Tämä karppajien syyttely on saanut jo todella huvittavia piirteitä. Tuntuu siltä, että lehti-sopulit lukee säännöllisesti päivän sylkiäiset, Suomi24 ja Iltalehden keskustelusivuilta. Eräs vakio-trolli kierrättää juttua; ”Teija Sopanen kuoli karppaukseen, Timo T.A. Mikkosen karppaus päättyi teholle”. Karppaajat ovat vihaisia kun heidän aivonsa eivät saa sokeria jne. Noin omana heittonani voisin kysyä; ”onko usein väkivallan taustalla karppaus, koska glukoosivajeesta kärsivät aivot lisäävät aggressioita.” Onko isä Nitro karppaaja, koska lihan himo on vallannut kirkonmiehen.
Eikö Nitro voi vastustaa konttorityttöjen pömpöttäviä pakaroita Brysselissä.
Ilmeisesti kovarasva-korttia on käytetty niin paljon, että siihen on tullut inflaatio. Nyt tähän keskusteluun on mukaan tullut myös THL jonka palkolliset päivittelee karppauksen epäekologisuutta. Tilalle on tullut myös eläintensuojelu, siksipä tuo sikojen huono kohtelu yhdistettiin heti karppaukseen. Siat kärsii karppaajat kantakoon vastuun, kun sitä lihaa syövät päivittäin. Iltalehti kyselee ikään kun ketunhäntä kainalossa johdattelevasti;
”onko sinulla varaa syödä lihaa joka päivä”?
