karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-07 05:01:09

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-11-07 14:51:54 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

No varmaan saisin kulumaan jos haluisin mutta olinkin joskus pitkään kasvissyöjä. Ei ole kokemusta sellaisista lihamääristä.

ViestiLähetetty: 2011-11-07 15:03:03 
Poissa
voipallo
voipallo

Aamulehden tilauksen lopettaisin jos sellainen kotiini tulisi, myös jotkut savolaiset lehdet saisivat vihaisen soiton täältä.

― Kurt Vonnegut

ViestiLähetetty: 2011-11-07 19:29:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Suosittelen turun sanomien boikottia ehdottomasti. Verkkolehdelläkin on sellainen sensuuri, että pohjois-koreakin jää kakkoseksi.
En ole törkeyksiä edes yrittänyt lähetellä vaan asiallista tekstiä.

ViestiLähetetty: 2011-11-21 09:57:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä olen ostanut iltapäivälehden 2 kertaa elämässäni. Petyin kummallakin kerralla, paskaa täynnä.

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-11-21 20:15:59 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

MademoiselleS kirjoitti:
Mä olen ostanut iltapäivälehden 2 kertaa elämässäni. Petyin kummallakin kerralla, paskaa täynnä.

Olisi ehkä kannattanut ostaa jostain muualta kuin fish'n'chips -jointista.

ViestiLähetetty: 2011-11-23 10:10:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nykymedia potee uutispulaa. Aina pitäisi löytää jotain raflaavaa ja jos joku juttu löytyy sitä vouhotetaan kybällä, kuten nyt tätä karppausta. Jokainen aikaansa seuraava julkaisu osallistuu hutun keittoon ja kun on paljon kokkeja menee jo puurot ja vellit sekaisin. Yleensä IP-lehtien taktiikka on se, että vajaa viikko vatkataan asiaa, sen jälkeen tehdään asiasta kysely. Tietysti tällä vatkauksella usein ohjaillaan kyselyjen lopputulosta haluttuun suuntaan. Karppauksen kohdalla on jo lakipiste saavutettu, niin hyvässä kun pahassa, ehkä karppaajille itselleen annetaan nyt paremmin suunvuoro.

ViestiLähetetty: 2011-11-28 18:04:52 
Iltalehti on kaikkein paskin, menee mun boikottiin ainakin
http://www.iltalehti.fi/terveys/2011112 ... 7_tr.shtml

ViestiLähetetty: 2011-12-05 15:53:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Aku Ankkaa luen.

ViestiLähetetty: 2011-12-05 16:38:00 
Poissa
aktivistikarppi
aktivistikarppi

Kirjoittelin lyhyesti aiheeseen liittyen:

Älä klikkaa

Lainaa:
Nyt, kun karppaus tuntuu olevan yksi valtakunnan kuumista puheenaiheista, niin iltapäivälehdet ja muut roskalehdet julkaisevat lähes päivittäin sensaatiohakuisia ja riitaa haastavia kirjoituksia tästä ruokavaliosta. Osa kirjoituksista voi olla jopa positiivisia ja asiallisia, mutta usein seuraavana päivänä ilmestyy jo uusi roskauutinen. Karppaus tappaa! Karppaus aiheuttaa syöpää! Karppaavia lapsia uhkaa huostaanotto!

...

ViestiLähetetty: 2011-12-05 17:51:27 
Poissa
The Kuningatar
The Kuningatar

Mulla on boikotissa tasan kaikki lehdet. Olen niiiin kyllästynyt tuohon mediapaskaan. Jatkuvasti jauhetaan jostain mitättömistä asioista ja jonku ulkönäöstä ja paljoko saa painaa ja mitä saa syödä ja kuka teki mitä kenenki filmitähden kanssa. HALOOOOO....maailmassa ois oikeitaki tärkeitä asioita mutta eiiiihään niistä puhuta, mitä nyt joku veronkorotus on verrattuna jonku poliitikon tekstareihin, kuka nyt haluaa iltaviihdykkeenä kuulla että verot nousee ja eihän nyt vaan käytetä sanoja kuten mustal*inen tai neek*ri tai vamm*nen tai muutenkaan puhuta asioista suoraan tai sanoilla joita kansa ymmärtää. Mutta käytetään kuitenkin sellasia sanoja kuten naiskuski, povipommi, salarakas, gayikoni, alkoholisti, narkkari, lihava, ylipainoinen, anorektikko,,,erotellaan yh-äiti ja yh-isä ihan ku ne ois jotenki eriarvosia kuin pelkkä isä tai äiti jne. ym. mutta hei, mietitään tässä nyt pari kuukautta vaikkapa sitä, että saako ne homot tanssia vaiko eikö sehän nyt on tärkeempää ku että saako ne adoptoida lapsia..apua lapsethan vois kotona siten vaikka nähdä tanssivia homoja :shock:

..oho..hups...niin sitä minä vaan, että olen boikotoinut noita jo vuosia ja jatkan samaan malliin. Silti tuo paska vaan jotain kautta löytää korviini.

Anteeksi kun käytän kiellettyjä sanoja, ne ovat tässä yhteydessä esillä vain tuodakseen painotusta asialle ei siksi että niitä käyttäisin arkipäivässä tai että tahtoisin niillä loukata ketään (paitsi roskamedian edustajia) ja ehdottomasti kannatan tanssivia homoja ja poltan kynttilöitä sisätiloissa :batman: ja KARPPAAN :batman:

91kg --> 74kg

ViestiLähetetty: 2011-12-08 19:24:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tää nyt menee vähän ohi, mutta mulle sanat mustalainen tai neekeri ei ole kirosana. Jenkeissä tosin se neekerin englannin kielinen vastine on... mutta mutta... Eiköhän näissäkin ole kyse siitä miten sanoja käyttää tai painottaa (neekeri vai saat*anan neekeri), ainakin osittain. Mutta se että enää ei esim ole neekerinpusuja kaupassa tai mustapekka pelikortteja on mun mielestä naurettavaa. Jotain tolkkua tähän maailmaan olis saatava.

edit
Niin, tulipahan vielä mieleen että kohta karppaaja/karppaus ja vastaavat pitää liittää kiellettyjen sanojen joukkoon. Nykyäänhän niitä käytetään erittäin negatiivisessa mielessä useimmissa median jutuissa. Sanassa/sanoissa ei ole vikaa vaan siinä miten media niitä käyttää ja nykyäänhän en itse enää esim ensmmäiseksi sano että olen karppaaja vaan puhun enemmänkin hiilareiden rajoittamisesta.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00