christer sundqvist kirjoitti:
Toisaalla täällä foorumissa käydään oudoksi ryöstäytynyttä keskustelua asiasta, josta teillä on väkisinkin liian vähän tietoa. Minä vetoan nyt karppiväkeen ihan TOSISSANI: Suut suppuun toistaiseksi keskustelutilaisuudesta 9.2.2009!
Te saatte tietoa tilaisuudesta, sitten kun tietoa on tarjolla. Voitteko kuvitella, että tilaisuuden järjestelyt saattavat nyt olla sellaisessa "herkässä vaiheessa"?
Yllättäkää minut sopuisalla asenteella - kerrankin!
christer
Minä en ymmärrä tätä aloitusta. Suut suppuun keskustelupalstalla asiasta, josta kaikki lienevät kiinnostuneita? Siit suppuun palstalla joka on tarkoitettu näiden asioiden puimiseen, samalla kun suomi24-laatufoorumilla haukutaan karppeja tietämättömiksi fanaatikoiksi ja puhutaan itse tästä asiasta? Lisäksi osoittaa mielestäni valtavaa ylimielisyyttä kertoa ensin asiasta ja jatkaa paheksuen kuinka täällä jaksetaan spekuloida kun ei meistä kukaan mitään vielä tiedä (toisin kuin MINÄ!).
Ihan oikeasti uskon että hedelmällisempää keskustelua ensinnäkin kaikki haluaisivat, ja sitä saataisiin myös helpommin jos ei heti ensimmäiseksi otettaisi asennetta että "jos te tyhmät karpit nyt kykenette olemaan hetken hiljaa ja sopuisasti niin ehkä voidaan päästä johonkin".
Itse olen todella kiinnostunut tilaisuudesta ja odotan nimenomaan rehellistä, avointa ja riippumatonta
keskustelua, oikeita argumentteja ja puolueettomia kommentteja. En ihan usko siihen, mutta toivon ainakin. Mielenkiintoisia aiheita ainakin tuolla toisaalla oli esillä, varmasti alkuvuodesta saadaan enemmän infoa.
Heikkilän poissaolo ei ihmetytä, toivon että muita osaavia vhh-asiantuntijoita näkyy ja kantavat kortensa kekoon.
En pidä siitä että kaikki karpit leimataan fanaatikoiksi. Samalla tavalla Puska ja Christer ovat karpinhaukkujafanaatikkoja. Suomessa muutenkin jos keskustelu kiihtyy, ollaan heti sättimässä riitelijäksi ja fanaatikoksi. En sano etteikö tällaisiakin tapauksia olisi, mutta asiallisesti osataan lammikossakin keskustella. Monet saattavat turhautuneena ja ehkä vihaisenakin ktl:n suosituksiin suhtautua omien kokemustensa perusteella ja se helposti heijastuu tekstiinkin. Näkyyhän se vastapuolellakin.
Sydäntalven juhla, joulu, on oikea luonnonmukaisuuden ylistys, talvipäivänseisaus, joten sen sanomaan mieluusti hiljennynkin hedelmällistä keskustelua odottaen.