karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-21 09:05:31

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 64 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-01-10 13:37:35 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Onnistuu, onnistuu =D>

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

ViestiLähetetty: 2011-01-10 16:54:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jörn Donner ei ainakaan kuollut,vaikka poltti yli 50 vuotta 2 askin päivätahdilla ja lopetti polttamisen mennessään sairaalaan keuhkosyöpäleikkaukseen.
Lääkärit sanoivat,että raskaan leikkauksen jälkeen ei jaksa kävellä "savuttomassa sairaalassa" tupakkapaikalle asti.Oli sitten haastattelujen perusteella päätynyt lopettamaan pari viikkoa ennen sairaalareissua.
Nykyisten haastatteluiden perusteella polttaa ryypätessään.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?

ViestiLähetetty: 2011-01-18 17:39:00 
Poissa
ressipallo
ressipallo

Minäkin pyristelen eroon tupakasta. Oon pyrkiny savukaloihinkin, mutta mitkä sinne on pääsyvaatimukset? Kuiteskin, Syksyllä olin melkein kuukauden irti röökistä ja sitten repsahdin, nyt olen kolmatta päivää ilman. Hirmu mieliteot on ja ei auta yhtään että ukko ravaa puolen tunnin välein savuilla. :shock: Parhaimmillaan olen onnistunu olemaan 2 v polttamatta, mutta olen sortunu aina uudestaan. Kannattaisko asettaa joku tavoite vai olla vaan tiukkana, että ei enää koskaan?!

ViestiLähetetty: 2011-01-28 05:30:38 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Onkohan tänä keväänä "Lopeta ja voita" -kilpailua. Itse osallistuin siihen lopettaessani keväällä 2007. Oisin kyllä lopettanut muutenkin, mutta tuo kisa osui sopivasti samaan saumaan.

Tää on ollut yleesä joka kevät. Tässä linkki viime vuoteen: http://www.stumppi.fi/portal/stumppi/kilpailut/

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 64 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Kaikki ajat ovat UTC+02:00