karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 15:57:16

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Karppaajissa kaikki vika
ViestiLähetetty: 2011-11-24 18:51:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-28 17:54:44
Viestit: 1112
Tämä karppajien syyttely on saanut jo todella huvittavia piirteitä. Tuntuu siltä, että lehti-sopulit lukee säännöllisesti päivän sylkiäiset, Suomi24 ja Iltalehden keskustelusivuilta. Eräs vakio-trolli kierrättää juttua; ”Teija Sopanen kuoli karppaukseen, Timo T.A. Mikkosen karppaus päättyi teholle”. Karppaajat ovat vihaisia kun heidän aivonsa eivät saa sokeria jne. Noin omana heittonani voisin kysyä; ”onko usein väkivallan taustalla karppaus, koska glukoosivajeesta kärsivät aivot lisäävät aggressioita.” Onko isä Nitro karppaaja, koska lihan himo on vallannut kirkonmiehen. Eikö Nitro voi vastustaa konttorityttöjen pömpöttäviä pakaroita Brysselissä. 8-[ :smt050

Ilmeisesti kovarasva-korttia on käytetty niin paljon, että siihen on tullut inflaatio. Nyt tähän keskusteluun on mukaan tullut myös THL jonka palkolliset päivittelee karppauksen epäekologisuutta. Tilalle on tullut myös eläintensuojelu, siksipä tuo sikojen huono kohtelu yhdistettiin heti karppaukseen. Siat kärsii karppaajat kantakoon vastuun, kun sitä lihaa syövät päivittäin. Iltalehti kyselee ikään kun ketunhäntä kainalossa johdattelevasti; ”onko sinulla varaa syödä lihaa joka päivä”? [-X

_________________
Nerous on vain tavallista suurempaa kärsivällisyyttä.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)