karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-18 05:19:26

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-06-24 13:02:16 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Poikani häihin on enää 3 viikkoa ja tarttis mahtua kauniiseen mekkoon, maha senkun pömpöttää vaikka jalat on ok!!!! APUA, TAPAAN KAIKKI SUKULAISET UUDET JA VANHAT, JA NE JOTKA AINA MUN KILOISTA MÖLISSEET...ONKO MITÄÄN TEHTÄVISSÄ...ENÄÄÄÄÄ :oops: :shock: :smt022 ](*,)eN VOI LÄHTEÄ TAPPOLINJALLE KUN TEEN AIKA RUUMIILLISESTI RASKASTA TYÖTÄ...PLIIS NYT OVAT HYVÄT NEUVOT TARPEEN...YÖT PASKAPURKKI KOURASSA PÖNTÖLLÄ VAI...

ViestiLähetetty: 2008-06-24 13:14:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Öh, tuosta alotuksesta jäi epäselväksi aika montakin asiaa. Siis ongelma on se, että et ole laihtunut mieleiseksesi vielä ja itsellesi asettama tavoiteajankohta on sinusta liian lähellä suhteessa tiivistymisen tarpeeseen. Tämä on selvä. Se mikä on epäselvää, on että oletko tyytymätön karppaukseen ja haluat päästä tiiviimmäksi nyt keinolla millä hyvänsä (johon käsitin sinun viittaavan pöntöllä istumisella) vai nimenomaan karppauslinjaasi tarkistamalla, mitä ihmettä tarkoitat tappolinjalla ja miksi tämä viesti on taistelutantereella?

ViestiLähetetty: 2008-06-24 13:32:49 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Nopein tapa, kaupan jälkeen, on ompelukone. Tai no en ole ihan varma. Neula ja lanka voi olla vielä nopeampi kokonaisajan osalta.

ViestiLähetetty: 2008-06-24 17:32:39 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Karppaan kyllä, mutta olen lipsunut monesti ja nyt ei siihen ole enää varaa :oops:
Olisiko nyt tiukalla Atkinsilläkään enää mitään saavutettavissa??
Ainut moka tänään oli pieni reissumies ja muu onkin sitten ollut pihviä, pekonia ja tomaatti sekä kurkku ja muutama kourallinen pähkinöitä..ai niin ja vaahdoksi vatkattu rasvaton maito jossa hermesetas ja houtenin kaakaota...mitä pitäis jättää/lisätä....juonut olen fun light mehua ison olut tuopin.... [-o<

ViestiLähetetty: 2008-06-24 17:42:04 
Poissa
korpikarppi
korpikarppi

Kaikki ei valttamatta laihdu ketoosissakaan joten mina menisin tavarataloon missa on asiansa osaava myyja. Valitse asu mika korostaa tiukinta kohtaa eli todennakoisesti juuri rintojen alla. Jos kehtaat laittaa rintoja korostavan asun niin kukaan ei katso vatsaasi kun kaikki huomaavat vain rintasi :mrgreen:

Guuglaa Trinnyn ja Susannahin neuvoja omenavartalotyypille.

ViestiLähetetty: 2008-06-25 14:42:56 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiitos vinkistä, niin ja onhan noi kureliivit sallittuja muillekin kun morsmaikulle :D
Avonainen mekko, tissit esille ja menoksi...mut onko 47 vähän vanha esittämään itseää????
voi tätä elämän problematiikkaa ja varsinkin naisen. Tosin olen kuulemma ainakin 10 vuotta nuoremman näköinen naamasta :smt026 ...no kroppaa ei luojan kiitos kukaan näe...ukko vaan :lol:
Kyllähän sekin auttaa varmaan kun en kolmeen viikkoon tissuttele...enkä juo mitään missä hiilihappoja.

ViestiLähetetty: 2008-06-25 15:08:46 
Poissa
korpikarppi
korpikarppi

memisa kirjoitti:
mut onko 47 vähän vanha esittämään itseää????

ihminen voi olla seksikas ilman etta laittaa kaiken esille. Vaikka joku lapinakyva pitsibolero siihen mekon paalle niin on siveellisempi. Jattaa jotain arvauksen varaan. Testaa asuja miehellasi tai mene asiantuntijan pakeille.

(Dr Vince Quas)

ViestiLähetetty: 2008-06-25 15:20:21 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Pangolin puhuu asiaa

Nuorentunut naamavärkki, ammatti-ihmisen tekemä sopiva kampaus (ja toisen ammattilaisen tekemä sopiva meikki?) ynnä tyytyväisyys omaan habitukseen auttavat pitkälle.

Kun tuohon vielä lisää hyvän leikkauksen sopivasti valitussa puvussa (johon kumpaankin valintaan ainakin minä joudun käyttämään ammatti-ihmisen tai osaavien tuttujen apua), niin kummasti ihmeitä voi edelleenkin tapahtua muillekin kuin prinsessaikäisille.

Sopivia pukuja ja meikkejä ja kampauksia onneksi löytyy vanhemmillekin, kunhan niiden (maksullisten) haltijatarkummien antimien lisäksi muistaa vielä katsoa itseään peiliin, ja valita kaikesta tarjotusta lopulta sellaista, jossa kokonaisuudessa viihtyy sujuvasti itsekin.

Mutta itseensä tyytyväisen kiloja ei katso kukaan - paitsi korkeintaan kateellisena :)

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

ViestiLähetetty: 2008-06-26 11:36:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

:smt038 Aploodeja teille rakkaat kannustajat, ehkä...siis nyt kehtaan kohdata sukulaiset joita en ole aikoihin nähnyt...jos vaikka isä jättäis mun kilot kommentoimatta kun kiinnittää huomion mun naiselliseen muutokseen, enkä ole verskat jalassa tms. kuten yleensä.
Jos joku sattuu saamaan jonkun siedettävän kuvan musta niin laitan näytille... :P :hug: :resp: apunne on ollut suuri, kun itsetunto pieni....

ViestiLähetetty: 2008-06-26 11:56:50 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi

Loistavia vinkkejä, mutten malta olla vielä mainitsematta. Mulla sellainen hiilariturvotus voi tulla jo aika pienestäkin repsusta, eli muutamassa viikossa "tappo"linjalla leivättä ja sokeritta voi tehdä tulostakin.

Mä en osaa pitää sitä tiukkaa linjaa mitenkään hirmuisena, vaikka olisi tarvetta fyysiseen toimintaankin. Uskaltaa vain syödä paljon sitä rasvaa ja tarpeeksi prodea.

Ja ne makeutusaineet aiheuttaa joillekin ongelmia myös, joten kannattaa pohtia niiden tarpeellisuutta. Hiilihappojen välttelyä en ymmärrä, kun esim. vissyt on ihan kelpo juomaa kesäpäivään.

ViestiLähetetty: 2008-06-26 12:15:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Joo mulla pienikin hiilari tekee kamaluuksia...pienikin repsahdus niin on kun olis ryypännyt.
Vissy sitten taas vie hiilihappoa kudoskiin ja olen sen ihan todennut kun ei ole ollut vissyä ja muutaman päivän vedellä, niin maha ei pömppää...me ihmiset ollaan niin erilaisia, toiset pentele saa syödä leipää ja namia eikä missään näy :smt044

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00