Ukko kirjoitti:
Milmi kirjoitti:
Hhmmm... Entäs jos neitimäiset niuhottajat ovat valmiita maksamaan hyvistä raaka-aineista tehdyistä sapuskoista? Siis vaikka maksaisikin jonnin verran enemmän.Ai niin, eihän ravintolat ole mitään asiakaspalvelua harrastavia paikkoja, sorppa kun unohdin...

No nyt sä - sorppa vaan - iskit kirveesi kiveen. Jos vähänkään vaivaudut perehtymään vaikkapa sun ihan oman kotikaupunkisi (muistaakseni Helsinki...) ravintolatarjontaan, niin hyvää ruokaa ja palvelua löytyy. Taatusti. Mutta se maksaa kanssa. Tai mistä mä tiedän, mikä sun mielestä on hyvää ruokaa tai palvelua. Tai mistä maksaisit 'jonnin verran enemmän'.

No sorppa nyt vaan, jos et sarkasmia ymmärrä... Tuossahan minä juuri kirjoitan että olen valmis maksamaan palvelusta ja hyvästä ruoasta, mutta kun se hyvän palvelun vaatiminen tuntuu tässä ketjussa kirjoittaneiden vieraiden mielestä olevan niin kovin väärin... Siihen pitäisi tyytyä mitä ravintola on suvainnut ruokalistaansa kirjoittaa ja jos ei sellaisenaan kelpaa, niin "voi painua helvettiin". Jos et muuten pannut merkille, niin tuo kommenttini on vastine tähän viestiin:
Lainaa:
Jos valmisteita ei käytettäisi niin tarvittasiin enemm'n työvoimaa vihannesten pilkkomiseen ja se tietäisi aterioden hintojen nousua jos halutaan palvella asiakkaita nopeasti. Alkaa tuntua siltä että usemman ravintolan eteen tulisi pystyttää iso kyltti "karppaajat ei tervetulleita",sen verran neitimäisiä niuhottajia että vois painuu helvettiin koko poppoo...
Olen perehtynyt erityisesti tähän lähialueeni ravintolatarjontaan ja täällä on joitakin erittäin hyviä ruokapaikkoja, joihin palaan erittäin mielelläni uudestaan ja uudestaan. Palvelu on ystävällistä ja ruokalistan sapuskoihin saa helposti pyydettyä ja tehtyä karppimuutoksia. Eikä tarvitse edes lisähintaa maksaa, vaikka siihen valmis olenkin.
