karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-26 08:56:50

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 760 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 1238 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 19:44:38 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

els kirjoitti:
Musta se Ladan pohja eli 128 Fiiu on kyllä paras. Ja ympäristöystävällisin :smt026
Se ei näemmä päädy kaatikselle ikinä...

Eipäs moitita Ladaa tuollaisilla halventavilla vertauksilla! :lol: Lada nimittäin perustui Fiat 124:n pohjalle! 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 20:02:50 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Nyt tää menee kyllä ihan OT.

olispa ollut taas sitten niin kiva mielenkiinnolla seurata kunnon riitelyä, mutta kun yhdet alkaa puhuun Ladan taustapeileistä. Hävetkää!
Verta kehiin!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 22:26:50 
Mäkin vielä joskus vaihdan ton paskanruskean rollan metallinhohtoiseksi oranssiksi... Joo. :resp:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 22:43:32 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Anonymous kirjoitti:
Oolrait. Tämän aihepiirin kohdalla lukee TAISTELUTANNER. Huomaatkos nyt itse kuinka hyvin sain sut provosoitua. Oikein tuossa kerrot, miten näet tilanteen. Juuri tuotahan hain :D Että tää on sitten hauskempaa kuin alunperin arvelinkaan....

Vai että keski-ikäinen vieras, joka huvittelee hakemalla provokaatiota.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-16 08:10:01 
Matukka kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Oolrait. Tämän aihepiirin kohdalla lukee TAISTELUTANNER. Huomaatkos nyt itse kuinka hyvin sain sut provosoitua. Oikein tuossa kerrot, miten näet tilanteen. Juuri tuotahan hain :D Että tää on sitten hauskempaa kuin alunperin arvelinkaan....

Vai että keski-ikäinen vieras, joka huvittelee hakemalla provokaatiota.

Muuten natsaa, ikä ei. Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää.....Täällähän voi jokainen olla mitä haluaa ilman takuita todellisuudesta, varsinkin karpit.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-16 08:16:41 
Pata kattilaa soimaa jne. :resp:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-16 08:16:56 
Poissa
maallikkokarppi
maallikkokarppi

Anonymous kirjoitti:
Täällähän voi jokainen olla mitä haluaa ilman takuita todellisuudesta, varsinkin karpit.

Karpit ovat satuolentoja... Mutta koskaan ei tosiaan voi olla aivan varma kenen kanssa keskustelee netissä...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-16 08:28:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kyllä mäkin olen ylimielisyyttä karppien keskuudessa havainnut, mutta myös ihan uskomattoman paljon empaattisuutta ja ystävällisyyttä ja hyväntahtoisuutta, täysin pyyteetöntä välittämistä jostakusta nettituttavuudesta. Ihan niinkuin kaikissa muissakin ihmisissä. En usko, että karppius sinänsä ylimieliseksi tekee, eiköhän se ole persoonakysymys...

Siitä joidenkin asenteesta, että karppaus olisi elämäntapana jotenkin ylivertainen muihin nähden, en pidä. Jos jotakin olen elämässä oppinut, niin sen, että jokainen on erilainen ja jokaiselle sopii eri jutut. Ja että laihtuminen on salatiedettä. :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-16 20:50:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ja ikäänkuin meidät karpit voisi jotenkin niputtaa yhteen, gimme a break!! Eihän meitä pohjimmiltaan yhdistä kuin samansuuntaiset sapuskat, muuten olemme kyllä läpileikkaus yhteiskunnastamme.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-16 20:59:31 
Runsas lihansyönti tekee kärttyisäksi. Senhän näkee tältä foorumilta.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-16 21:19:25 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

^suosittelenkin vieraalle lämpimästi syömään margariinissa ja sokerissa uitettuja pottuja. eiköhän sillä hyvä mieli tule, kun me lihan syöjät kerran ollaan niin kärttysiä. huomioitavaksi vain, että eihän täällä kenenkään ole pakko näitä kärttysten karppien juttuja lukea. onhan täällä netissä vissiin jokunen muukin sivu, minne voi surffata. vai lieneekö tämä ainoa paikka koko webbi-maailmassa?

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-16 21:25:30 
Anonymous kirjoitti:

Trollit tykkää käristetyistä Karpeista. Siksihän ne täällä luraa. :resp:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-16 21:31:28 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti

rauli kirjoitti:
...eihän täällä kenenkään ole pakko näitä kärttysten karppien juttuja lukea...

Kenties kyseessä on monilla taistelutantereen vierailijoillamme eräänlainen "Ah, piiskaa mua, beibee" -ilmiö.

Eihän siinä mitään pahaa sinänsä toki, omaa kehoa kuunnellen mennään tuossakin tapauksessa eteerisen hyvää oloa etsien.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-16 21:38:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anonymous kirjoitti:

Ja lihavat on leppoisia...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-16 21:56:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anonymous kirjoitti:

Karpit eivät syö lihaa edes niin paljon, kuin tavikset. (Huomaa ylimielinen asenne).

Mutta lihan puute kyllä tekee agressiiviseksi. Sen näkee mm. niistä vegaaniaktivistijärjestöistä. Ja on ihan ihmislajille tunnusomaista. Jos ei ollut syönyt lihaa, piti lähteä metsälle tappaminen mielessä, että sitä saisi. :mrgreen: Nykyään ei tarvitse itse metsästää lihaansa, mutta silti tämä lihan puutos näkyy agressiivisena käytöksenä. Se on geeneissä. :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-16 22:40:19 
Elka kirjoitti:
Karpit eivät syö lihaa edes niin paljon, kuin tavikset.

En usko ennen kuin esität luotettavaa dataa todistukseksi.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-16 22:57:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anonymous kirjoitti:
Elka kirjoitti:
Karpit eivät syö lihaa edes niin paljon, kuin tavikset.

En usko ennen kuin esität luotettavaa dataa todistukseksi.

Jaaha, ja mikähän olisi sitä luotettavaa dataa?

Mutta asia on hyvin yksinkertainen. Kun fileet ja paistit on vaihdettu rasvaisempiin ruhonosiin, ei niitä jaksa syödä kuin puolet entisestä määrästä. Kun vielä paistaa runsaassa rasvassa ja syö vihannesten, joissa on myös voi/öljylisä, kanssa niin ei vain jaksa syödä niin paljon lihaa.

Kun itse muutama vuosi sitten kokeilin lounasravintolaan (turkkilainen ja Pietarissa, pieniä liha-annoksia ja salaatteja, joita otin aina kaksi kumpaakin) mukaan ottamaani oliiviöljypulloa: loraus öljyä niin lihoille kuin salaattiinkin -> jaksoin syödä kummastakin vain puolet (eli yhden liha- ja yhden salaattiannoksen). Eli lopputuloksena sitä lihaa meni vain puolet aikaisemmasta. (Jos olisin ottanut tarjolla olevat perunat tai riisit, olisi lihaa mennyt ainakin saman verran, kuin ilman rasvalisää, jollei enemmän, nuo kun lisäävät ruokahalua.)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-17 09:36:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mun mielestä ei-karppaajat ovat sellasia, miten sen nyt sanoisi, ali-ihmisiä. Ei niistä ole eläjiksi. Joskus kun huvittuneesti säälii ei-karppaajia, niin tekisi mieli auttaa heitä, mutta turhaahan se on. Ei niistä ikinä tule niin mahtavia yli-ihmisiä kuin MINÄ olen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-17 09:40:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Marithon kirjoitti:
Älä unohda vaaleenpunasia karvanoppia

Eikun niiden pitää olla karppeja, ei mitään noppia!!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-17 11:05:01 
kekexxx kirjoitti:
Mun mielestä ei-karppaajat ovat sellasia, miten sen nyt sanoisi, ali-ihmisiä. Ei niistä ole eläjiksi. Joskus kun huvittuneesti säälii ei-karppaajia, niin tekisi mieli auttaa heitä, mutta turhaahan se on. Ei niistä ikinä tule niin mahtavia yli-ihmisiä kuin MINÄ olen.

Mun mielestä karppaajat on lähinnä säälittäviä tapauksia. Alunperin luultavasti olleet hiukan huonolla itsetunnolla varustettuja, jopa ylipainoisia tapauksia ja sit yrittävät täällä pönkittää huonoa itsetuntoaan kaiken maailman höpö-höpö hommilla. "Normaali"-ihmisen ei edes tarvitse alentua karppaamiseen kun homma rulettaa muutenkin.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 760 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 1238 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00