloin tosissani miettiä asioita,
luovuin siitä. Nykyään olut on minusta pahaa!
Siirryin kuivaan siideriin tai lightiin, punaviiniin ja kossuvissyyn.
Alkoholia ei ole tullut pariin viikkoon käytettyä nimeksikään. Ensi viikonloppuna on sitten koitos,
kaverin synttärit... en kyllä ajatellut olla tipatta!!!

Teen keittoon nyt ja sitten lenkille :D

ViestiLähetetty: 2011-02-07 15:28:19 
Poissa
sintti
sintti

Voi, se olisi oikeastaan järkyttävää, jos olut lakkaisi maistumasta hyvälle :mrgreen: Jos sen yhden sillon tällön pystyisi nauttimaan, mutta ei niitä jokaviikonloppusia kännejä... Hyvällä tiellä toistaiseksi. Pe ja la tuli nautittua yhteensä vain neljä kevyt siideriä. Eikä ollut edes hyvää. Melko teollisen makusia litkuja moni...

Mulla on tämä päivä mennyt aika pitkälti päin... ](*,) Nälkä on vaivannut koko päivän, eikä normi pikkuvälipalalla mennyt ohi. Ajatukset jatkuvasti jääkaapilla ja naposteluksi on mennyt... Eihän tän näin pitänyt mennä! :D Olis edes ymmärtänyt syödä sitten yhden vähän isomman välipalan. Tuli varmasti eilen illalla syötyä liian vähän; vaikka maha oli täynnä, olo oli kuitenkin sellainen, että vielä tekisi mieli/pitäisi syödä. Sen lisäksi vielä se lauantai, jolloin ainakin jäi kalorit hurjasti vajaiksi! Mutta tosiaan, alussahan tässä vasta ollaan, joten sen piikkiin laitan myös :D Tänä iltana on taas hieman viisaampi, ehkä.

Porkkanat ON hyviä! Itse olen varsinainen porkkana addikti. Aina on pussi jääkaapissa, enkä muuten luovu! :smt004

ViestiLähetetty: 2011-02-07 15:29:08 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Mie alotin kans iltapainotteisen oman warriorini... eikä väliaikoina ole nälkä, et näyttää tää sopivan taas paremmin ja ehkäsee ylimääräsiä naposteluja, eikä miula aamusin ees ole nälkä... tää rytmi se olla pitää... sopii paremmin miule... :wink:

ViestiLähetetty: 2011-02-10 11:42:12 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Heissuli vei! Meikäläinen alotti kanssa pari viikkoa sitten warrior tyylisen karppausmallin..hyvin on lähteny sujumaan ja tuntuu sopivan minulle :-) painokin on lähtenyt laskuun :-D yritän pitää yllä tätä nyt hyvän aikaa! Ja tuntuu ettei tarvitse enää syödä niin paljonkaan, vatsa täyttyy vähemmälläkin :-)

ViestiLähetetty: 2011-02-11 13:10:49 
Poissa
sintti
sintti

Täällä on kyllä makkarat tiukassa, mittanauhan mukaan ainakin. Ei hirveästi anna toivoa sunnuntain punnitukselle... Liikuttukin on huomattavasti enemmän. No mutta syömistapa muuten sopii kuitenkin, tulee jotenkin luonnostaan :D

Alkuviikosti oli järkkyä väsymystä, mutta meni ohi. Olisiko ketoosin merkki, sellainen makukin suussa.
Ruokaa ei kans hirveästi tunnu illalla mahtuvan ja aattelinkin, että jos paino ei tipu liian vähäisten kalorien vuoksi. Kiva siis kuulla, että vähemmälläkin syömisellä toimii; sopii opiskelijan lompakolle vallan mainiosti :lol:

ViestiLähetetty: 2011-02-13 11:54:11 
Poissa
sintti
sintti

Wuhuu, olipas kiva viikkopunnitus, -1.5kg sitten kuitenkin :shock: 8)

ViestiLähetetty: 2011-02-21 13:40:40 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hei Moi! :smt006
Saako tulla messiin? Tänään on minulla ensimmäinen soturipäivä.
Eilen iskostui päähäni ajatus tälläisestä syö-vain-kerran-päivässä mallista. Sunnuntaina toivuin lauantain suunnitellusta repsahduksesta hiilariherkkuihin ja oli niin turvonnut (ja kaasuinen :oops: ) olo että ruoka ei eilen enää maistunut klo15 jälkeen.
Ajatus soturista tuli vähän yllättäen ja extempore mutta kun olin kerran syömättä jo koko illan ja yön niin ajattelin nyt aamulla tarttua hetkeen ja jatkaa samaa rataa niin että syönkin vasta illalla.
Tarkoituksenani on siis syödä kerran päivässä, aina illalla n.klo 18. Tämä siksi että sopii parhaiten perheen rytmiin.
Muksuni kyllä aamulla totesi että "Äitillä ei oo lautasta!" :smt102

Aamulla (n. klo8) join aamukahvit kookosöljyllä ja
nyt (13.30) "lounaaksi" kuppi teetä kookosöljylllä.
Sitten illalla syödään yhdessä puoli kuuden tienoilla.

Olen 28vuotias, 170cm pitkä ja tämän hetken paino on n.68 kg.
Tarkoituksena olisi saada jokunen kilo pois ja unelma-tavoitepaino olisi 63-64kg

ViestiLähetetty: 2011-02-22 12:35:34 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Miten voikaan tuntua näin helpolta?
Eilinen ensimmäinen paastoilupäivä (vai miksi sitä nyt kutsuisikaan?) meni vallan mainiosti!
Lieneeköhän uutuudenviehätystä? Illalla vasta söin ruokaa yhdessä perheen kanssa eikä silloinkaan ollut suinkaan mikään häiritsevä nälkä!
Toki söin reilusti ja monipuolisesti kyllä. päivän mittaan tuli pieniä nyt-vois-syödä-jotain- hetkiä mutta ne meni ohi lasillisella vettä tai puuhastelemalla jotain muuta. Nälkä ei oikeastaan ollut vaan enemmänkin olo että tavan vuoksi pitäisi syödä!

Tänään aamulla sitten taas kahvit öljyllä (Ja kermalla) ja kohta lounaaksi kupponen teetä.
Vettä menee pitkin päivää jonkun verran..
Mitenkäs teillä muilla sujuu?

ViestiLähetetty: 2011-02-22 14:27:18 
Poissa
sintti
sintti

Tervehdys :)

Täällä myös otettiin lauantaina harkittu repsahdus: Neljä kuivaa siideriä ja pussillinen sipsejä. Ei krapulaa, ei huonoa mieltä, päinvastoin hyvällä mielellä sunnuntaina takaisin ruotuun :)

Paino ei kyllä viime viikolla tippunut yhtään, eivätkä sen puoleen mitatkaan merkittävästi muuttuneet. Kitudieeteillä en ole ollut ikinä, mutta varmasti muuten melko köyhällä ravinnolla, että jospa tämä tästä ajan kanssa käynnistyisi.
Parina päivänä olen makrotkin sitten laskeskellut varmuuden vuoksi :roll: Liian vähän on tainnut tulla syötyä ja kovasti hankalalta tuntuukin pelkällä iltasyömisellä saada kalorit kasaan :D Protskujen saantiin lienee syytä kiinnittää huomiota ja rasvaa toki kärsii lisätä.

Kuinkas sinulla Char, jos syötkin vain yhden aterian?

ViestiLähetetty: 2011-02-22 21:47:17 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Toinen päivä pulkassa!
Päivällä sain vieraan jolle tarjosin kahvit klo 14.30 ja siinä ohessa nautin 2 palaa siemenrieskaa munavoilla, juustolla ja paprikalla vaikkei kyllä ollut ollenkaan nälkä! seuran vuoksi vain.. :roll:
Sitten illalla ruokaa taas ennen kuutta. Söin reilusti vaikka nälkä loisti poissaolollaan! (onkohan tässä joku rakki haudattuna..?!) Liha-smetanakastiketta ja voi-kukkakaali-kermamuusia ja salaattia öljyllä. ja rieskanpala munavoilla.. jälkkäriä ei ollut tällä kertaa.

Kyllä niitä kaloorioita kasaan tulee ihan mukavasti kun pelkästään jo aamukahveissa ja päiväteessä menee kermana ja kookosöljynä ~500kaloria.. toistaiseksi en ole laskenut makroja. Katellaan tää viikko miten sujuu näin tunteella ja mutu-tuntumalla roppaa kuunnellen. (paitsi että syön vaikka ei ole nälkä? :-s se siitä kuuntelusta..)

Mielenkiintoista.
OT: Tämä päiväinen kahvivieraani näki pöydänkulmalla karpin keittokirjan ja otti käteensä lukeakseen.
"Ai tämä on näitä kirjoja.." - ja laski kirjan pois!! :lol:

ViestiLähetetty: 2011-02-23 09:30:08 
Poissa
sintti
sintti

No tosiaan varmaan tuleekin sinulla kaloreita ihan hyvin :lol: Itse juon kahvini mustana, joten kaikki energia tulee sitten vasta illalla. Tosin eilen innostuin syömään päivän aikana kaikki 150g varaevääksi ottamani pähkinät :oops:

Tuo nälän tunteen puute kyllä hankaloittaa hieman kropan kuuntelua täälläkin. Päivällä kyllä hieman nälättää, mutta vedellä menee ohi.

OT: :lol:

EDIT: Otetaanpa hieman takaisin. Varsinaista näläntunnetta siis ei ole ollut tänään illalla, mutta jotenkin.. hmm.. tyhjä olo. Kaloreita onkin kertynyt noin 2400, yhdellä aterialla jopa 1200. Eikä maha edes pullota :? Eli se siitä kalorien saannin vaikeudesta :D Joinain päivinä sitten on taas hankaluuksia saada alas edes 1500kcal. Mutua tosin kyllä vielä muutaman päivän seuraamisella...
Mutta oliskohan tuo nyt sitä kropan kuuntelemista vai pitäsköhän vaan tarkasti pitää ne kalorit siellä hieman koomakulutuksen yläpuolella, mutta sopivasti miinuksella koko ajan. Vielä tuntuu kuitenkin paremmalta ajatukselta syödä jos siltä tuntuu ja olla syömättä kun ei uppoa.

ViestiLähetetty: 2011-02-24 13:13:34 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

..Ei ollut tarkoitus omia tätä ketjua! 8-[

Noniin mutta siis tänään on soturikokelaskokeilun 4. päivä.
Niin se aika menee kun on mukavaa. Lounaan merkeissä: Kuppi teetä kermalla.
Illalla on luvassa Kermaista lihapataa ja lanttumuusia. Jälkkäriksi tein karpin ateriakirjan ohjeen mukaan sitruunakiisseliä! =P~
Huomasin puolivahingossa että aamupalan jälkeen (2mukia kahvia kermalla ja 1tl kookosöljyä, vettä ~klo 8.30)
en ole juonut mitään! Normaalisti kuitenkin lipitän vettä aina ohikulkeissa kun kannu on pöydällä.. :-s

Nyt siis teetä ja vettä. Sitten odotellaan iltaan ruoan suhteen. Todella hyvältä on tuntunut kaikin puolin! Nälkä ei vaivaa päivänmittaan.
ja tuntuu että aikaakin on enemmän kun ei tarvi kokoajan ruokaa olla laittamassa! :)

Mitä muille kuuluu? Missä muut soturikokelaat?

Muinainen: Minun järkeeni kuulostaa ihan luonnolliselta että ravintosisältö ja -arvot vaihtelevat päivästä toiseen.
Eihän soturit joka päivä saa pupuja kiinni..! :lol:

ViestiLähetetty: 2011-02-24 13:54:37 
Poissa
sintti
sintti

:lol: No niin munkin järkeeni kuulostaa luonnolliselta. Vielä kun oppisi tunnistamaan, että mistä makroista tai mikroista on puutos :P

Tänään illalla onkin ohjelmassa "pitsalle" menoa. Listoilla näyttäisi olevan salaatti kebabilla, joten sellaista kokeillaan. Ei sillä, etteikö se pitsakin houkuttelisi :roll: Mutta mutta, kun viikonloppunakin on ohjelmassa yöeloa pakollisine hiilareineen, niin jääköön tällä kertaa :)

ViestiLähetetty: 2011-02-25 10:00:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä aloittelin joku pari viikkoa sitten. Tai siis aamuisin otan kupin kermakahvia (joskus myös kookosöljyä), lounaalla myös jos on sellainen olo. Sitten noin klo 17-22 välillä syön useamman aterian. Tää on sopinut mulle tosi hyvin :) Painokin on lähtenyt hiljalleen tippumaan eikä mielitekoja suuremmin ole. Välillä tulee päivällä tai varsinkin iltapäivästä syötyä jotain kun tuntuu että on muka nälkä, mut sitten onkin ihan täynnä pienestä määrästä ruokaa ja tulee vaan huono ja nuutunut olo.
Mulla on ollut ongelmana liika syöminen, hiilarihimot ja iltapäiväväsymys. Ensin ajattelin, että mulla olis jotain uupumus/stressiongelmaa tms., mutta päiväpaasto on ratkaissut kaikki nuo ongelmat. Eikä enää tule sydämentykytyksiä, heikotuksia ja uupumiskohtauksia ollenkaan. Tykkään syödä iltaisin enemmän, mulle ei sovi aamupala-lounas-päivällinen-rytmi ollenkaan :) Eilen söin illalla vielä pekonia, Vatajan nakkia ja munakokkelia vaikkei ollut edes enää nälkä, mutta ajattelin että jaksaisin sen voimilla tämän päivän. Viime päivinä olen napostellut vähän epäkarpisti päivisin... Varsinaisesti mielitekoja ei tosiaan ole, mutta kun oon päivät muksun kanssa kotona niin tekis vaan mieli syödä jotain ihan tekemisen vuoksi :lol: Käyn viikonloppuisin töissä, ja siellä oon pärjännyt aamuvuorot tosi hyvin syömättä. Ja ainoastaan noiden työvuorojen jälkeen oon huomannut, että posket hohkaa hullun lailla adrenaliinista tm. Eli en koe, että tästä syömisrytmistä olisi (noita työpäiviä lukuunottamatta) aiheutunut ylimääräistä stressiä kroppaan.

Kiva kun täällä on muitakin aktiivisia :)

Niin ja sitä piti vielä sanoa, että mä en tosiaan karppaa ekaa kertaa joten siksi kroppa ei enää niin anna anteeksi suuria (liikoja) ruokamääriä tms. Sillä mä tätä halusinkin kokeilla :)

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-02-25 10:21:27 
Poissa
sintti
sintti

Huoh.

Siis melkein heti ketjun aloitettuani hajosi tietokone...
No mutta, nyt pääsen antamaan väliaikatietoja, hauskaa että näin moni on mukana ketjussa :D

Mutta siis asiaan.
Aloitin työt pari viikkoa sitten ja warriori on toiminut lähes täydellisesti.
Teen pitkiä päiviä, usein olen kotona vasta klo 19-20, joten syön töissä pienen "lounaan", yleensä avokadon ja kermaviiliä. Ruokahalu on ikävä kyllä (?)
lähes olematon. Iltaisin syön lähinnä pähkinöitä, ehkä vähän lihaa tai kalaa ja
mahdollisesti partis-ranskankerma-soijajauho-kerma-munamättöä maustettuna milloin milläkin.

Punnitsin itseni kaverilla ensimmäisen viikon aluksi ja täydessä talvivarustuksessa (siis ulkovaatteet ja kengät päällä) painoin 72,2 kg. Sen koommin en ole vakaa nähnyt, mutta senttejä on kyllä kadonnut vatsan ympäriltä jo neljä. Huomaan kiinteytyneeni, myös rinnat ovat pienentyneet (hoikistumisen miinuspuolia :lol: ).

Sopeutuminen ruokavalioon kesti noin viikon ja aluksi jumitti, vaikka juoksin vessassa jatkuvasti.

Nyt on mainio olo. Paino tuntuu laskevan, vararengas pienenee ja lauantai-iltana mahdun viime kesänä Pariisista ostettuun mekkoon kun lähden laulukeikalle :D

Mahtavaa, kesällä olen jo hyvinkin timmissä kunnossa! Pitäisi vaan yrittää syödä vähän enemmän...

Tsemppiä kaikille sotureille, kerron edistymisestä ehtiessäni!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 37 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00