|
Voihan pahus, netti pätkäisi ja hukkasi tekstini bittiavaruuteen. Ei kannattais ikinä unohtaa kopioida tekstiä leikepöydälle ennen lähetysyritystä, kun asuu umpimetsässä huonon netin kanssa..
No mutta, tarkoitukseni oli kysyä teiltä warriorilla olevilta, että onko kukaan kokeillut aamusyömistä ja iltapaastoa? Päinvastaista näyttää olevan aika paljon liikkeellä, mutta itselle se ei tunnu kovin sopivalta vaihtoehdolta. Jos en saa aamulla ruokaa, olen kuin persiiseen ammuttu karhu. Tuossa parisen viikkoa sitten huomasin, että iltasyömiset olivat unohtuneet ja olo oli mitä loistavin. Olen yrittäjä ja teen pitkää päivää fyysistä työtä. Energiankulutusta siis on, mutta se syöminen joskus vähän unohtuu, onneksi korvaan sen isoilla annoksilla. Olen karppaillut enemmän tai vähemmän pari-kolme vuotta ja vähähiilarinen ruokavalio sopii minulle mainiosti, jos vaan vielä pääsisin eroon sokeriaddiktiostani.
Mitän mieltä olette vanhat (tai vähemmän vanhat, kukin lajinsa mukaan) warrioiwat tällaisesta ruokarytmistä:
aikainen aamupala klo 3:45-6 välillä, miten nyt sattuu olemaan töihin lähtö reipas välipala klo 8-9 runsas lounas n. klo 12 (välipala klo 14, tämän olen välillä jättänyt pois ilman ongelmia, kun en ole ehtinyt)
Annoskoot ovat isohkoja, saan energiaa noista aterioista vähintään koomakulutukseni verran (joka on eri laskurien mukaan 2300-2800 kcal välillä). En kyllä lihokaan, vaikka illalla söisin, tosin olo ei ole niin mahtava sitten aamulla, jos illalla on mennyt mussuttamaan jotain. Pitäisikö aikaista aamupalaa pyrkiä myöhäistämään, jotta paastoaika pitenisi?
Ylipainoa on, mutta se ei ole lisinyt karppausaikana repsahteluista huolimatta, vaan eipä se ole juuri laskenutkaan. Syön Paljon ja jos en syö, en jaksa tehdä töitä, jotka siis, näin kertauksen vuoksi, ovat fyysisluonteisia. Ai niin, tällainen paljon syövä ja kuluttava otus on luonnollisestikin naisihminen ;)
|