karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-12 21:32:03

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 258 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 12 13 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-09-16 16:47:47 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Kiitos karppikaverit!
En viitsinyt provosoitua Johan nyt nimimerkin viestistä, noita mielipiteitähän riittää.
En vain viitsi maksaa edes kannatuksen vuoksi enää VT höpötyksestä. Eli listasin tänne huonoihin puoliin sen että ei edes viihteestä käy kaikki lehdykäiset.

ViestiLähetetty: 2011-09-16 18:16:05 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Aivan. Kiminkinen vaikuttaa narsistilta. Hänen on äärimmäisen vaikea antaa toiselle suunvuoroa ohjelmassaan, vaikka olisi itse jotain kysynytkin. Miksiköhän ihan kaikenkarvaiset lehdykäiset haluavat antaa diabetesvalistusta? Eivät taida ymmärtää miten vakavasta sairaudesta on kysymys.

ViestiLähetetty: 2011-09-16 18:41:50 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

^^ Eikös siitä ole tarkoituskin tehdä pikkujuttu, jota hoidetaan mukavilla siripireillä ja piikeillä?
Kaikki tykkää ja kaikki saa leikkiä just kuten muutkin.
Kunhan muistavat pysyä erosta synnillisestä rasvasta

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

ViestiLähetetty: 2011-09-16 23:27:32 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tänään iski karppaamisen huonot puolet ihan märä rätillä päin kasvoja :cry:
Jouduin ostamaan 100e uusia alusvaatteita kun edelliset suorastaan roikkuu päällä ja näyttää kaikkea muuta kuin seksikkäiltä ylläni, ei olisi tuohon varaa mutta pakko mikä pakko #-o

ViestiLähetetty: 2011-09-16 23:30:19 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Onneks olkoon =D> , onpas ikävää :smt081 , tääki tahtois :mrgreen: , vaikkei liikaa fyrkkaa täälläkään :(

ViestiLähetetty: 2011-09-16 23:32:31 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

els kirjoitti:
^^ Eikös siitä ole tarkoituskin tehdä pikkujuttu, jota hoidetaan mukavilla siripireillä ja piikeillä?

Kävis mulle ihan hyvin, kunhan sairaus ja liitännäissairaudet siirtyis noille puoskaroitsijoille :smt074 Ehkei sentään siltikään.

ViestiLähetetty: 2011-09-19 08:22:03 
Poissa
Pusukala
Pusukala

Munjuttu kirjoitti:
Tänään iski karppaamisen huonot puolet ihan märä rätillä päin kasvoja :cry:
Jouduin ostamaan 100e uusia alusvaatteita kun edelliset suorastaan roikkuu päällä ja näyttää kaikkea muuta kuin seksikkäiltä ylläni, ei olisi tuohon varaa mutta pakko mikä pakko #-o

Mulla on nyt ongelmana se, että ihanat itsevärkkäämät korsettini alkavat olla isoja (ts. eivät enää kiristy kunnolla), joten minun on niitä pienennettävä tai tehdävä uusia. Arvatkaa kahdesti, meneekö korsetin fixaamiseen tai nysväämiseen ihan hirveesti aikaa, jos haluaa hyvän??? Pakko kai noita yöunia on sitten vielä viidestä tunnista lyhentää...

ViestiLähetetty: 2011-09-19 08:41:42 
Poissa
kirjastokarppi
kirjastokarppi

^ OoTee, mutta sä teet ITSE korsetteja? Oonko vähän kade, oonko... =D>

Karppilan päiväkirja: Antakaa aikaa haaveilla ja ajatella hiljaa

VHH-blogi: http://voimanala.blogspot.com/

ViestiLähetetty: 2011-09-19 19:53:11 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Nightfall kirjoitti:
^ OoTee, mutta sä teet ITSE korsetteja? Oonko vähän kade, oonko... =D>

Samoin, viherrän jo suorastaan hiukan. Tahtois kans osata tehä ite...

http://koukuttunut.blogspot.com

ViestiLähetetty: 2011-09-19 20:14:08 
Poissa
sintti
sintti

aivan mahtava! =D> pitää vissii kopsata jääkaapin oveen :lol: oot aika hyvin muuten saanu painoa pois *kumartaa =D>

ViestiLähetetty: 2011-09-23 14:41:41 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tein vanhojentanssipuvun itse. Viikko ennen tansseja, niska limassa raatamista, omelukone surisi yötä päivää. Nättihän siitä tuli, mutta korsettiyläosasta tuli hieman liian iso. Silloin viimetalvena se oli ihan ok, vaikkakin sai minut näyttämään paljon tukevammalta. Nyt koko höskä roikkuu päällä niin että tissit meinaa vilkkua. Olisi kiva pitää sitä muutenkin kun vaivaa näin sen eteen aika helvetisti..... :cry:

ViestiLähetetty: 2011-09-23 14:50:55 
Milse kirjoitti:
Tein vanhojentanssipuvun itse. Viikko ennen tansseja, niska limassa raatamista, omelukone surisi yötä päivää. Nättihän siitä tuli, mutta korsettiyläosasta tuli hieman liian iso. Silloin viimetalvena se oli ihan ok, vaikkakin sai minut näyttämään paljon tukevammalta. Nyt koko höskä roikkuu päällä niin että tissit meinaa vilkkua. Olisi kiva pitää sitä muutenkin kun vaivaa näin sen eteen aika helvetisti..... :cry:

Rupee syömään leipää ja puuroo :D

ViestiLähetetty: 2011-09-23 14:58:09 
Poissa
voinen
voinen

3 kissaa kirjoitti:
Milse kirjoitti:

Rupee syömään leipää ja puuroo :D

:mrgreen: #-o :lol: :shock:

Kuuntelen Kroppaa

ViestiLähetetty: 2011-09-23 15:27:54 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Eiks sitä saa pienennettyä?

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

ViestiLähetetty: 2011-09-24 16:05:53 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Saa mutta siinä olisi taas kamalasti hommaa kun pitäisi avata kaikki saumat yms. :cry: Mut ehkä mä joskus reipastun.....

ViestiLähetetty: 2011-09-25 10:38:05 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Milse kirjoitti:
Saa mutta siinä olisi taas kamalasti hommaa kun pitäisi avata kaikki saumat yms. :cry: Mut ehkä mä joskus reipastun.....

Joo, vanhan modaaminen on monesti työläämpää kuin uuden teko [-X

ViestiLähetetty: 2011-09-25 10:43:37 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi

Niin on.
Mut joo, sehän se on huonopuoli tässä hyvinkin, että kun itse tietää ja tuntee karppauksen ja taustat ja sen, miten onkin ihan itsestään selvää syödä energiaksi lähinnä rasvaa, niin tämän asian selittäminen painari/puskalaisille onkin sit ihan oikeasti työläs juttu. Kun itse ajattelen niin, että kannettu vesi ei pysy kaivossa, eli on parasta jos ihminen itse ottaa selvää ja toteaa sitten miten asia on. Noo, annoin sit lainaan Ruokavallankumouksen, ehdin sitä muutama sivun vaan lukea, niin se joka ekaksi luki, selitti mulle "et voihan sitä syödä mitä haluaa, kun vaan liikkuu tarpeeksi", eli aika kova on vastustus??? Noo, hänen miehensä on nyt sitten kai ihan onnessaan ja vaikka onkin normaalipainoinen, niin silti alko kokeilemaan.;) Näin se menee, jos ennakkoluuloisuus on vallannut pään, niin hyvin ja vakuuttavasti kirjoitettukaan teksti ei vaan uppoa.
Eli aikaa kuluu hukkaan...

ViestiLähetetty: 2011-09-26 11:08:15 
els kirjoitti:

Siripirit on 1.tyypin diabeetikolle (joka siis aina pakotettu insuliinin käyttöön,myös karpatessa) välttämätöntä ENSIAPUA eikä mikään turhake,jolla ehkäistään pyörtyminen/JOPA kuoleminen verensokerin toisinaa laskiessa liian alas. Mitä tapahtuu toisinaan VÄISTÄMÄTTÄ 1.tyypin diabeetikoilla,jotka pyrkivät pitämään sokerina lähellä terveittein lukemia,pelkkä pitkävaikutteinen insuliinikin riittää sen toisinaan tekemään,vaikka annokset olisi oikein suhteutettu aktiviteetteihin yms.
Siripiri lähtee imeytymään heti kitalaelta,ei niitä ällökkeitä diabeetikot syö huvin vuoksi,vaan ENSIAPUNA.
"Ensin kun vähän kokemuskoulua,niin sitten kannattaa alkaa kirjottelut" :mrgreen: :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-09-27 15:41:46 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Taas meni melkein 200e vaatekauppoihin :shock: Kivaa oli huomata että löydän vihdoinkin itselleni sopivia vaatteita ns. normikaupasta vaikka se Halonen olikin :lol: Finlaysonin koossa olen muka 44 ja muuten koossa 48+ #-o Ikinä tiedä minkä kokoista vaatetta pitäisi miltäkin valmistajalta sovittaa [-X
Mutta kiva juttu, nyt on korot alla kun ei enää ole niin massava olo jotta jaksaa korkokengilläkin tepastella =D> ja viikonlopun risteilyä varten pikkasen rokahtava liivimekko hankittuina =D> :lol: JEE JEE JEE elämä alkaa voittaa [-o< =D>

ViestiLähetetty: 2011-09-27 17:11:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Perse puutuu, kun istuu kovalle alustalle, ko omat pehmusteet hävinneet.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 258 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 12 13 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00