karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-09 13:31:46

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 96 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-04-15 18:20:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

karpohytraatti kirjoitti:
VOI KIESUS TEIDÄN KANSSANNE. OLEN MONELLA NETTIPALSTALLA KÄYNYT/KIRJOITTANUT, MUTTA TÄMÄ ON KYLLÄ POHJANOTEERAUS. PÄÄASIALLISIN TEHTÄVÄNNE NÄYTTÄÄ OLEVAN TOISINAJATTELEVIEN MORKKAUS, JA HENK.KOHTAINEN VAINO. KYLLÄ OLETTE AHDASMIELINEN KUPPIKUNTA.MIHINKÄÄN ASIALLISEEN VIESTINTÄÄN TAI INFON JAKOON EI TEISTÄ NÄYTÄ OLEVAN. OLEN SYVÄSTI PETTYNYT TÄMÄN PALSTAN TASOON. JOS SAATTE KICKSINNE TOISTEN PILKKAAMISESTA YMS., ON ELÄMÄNNE TODELLA KÖYHÄÄ.HÄPEISITTE KÄYTÖSTÄNNE, TÄMÄ ON PAHEMPAA KUIN SUOMI 24, JOKA ON SENTÄÄN POHJANOTEERAUS.HYVÄSTI. EN ALENNU TEIDÄN TASOLLENNE.

On täällä ollut asiallisiakin kommentteja sun viesteihin, HALOO. Ja noissa asiattomissakin on asiaa. Itse näytät olevan ahdasmielinen. Ja kuinka monesti olet jo tässäkin ketjussa sanonut kuutpait mutta edelleenkin täällä vaan pörräät?! Mun elämä onkin köyhää, eikä veromätkyt yhtään helpottaneet. Mutta ei sitä täällä riehkata tuolla viisiin. Jos mennään tuohon tämän nettipalstan tasoon, niin MUN mielestäni tämä on paras nettipalsta mihin olen perehtynyt. Todella hyviä vinkkejä ja ohjeita olen saanut. Mutta jospa sitä ollaankin sitä alempaa kastia ni eihän silloin voi ymmärtää noin korkealentoista meininkiä kuin sulla :smt017

ViestiLähetetty: 2008-04-15 20:54:25 
Poissa
Voikarppi
Voikarppi

On koomista lukea näitä kähinäketjuja. Mitä itseeni tulee, niin minä en rupea syömään kevytmargariineja enkä vältä voita tai muita runsaammin yksittäistyydytymätöntä tai tyydytyttynyttä rasvaa sisältäviä luonnonrasvoja tai -öljyjä. En usko sloganiin valmistaja luonto pakkaajana Raisio. Minulle eivät viralliset suositukset sanele, mikä on terveellistä, jos ei ole esittää siitä pitäviä todisteita. Osaan lukea itse enkä kuvia kumartele, kuuntelen omaa kehoani ja olen varma että olen sen paras asiantuntija tai ainakin kehittymässä sellaiseksi. Mun puolesta Karpohytraatille bye bye.

ViestiLähetetty: 2008-04-16 09:18:53 
miten te siellä tolla tavalla käyttäydytte. eikös toi ole jo henk.koht. vainoa. kyllä kai jos kolesterolit on koholla, niin ei kai kukaan haluu sydäriin kuolla. mistä te tiedätte olevanne oikeassa.onko teidän oppinne ainut oikea, virheetön ja pätevä? eikö muita totuuksia mahdu tähän rasva-asiaan?ihmettelen...

ViestiLähetetty: 2008-04-16 09:25:07 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi

Meidän täytyy ehdottomasti perustaa etsintäpartio ja ottaa käyttöön hälytystila ennen kuin tämä muuttuu epidemiaksi. Suuret alkukirjaimet on löydettävä nyt, ennen kuin on liian myöhäistä :roll:

ViestiLähetetty: 2008-04-16 09:39:57 
ai mikä etsintäpartio? eikö tänne saakaan kirjoittaa eriäviä mielipiteitä?

ViestiLähetetty: 2008-04-16 10:05:17 
Poissa
himokarppi
himokarppi

karpolla on asiaa. edelleen. =D>

ViestiLähetetty: 2008-04-16 10:28:30 
Poissa
susikarppi
susikarppi

Justhan tässä kehoitin hakeutumaan lääkäriin ja hankkimaan lääkityksen...ei kai se ole vainoamista?

Kampanjasivuni

se hetki ennen aamun valoa
suden hetki
ja minun
-diesel-

iHerb alekoodi DOZ228 tällä saat ensimmäisestä tilauksestasi 5$ alennusta

ViestiLähetetty: 2008-04-16 11:49:40 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

taa on kylla paras viihde-ketju aikoihin! huomaa jo ihan selvasti, etta en syo tarpeeksi sokeria aivoille, kun jopa tammoset jutut naurattaa. pitasko lahtea sokeritankkaukseen, etta aivot alkas elamaan. minulla on hauskaa! toivottavasti tarttuu teihin muihinkin. mielellani tartuttasin taman hyvan olon myos karpoon. taitas olla tarvetta. :smt049

nautitaan elamasta ja karppauksesta jokainen tyylillamme!

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

ViestiLähetetty: 2008-04-16 12:35:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Marilyn kirjoitti:
Suuret alkukirjaimet on löydettävä nyt, ennen kuin on liian myöhäistä :roll:
Ne on kaikki tuossa alla :wink:
karpohytraatti kirjoitti:
VOI KIESUS TEIDÄN KANSSANNE. OLEN MONELLA NETTIPALSTALLA KÄYNYT/KIRJOITTANUT, MUTTA TÄMÄ ON KYLLÄ POHJANOTEERAUS. PÄÄASIALLISIN TEHTÄVÄNNE NÄYTTÄÄ OLEVAN TOISINAJATTELEVIEN MORKKAUS, JA HENK.KOHTAINEN VAINO. KYLLÄ OLETTE AHDASMIELINEN KUPPIKUNTA.MIHINKÄÄN ASIALLISEEN VIESTINTÄÄN TAI INFON JAKOON EI TEISTÄ NÄYTÄ OLEVAN. OLEN SYVÄSTI PETTYNYT TÄMÄN PALSTAN TASOON. JOS SAATTE KICKSINNE TOISTEN PILKKAAMISESTA YMS., ON ELÄMÄNNE TODELLA KÖYHÄÄ.HÄPEISITTE KÄYTÖSTÄNNE, TÄMÄ ON PAHEMPAA KUIN SUOMI 24, JOKA ON SENTÄÄN POHJANOTEERAUS.HYVÄSTI. EN ALENNU TEIDÄN TASOLLENNE.

ViestiLähetetty: 2008-04-16 12:37:53 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi

No niin, sinnekö ne oli kaikki menneet...nyt minäkin ymmärrän :smt045

Onneksi en ole tuhlannut omiani kerralla, riittää sitten pidempään :wink:

ViestiLähetetty: 2008-04-16 15:12:29 
mitä ihmettä te oikein horisette? en tunne ketään karpoa. olen jonkun aikaa seurannut tätä palstaa ja ihmettelen mistä täällä oikein riidellään? ystäväni karppaa ja itsekin kiinnostuin. päätin ottaa selvää ja olen nyt kyllä ihan ulalla tästä meiningistä.uskaltaako tänne enää tulla? :roll:

ViestiLähetetty: 2008-04-16 15:15:55 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi

Vieras kirjoitti:
mitä ihmettä te oikein horisette? en tunne ketään karpoa. olen jonkun aikaa seurannut tätä palstaa ja ihmettelen mistä täällä oikein riidellään? ystäväni karppaa ja itsekin kiinnostuin. päätin ottaa selvää ja olen nyt kyllä ihan ulalla tästä meiningistä.uskaltaako tänne enää tulla? :roll:

Ihan vinkkinä, että jos karppaus kiinnostaa, niin foorumilla on noin ziljoona informatiivista ja asiallista ketjua, joista sopii aloittaa. Taistelutantere ja Off Topic on varattu mutapainille ja muulle asiattomalle.

ViestiLähetetty: 2008-04-16 15:17:53 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

tietenkin uskaltaa, ja kannattaa tulla. taalla on noin yleensa tosi hyva meininki ja paljon hyvaa tietoa ja auttavaisia ihmisia. positiivisella asenteella vaan mukaan!

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

ViestiLähetetty: 2008-04-16 15:23:17 
anteeks nyt sit vaan kauhiast, en tiennyt noita palstajakoja...

ViestiLähetetty: 2008-04-16 15:27:25 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi

Vieras kirjoitti:
anteeks nyt sit vaan kauhiast, en tiennyt noita palstajakoja...

Tuolla etusivulla määritelty näin:

Taistelutanner
Tappeluun ja trollaukseen. Kaikille avoin alue, lue viestejä kriittisesti. Kaikki saa olla oikeassa mutta ketään ei ole pakko uskoa.

ViestiLähetetty: 2008-04-16 16:16:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kuplamaha kirjoitti:
Ne on kaikki tuossa alla :wink:

Kaikki tai ei mitään, hyvä asenne. Kannattaa muuten käyttää pieniä kirjaimia, niin ei mene niin paljon tilaa kiintolevyltä..

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 96 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5

Kaikki ajat ovat UTC+02:00