karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 02:15:49

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Calory in - Calory out -HELP
ViestiLähetetty: 2011-07-01 13:21:20 
Olin syömättä 36 tuntia, joista 12 tuntia laitoin kaloreita ulos molemmista päistä. mitään en siis syönyt ja vissyä join koko aikana 1½ litraa.
Koomakulutukseni on noin 1400 kcal ja ihan koomalla ei tuossa menty, piti välillä ottaa ihan juoksuaskeliakin vessaan, Jatkuva kipu ja kouristelu aiheutivat myös vääntelehtimistä, joka voi laskea liikunnaksi. Koko keskivartalon lihakset tekivät töitäniin, että vielä kaksi vuorokautta myöhemmin sekä selkä että vatsalihakset ovat todella kipeät.

Paino putosi tun 36 tunnin aikana alle kilon, ja rajussa vatsataudissa yleensä lähtee nesteitä paljon.
Miten siis tämä koomakulutus + oksu/ripuli kalorivajaus ja calory in - calory out on selitettävissä. Miksi noilla miinus-kaloreilla ei paino pudonnut ollenkaan? Nukuin tietysti huonosti (joka hidastaa laihtumista, mutta ei siitä lisäkaloreita tule) ja stressasinkin aikalailla (joka myös ei ole kaloreita lisää, mutta kuulemma hidastaa calory out:tia)

Tämä henkilökohtainen episodi horjuttaa uskoani kaloriteoriaan, vai pitäisikö olla syömättä (ilman kalori inniä) kauemmin?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-01 14:03:15 
Poissa
häjykarppi
häjykarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-19 07:27:49
Viestit: 3471
Jos elimistö tietää, että nyt on hätätila ja noudattaa hätätilalakia, joka kumoaa fysiikan lain? :lol:

_________________
Krapulan parantaminen ryypiskelemällä on yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä...

Quidquid latine dictum, altum videtur.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-01 17:34:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-05-15 10:57:49
Viestit: 649
Ei kait tuossa mitään outoa ole? 1400 kcal on sellaiset 200g painonpudotusta teoriassa (rasvat ja lihakset) ja loput lähti nesteistä?
Calory in-Calory out pitää aina paikkansa, kyse on vain siitä ettei kukaan tiedä ikinä kumpaakaan niin tarkasti vaan kyse on arvioista ja luuloista ja mutusta.

_________________
Ruuan sekakäyttäjä ja kulinarinisti.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)