karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 13:36:21

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 105 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-11-28 20:38:59 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-08 13:31:14
Viestit: 7401
Oon jo pitempään kattellut (monesti tosi läheltäkin) jotakuta tosi kaunista karppinaarasoliota (enpä sano ketä [no ookoo: alakaa ämmällä {M _ R _ P _ P P _ N S}, vokaaleja kaupan]). Polvet notkahtelee aina kun katseet kohtaa.

_________________
- pikkuiii... "Hui hai"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-28 22:33:27 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-10-24 10:57:24
Viestit: 402
Otsikkoon vastaus; ei. Kaikki on niin rumia, että pimeällä vain kykenevät liikkumaan ihmisten ilmoilla :lol: :lol: :lol: .


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-28 23:32:06 
Poissa
Pusukala
Pusukala
Avatar

Liittynyt: 2010-09-20 09:57:53
Viestit: 8956
...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-29 19:04:38 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-04-08 19:18:09
Viestit: 446
Nigella Lawson ei kyllä ainakaan kokkauksiensa perusteella hirveän karpilta vaikuta.. Mutta hieman yllätyin kun tajusin tässä männä viikolla sen tosiaan olevan 51vuotias :shock: :shock: Olisin veikannut ehkä 38..

I´ll take whatever she´s having.. 8)

_________________
Virallisterveelliset suositukset vahingoittavat vakavasti sinua ja ympärilläsi olevia

Ruoka-anarkiaa jo vuodesta 2008.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-29 19:12:33 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-05-04 14:59:26
Viestit: 8323
Nigella vääntää aika paljon kakkujen ja sokerin ja jauhojen kanssa joten ei ainakaan ohjelmissaan tai kirjoissaan mitenkään karppi ole. (Ai siis katselevatko sitä jotkut niiden ruokien takia :lol: ) Mutta onhan sillä hyvät geenit ja ainakin diggailee oikeaa voita :D

_________________
Kuva

Riekon nyrkkisääntöjä ketoilijoille, kliks


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 105 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)