karpohytraatti kirjoitti:
VOI KIESUS TEIDÄN KANSSANNE. OLEN MONELLA NETTIPALSTALLA KÄYNYT/KIRJOITTANUT, MUTTA TÄMÄ ON KYLLÄ POHJANOTEERAUS. PÄÄASIALLISIN TEHTÄVÄNNE NÄYTTÄÄ OLEVAN TOISINAJATTELEVIEN MORKKAUS, JA HENK.KOHTAINEN VAINO. KYLLÄ OLETTE AHDASMIELINEN KUPPIKUNTA.MIHINKÄÄN ASIALLISEEN VIESTINTÄÄN TAI INFON JAKOON EI TEISTÄ NÄYTÄ OLEVAN. OLEN SYVÄSTI PETTYNYT TÄMÄN PALSTAN TASOON. JOS SAATTE KICKSINNE TOISTEN PILKKAAMISESTA YMS., ON ELÄMÄNNE TODELLA KÖYHÄÄ.HÄPEISITTE KÄYTÖSTÄNNE, TÄMÄ ON PAHEMPAA KUIN SUOMI 24, JOKA ON SENTÄÄN POHJANOTEERAUS.HYVÄSTI. EN ALENNU TEIDÄN TASOLLENNE.
On täällä ollut asiallisiakin kommentteja sun viesteihin, HALOO. Ja noissa asiattomissakin on asiaa. Itse näytät olevan ahdasmielinen. Ja kuinka monesti olet jo tässäkin ketjussa sanonut kuutpait mutta edelleenkin täällä vaan pörräät?! Mun elämä onkin köyhää, eikä veromätkyt yhtään helpottaneet. Mutta ei sitä täällä riehkata tuolla viisiin. Jos mennään tuohon tämän nettipalstan tasoon, niin MUN mielestäni tämä on paras nettipalsta mihin olen perehtynyt. Todella hyviä vinkkejä ja ohjeita olen saanut. Mutta jospa sitä ollaankin sitä alempaa kastia ni eihän silloin voi ymmärtää noin korkealentoista meininkiä kuin sulla