Tällä teinipojalla tuskin on kahta lasta. Tänne kun voi hätäpäissään kirjottaa ihan mitä vaan. Parissa kuukaudessa -20kg, ei millään.
Tää vieras elää ihan omassa mielikuvitusmaailmassaan. Niin utopistia nuo jutut.
Luojalle kiitos siitä, että noin pinnallisia ihmisiä on vähän tässä maailmassa. Lähipiirissäni on muuten pariskunta, jossa naisen bmi on nyt kun lihonut n. 23. Valittaa, kun mies haluais että olis edes jotain mistä ottaa kiinni. Onneksi on sellainen mies, ettei ole ulkonäön perusteella puolisoaan valinnut

.
Juuri tuli radiosta juttu, jossa vaikeasti sairas lapsi oli hätäkastettu 2pv:n ikäisenä ja hautajaisia oli vietetty reilun kuukauden päästä. Hengityskone oli irrotettu kasteen jälkeen. Siinäpä sitä varmasti on ekana mielessä, että "valitsenpa nytten olla plösö ja selitän sitä sillä, että kun lapsi kuoli".
En voi muuta kun toivoa, että nämä vieraat edes joskus kasvavat aikuiseksi. Onneksi oma tuttavapiiri ei sisällä noin typeriä ihmisiä.
Ja muuten, ihan kiva että teitä vieraita ressaa mun bmi. Luultavasti tuo bmi 27 joka on tavoitteenakin, riittää mulle aivan mainiosti. Mun mies kun ei tykkää anorektikoista ja tiedän kokemuksesta että tuolla bmi:llä olen aivan asiallisen näköinen (vaikkei mun ulkonäössä nytkään mitään vikaa ole, vaikka vieraat niin kuvitteleekin

).