No voi pärkkeleen pärkkele sentään! Hitto vie, tyhmä minä ja tyhmä mies kuviteltiin, että ne on lihaksia mitkä alkaa piirtymään mun kroppaan, mutta se onkin rasva nykyään niin viisasta että piirtyy lihasten ympärille ja hämää ihmisiä

. Olipa jälleen kerran hyvä, että täällä on näitä viisaampia neuvomassa.
Mutta tuo sokeriasia jäi edelleen epäselväksi. Antaisitko ihan konkreettisia lukemia, että kun nyt hh on n. 5% ja rasvat 70-75 ja sokerit on 5:n pinnassa aamusta iltaan ja jos lisään hh:t 20e% ja prodea 30e%, niin laihtuminen loppuu ja paasto sokrut nousee yli 6:n ja ruokailun jälkeiset on 6-7 ja alimmat neljän korvilla eli heittelyä alkaa tulla ja paastojen nousu tulee, niin se olis siis terveellisempää? Olis siis terveellisempää, että sokereita pidettäisiin kurissa lääkkeillä kuin se, että laihdun ja sokerit pysyy kurissa ruokavaliolla?
Vastaapa nyt näihin, kun kerran olet niin viisas että jopa näet minkä näköinen olen sieltä kuvaruudultasi

.
Hei, mistä noita tuollasia ihmekoneita saa, että näkee minkä näköinen vastapuoli on ihan tällai keskustelufoorumillakin, ilman että molemmat on kameran ääressä?
Muuten, onko tuosta olemassa ihan tutkimusta, että rasva osaa kertyä kroppaan lihasten ympärille, niin että ihminen kuvittelee lihasten alkavan piirtyä, mutta se onkin kaikki vaan rasvaa?
Jäi tuo liikunta kommentoimatta. Eli kolme kertaa viikossa kuntosalia ja erilaisia jumppia ei nyt enää riitäkään mun kohdalla? Mites mun täytyis sit liikkua, että se olis riittävää mun kohdalla?
Ja yhdessä välissä sanoit, että teholiikunnan tietää siitä että sen jälkeen ei ole nälkä - no, entäs kun ei mulla ole töiden jälkeen nälkä, eikö sekin ole silloin sun mainitsemaa teholiikuntaa?
Voi hitto vie, pari kymppinen teini yrittää päteä ilman että on edes alkeellisempiakaan faktoja hallussa.
Mä muuten toivon, ettei tää teini jolla on "timmi muija" ikinä koskaan sairastu tai loukkaannu. Tai ettei se timmi muija sairastu/loukkaannu. Siinä kärsii tuollaisen ihmisen itsetunto kovasti, kun hiilareita puputtamalla monta kuukautta vaan makaamalla kerää itselleen 20kg ihan tosta noin vaan. On siinä kiva, kun mies lähtee kävelee siksi että se "timmi muija" ihan itse valitsi sen "plösöyden", tahalleen mokoma sairastutti itsensä, jotta voisi lihottaa itsensä "plösöksi".
Sama pätee muuten siihen, että toivottavasti näillä ulkonäön perässä juoksevilla ei koskaan tule vammaista lastakaan. Ajatella kun sitä ei jaksaisikaan olla "timmi muija", niin mies käy haukkumaan että saamarin tyhmä, kun haluat olla tollanen "plösö". Hattua nimittäin nostan, jos tuollaisessa tilanteessa vielä jaksaa asettaa sen liikunnan ja ruoan lapsen edelle.
Muoks vielä: Unohtui lisätä, että mulla on hei vieraan mukaan nytkin siis eilisestä takalistossa rasvat kipeenä, kun ei mulla ole enää lihaksia ollenkaan