karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-26 05:39:04

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 760 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 17 8 9 10 1138 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 11:28:42 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

jukilo kirjoitti:
Els: juu nauti nyt vielä, kun voit :mrgreen: Ei siihen kauaa mene, ku me ollaan kuolleita, koko karppiyhteisö :lol:
Mutta kuollaanpahan ainaski onnellisina ja hyvin ravittuina :smt016

Täysillähän minä. Ja kun kerran elämästä ei selviä hengissä, niin kivampi on toki nauttia jokaisesta päivästä joka meikäläiselle on annettu...

Anoppi tapasi sanoa että jos hän tietäisi kuolevansa huomenna, niin hän kävisi lähileipomossa ostamassa ison kermakakun ja söisi sen ihan yksin. (No ei onnistunut ei; kuoli valitettavasti kovin nuorena massiiviseen sydänkohtaukseen. Sitä tosin saattoi nopeuttaa se massiivinen määrä teknotransseja ja eineksiä joita hän työpaikkansa innoittamana elämässään kulutti. Rauha hänen sielulleen - ja sääli etten vielä vuonna 1994 osannut auttaa tässä yhtään...)

Jos itse tietäisin kuolevani huomenna niin ruokapuoli on vähän hankala järjestää, kun kunnon kaalipata on parhaimmillaan vasta seuraavana päivänä :-k No kiirehtisin ainakin otattamaan pienen verenkuvan ja suuren verenkuvan ja O3/O6 suhteet ja hiusanalyysin ja mitä niitä muita onkaan? Voisivat sitten jälkeenjääneet tarkistaa, miten paljon tämä tappava ruokavalio lisäsi ongelmia... 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 11:32:23 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Anonymous kirjoitti:
Ohhoh, kylläpäs otti koville. Taisinpas sohaista tikulla muurahaispesään. Enpäs olisi arvannut aiheuttavani noin kovaa tunnekuohua. Tiedätkös muuten, että riittävä hiilihydraattien nauttiminen rauhoittaa myös hermoja? :D

Oletpa vitsikäs. :o
Edelleen tuo argumentointi kohdistuu persoonaani, eikä asiaan.

Älä kerro kenellekkään, mutta ei tämä ihan hirveän pahalta tunnu.
Itseasiassa tämä hivelee itsetuntoani ihan mukavasti.

Näen tilanteen näin:
Joku lantapaakkuhuumorilla varustettu keski-ikäinen vierailija ensin luulee olevansa joku täällä.
Sitten tekee itsestään typerän, eikä osaa lopettaa.
Ja menee vielä siihen halpaan, että kuvitelee kaikkien täällä olevan jotenkin tosissaan. 8)

Onhan se totta, että monet täällä uskovat karppaukseen.
Ja varmasti pystyt täällä satuttamaan jotakuta, joka on oikeasti löytänyt apua ruokavaliosta.
Mielestäni on sopimatonta mennä edellä kuvatulle henkilölle kuittailemaan karppauksesta.

Et selvästikään tullut ajatelleeksi tätä. :!:

Nyt kehottaisin Sinua pysähtymään ja ajattelemaan mitä olet täältä hakemassa? :idea:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 11:47:14 
Poissa
maallikkokarppi
maallikkokarppi

Anonymous kirjoitti:
Taitaa muuten tuo aihepiirin otsikko pitää aika hyvin paikkansa. Ootte te melekosta porukkaa.

Ollaan me. Liity meihin, niin sinäkin voit olla ylimielinen! :resp:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 11:54:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tää on muuten oikeesti jännä juttu, että ehkä karpit todella on hiukan ylimielisiä? Mä olen ainakin ollut huomaavinani sellaista monien ihmisten joukossa täällä - hiljaisista, ujoista aina ylipainon jne takia alemmuutta kokeneet ihmiset löytävät karppauksen - ja tadaa - itsetuntokin kohenee! Mä ainakin huomaan sen siitä, että olen aikast temperamenttinen tapaus ja provosoidun usein liiankin pienestä, mutta täällä näitä trollauksia lukiessa oikeesti vaan usein alkaa naurattaa! Jotenkin itsellä on vaan niin tasapainoinen olo ollut jo pitkän aikaa tän ravinnon suhteen - on hyvä olla! Ja jotenkin sen laihduttamisenkin paine on laskenut hyvän olon myötä - nyt ainakin tiedän paljon enemmän omasta fysiikastani ja siitä, että mikä sopii ja mikä ei!
Eli kliseeltä kuulostaa mutta olen ihan tosissani:

Toivottavasti kuolen karppina, sillä karppina olen onnellinen! :smt055

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 12:15:51 
Matukka kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Ohhoh, kylläpäs otti koville. Taisinpas sohaista tikulla muurahaispesään. Enpäs olisi arvannut aiheuttavani noin kovaa tunnekuohua. Tiedätkös muuten, että riittävä hiilihydraattien nauttiminen rauhoittaa myös hermoja? :D

Oletpa vitsikäs. :o
Edelleen tuo argumentointi kohdistuu persoonaani, eikä asiaan.

Älä kerro kenellekkään, mutta ei tämä ihan hirveän pahalta tunnu.
Itseasiassa tämä hivelee itsetuntoani ihan mukavasti.

Näen tilanteen näin:
Joku lantapaakkuhuumorilla varustettu keski-ikäinen vierailija ensin luulee olevansa joku täällä.
Sitten tekee itsestään typerän, eikä osaa lopettaa.
Ja menee vielä siihen halpaan, että kuvitelee kaikkien täällä olevan jotenkin tosissaan. 8)

Onhan se totta, että monet täällä uskovat karppaukseen.
Ja varmasti pystyt täällä satuttamaan jotakuta, joka on oikeasti löytänyt apua ruokavaliosta.
Mielestäni on sopimatonta mennä edellä kuvatulle henkilölle kuittailemaan karppauksesta.

Et selvästikään tullut ajatelleeksi tätä. :!:

Nyt kehottaisin Sinua pysähtymään ja ajattelemaan mitä olet täältä hakemassa? :idea:

Oolrait. Tämän aihepiirin kohdalla lukee TAISTELUTANNER. Huomaatkos nyt itse kuinka hyvin sain sut provosoitua. Oikein tuossa kerrot, miten näet tilanteen. Juuri tuotahan hain :D Että tää on sitten hauskempaa kuin alunperin arvelinkaan....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 12:19:05 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Vaikka olenkin vasta pienen pieni karpinpoikanen, niin tunnustan olevani jo nyt ihan HEMMETIN YLIMIELINEN! :smt039

Semmoisia meistä pienistä ihmisistä tulee kun meillä on jotain mitä suurimmalla osalla ei ole

:P

ja sitten taas toisaalta jos sitä haluaisi jakaa muillekin niin sekään ei ole hyvä, eikö niin?

Ja on se vähän niinkin että kun väkisin tuijottaa toisia tuimasti kulmiensa alta niin samanlaisen katseen saa takaisin.

Paree katsoo muualle jos häikäisee, ettei itsetunto turhan takia saa pahoja kolhuja -karpit ei soittele kenenkään ovikelloja!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 12:19:28 
Anonymous kirjoitti:
Huomaatkos nyt itse kuinka hyvin sain sut provosoitua.
Että tää on sitten hauskempaa kuin alunperin arvelinkaan....

Säälittävää...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 12:26:20 
house kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Huomaatkos nyt itse kuinka hyvin sain sut provosoitua.
Että tää on sitten hauskempaa kuin alunperin arvelinkaan....

Säälittävää...

Mutta kuitenkin herätti sinussakin sen verran tuntoja, että oli pakko kirjoittaa, että "säälittävää". Näin se menee.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 12:33:56 
Anonymous kirjoitti:
Mutta kuitenkin herätti sinussakin sen verran tuntoja, että oli pakko kirjoittaa, että "säälittävää". Näin se menee.

No herättihän se. Kyllä minua ärsyttää tyhmät ihmiset.
Säälittävää on se, että joku saa mielihyvää tuollaisesta trollaamisesta.

Jotain ongelmia sinulla on, tasapainoisella ihmisellä ei ole tarvetta tuollaiseen. ...mutta kyllähän sinä sen jo tiesitkin...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 12:38:09 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ei tämä keskustelu oikeastaan millään tavalla yllätä. Joku tai jotkut käyvät vähän aikansa kuluksi provosoimassa ja joku aikansa kuluksi vastailee niihin.

Se, mikä tästä tekee hankalaa seurattavaa on se, kun kirjoittava vieras voi olla kuka tahansa. Reilua olisi provoojan puolelta ottaa nimimerkki, niin voisi vastata yksilöidysti.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 12:45:19 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Muuten. Sellaiselle joka kaipaa vääntöä ja siihen haastetta: Tiedän yhden keskusteluryhmän jossa on -jos mahdollista -vieläkin ylimielisempää porukkaa kuin täällä.

Kyseessä on eräs tietty elämäntapa joka liittyy moottoripyöriin.

Ehdotan avausta:

Mä en ymmärrä miks HD muka ois parempi kun vaikka Kawasaki? Joo, tiedetään. Te HD-tyypit luulette olevanne NIIN PALJON parempia kuin muut että ette edes vaivaudu vastaamaan.
Luetelkaa nyt pari edes pätevää syytä miks mä muka haluisin liittyä teidän jengiin. Sit voisitte vinkata vaik johonkin oikeeseen asiantuntijaan ja linkittää tutkimuksiin joiden mukaan teidän pyörät on parempii kun vaikka vaarin "Pappatunturi".
Mä oon meinaan lukenu Hesarista ja parista naistenlehdistä juttua et asia ei oo niin. Ne väittää että HD-tyypeillä on jopa alhaisempi keski-ikä kun "Halavatun papoilla". NOH. Osaattekos selittää sitä?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 12:59:15 
house kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:

No herättihän se. Kyllä minua ärsyttää tyhmät ihmiset.
Säälittävää on se, että joku saa mielihyvää tuollaisesta trollaamisesta.

Jotain ongelmia sinulla on, tasapainoisella ihmisellä ei ole tarvetta tuollaiseen. ...mutta kyllähän sinä sen jo tiesitkin...

Mikä on muuten tyhmyyden merkki? Kuinka se määritellään? Olenko siis tyhmä? Vai olenko niin fiksu, että se menee käsityskykysi yli ja siksi haukut minua tyhmäksi? Ymmärrätkö?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 13:03:10 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Marithon kirjoitti:
Muuten. Sellaiselle joka kaipaa vääntöä ja siihen haastetta: Tiedän yhden keskusteluryhmän jossa on -jos mahdollista -vieläkin ylimielisempää porukkaa kuin täällä.

Kyseessä on eräs tietty elämäntapa joka liittyy moottoripyöriin.

Ehdotan avausta:

Mä en ymmärrä miks HD muka ois parempi kun vaikka Kawasaki?

Taitaa mennä pahasti OT:ksi mutta tämä on helppo. HD on persoonallinen, toisin kuin nuo keskenään samannäköiset japsien nykypyörät ja lisäksi sillä on kiinnostava historia. 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 16:53:47 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

:smt019 lada on ainaski parenpi kuin MERSU,volvo

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 17:56:04 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

kipatäti kirjoitti:
:smt019 lada on ainaski parenpi kuin MERSU,volvo

Musta se Ladan pohja eli 128 Fiiu on kyllä paras. Ja ympäristöystävällisin :smt026
Se ei näemmä päädy kaatikselle ikinä...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 18:15:12 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti

Jahka rikastun, ostan minäkin nappisilmäladan, punaisen jos niitä vielä on silloin olemassa. Ratin ympärillä karva ja hirvee subbari takarontissa. Sopii ylimieliseen karppi-imagoon :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 18:27:43 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Älä unohda vaaleenpunasia karvanoppia

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 18:31:12 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti

No kun taustapeilin kiinnityksen kestävyys arveluttaa...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 18:36:20 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Make kirjoitti:
No kun taustapeilin kiinnityksen kestävyys arveluttaa...

Kestää se! Ja siihen saa kiinni ihan semmoisen modernin laajakulmapeilinkin - kalsarikuminauhakiinnikkeillä.

Nimmarilla "kokemusta on. Ja ikävä hirmuinen..."

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 19:38:57 
Poissa
sintti
sintti

Meille HD:t on elämäntapa,siinä missä karppauskin.
Eikä olla ylimielisiä syödessä eikä ajellessa 8)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 760 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 17 8 9 10 1138 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00