Mulla on boikotissa tasan kaikki lehdet. Olen niiiin kyllästynyt tuohon mediapaskaan. Jatkuvasti jauhetaan jostain mitättömistä asioista ja jonku ulkönäöstä ja paljoko saa painaa ja mitä saa syödä ja kuka teki mitä kenenki filmitähden kanssa. HALOOOOO....maailmassa ois oikeitaki tärkeitä asioita mutta eiiiihään niistä puhuta, mitä nyt joku veronkorotus on verrattuna jonku poliitikon tekstareihin, kuka nyt haluaa iltaviihdykkeenä kuulla että verot nousee ja eihän nyt vaan käytetä sanoja kuten mustal*inen tai neek*ri tai vamm*nen tai muutenkaan puhuta asioista suoraan tai sanoilla joita kansa ymmärtää. Mutta käytetään kuitenkin sellasia sanoja kuten naiskuski, povipommi, salarakas, gayikoni, alkoholisti, narkkari, lihava, ylipainoinen, anorektikko,,,erotellaan yh-äiti ja yh-isä ihan ku ne ois jotenki eriarvosia kuin pelkkä isä tai äiti jne. ym. mutta hei, mietitään tässä nyt pari kuukautta vaikkapa sitä, että saako ne homot tanssia vaiko eikö sehän nyt on tärkeempää ku että saako ne adoptoida lapsia..apua lapsethan vois kotona siten vaikka nähdä tanssivia homoja

..oho..hups...niin sitä minä vaan, että olen boikotoinut noita jo vuosia ja jatkan samaan malliin. Silti tuo paska vaan jotain kautta löytää korviini.
Anteeksi kun käytän kiellettyjä sanoja, ne ovat tässä yhteydessä esillä vain tuodakseen painotusta asialle ei siksi että niitä käyttäisin arkipäivässä tai että tahtoisin niillä loukata ketään (paitsi roskamedian edustajia) ja ehdottomasti kannatan tanssivia homoja ja poltan kynttilöitä sisätiloissa

ja KARPPAAN