En lukenut viestiketjua mutta katsoin äsken ohjelman areenasta.
Ohjelma oli oikeastaan ihan hyvä, toi esille missä mennään ja miksi (osittain). Juontaja oli hyvä roolissaan ja kyseenalaisti varsinkin VT puolen edustajia. Karppaaja toi asiansa hyvin esille samaten Laatikainen, kun taas vastapuolen Uusitupa änkytti koko ajan (nauttinut liikaa hiilareita?

) ja tukeutui ikivanhoihin tutkimuksiin. Eikä VT-puolen RT:kään oikein rooliinsa istunut, toisti vanhoja dogmia ja osittain puhui ristiin kun tuli ilmi että ne tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet saa vaikka hiilareita karsisikin jmv. VT puolen edustajat myöskin toistivat vanhaa kaupunkilegendaa karppauksesta kun toinen puoli toi esille sitä mitä karppaus oikeasti on.
Asiaa tuntemattomalle tuo ohjelma voi kylläkin kääntyä ihan kumpaan suuntaan vaan, mutta toivottavasti ainakin saa ihmiset ajattelemaan. Se kyllä jäi tuomatta kunnolla esille että koko karppikunta ei ole se äänekäs joukko ihmisiä jotka netissä riehuu vaan kyseessä on vain _pieni_ osa porukasta joka on ottanut nokkiinsa. Samaten syy tähän jäi tuomatta esille, eli se että monesti valehdellaan ja puhutaan P:t karppauksesta silloin kun karpit käy "kimppuun".
Lopussa Uusitupa mainitsi että on tärkeämpääkin tutkittavaa kuin karppaus, mutta tässä kohtaa en oikein ymmärrä miksi hän sitten on jatkuvasti puhumassa aiheesta kun se ei häntä tunnu kiinnostavan ja tiedotkin karppaajien ruokavaliosta on iltapäivälehtien tasoa.