karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-06 13:57:16

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 254 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 12 13 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-08-19 06:28:01 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

niinpä niin kirjoitti:
Olette niin nuoria vielä.

Veikkaan, että nämä "lepään ja annan kropan parantua" juoksevat pää kolmantena jalkana oikealle lääkärille kun tissistä löytyy kyhmy tai jotain muuta oikeasti vakavaa tapahtuu.

Siinä vaiheessa loppuu lääkäreiden mollaus.

kolmas tai neljäs vieras?

Sen verran monta kertaa olen viime vuosien aikana lääkärissä käynyt,etten enää kauheasti valkotakkisiin luota,muutama hatusta vedetty diagnoosi ja thats it(jos haluat diagnoosin,saat sen).Avun olen löytänyt vaivoihini aina muualta.Reumasairaalan "huippuosaajat" puoskaroivat polveni rutiinitähystyksessä,nenäkirurgi pilasi nenäni(jatkuvasti tukkeessa),mutta en valita,voin paremmin kun välttelen lääkäriä.

ViestiLähetetty: 2011-08-19 06:38:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Minä kyllä arvostan siten, että lapseni on kahdesti selvinnyt hengissä lääkäreiden avulla.
Mutta hänen sairaudet olikin peruskamaa.

Eniten harmittaa rahojen vähyyden takia se kiire ja jonotus jne.

Ja se että moni harvinaisempi juttu jää hoitamatta väärän diagnoosin takia
esimerkkejä löytyy ihan omasta perheestä. Kolmasti on pitänyt kääntyä yksityisen puoleen, ennenku on saatu apu.

http://karppausjaperhe.blogspot.com/

ViestiLähetetty: 2011-08-19 09:22:51 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

niinpä niin kirjoitti:

Veikkaan, että nämä "lepään ja annan kropan parantua" juoksevat pää kolmantena jalkana oikealle lääkärille kun tissistä löytyy kyhmy tai jotain muuta oikeasti vakavaa tapahtuu.

Tuskin ollaan "niin nuoria".
Mutta mahdatko sinä olla, jos uskot että potilaan pelko tekisi lääkäristä jotenkin paremman?
Minusta se tekee ehkä potilaasta heikomman, mutta Käypähoito-lääkärin taidot ovat suorastaan ikävän riippumattomia potilaasta.

Omaan ja läheisten hätätiloihin löytyy onneksi lähipiiristä pari sellaistakin lääkäriä, joita uskaltaa (ainakin) konsultoida.

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

ViestiLähetetty: 2011-08-19 10:44:19 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Lainaa:

Kuulin muutama kuukausi sitten radiosta, kun Nanna Mikkonen kertoi sairastuneensa syöpään ja kieltäytyi kokonaan lääketieteellisestä hoidosta. Paransi syöpänsä itse meditaation ja ruokavalion avulla.

Kokeilepa samaa itse.

ViestiLähetetty: 2011-08-19 10:55:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Elune kirjoitti:
Nanna Mikkonen kertoi sairastuneensa syöpään ja kieltäytyi kokonaan lääketieteellisestä hoidosta. Paransi syöpänsä itse meditaation ja ruokavalion avulla.
Sen kannattais kokeilla karppaamista. Sillä voi lähtee patologinen valehteleminenkin. :twisted:

ViestiLähetetty: 2011-08-19 11:01:06 
Poissa
luontokarppi
luontokarppi

Koltta kirjoitti:
Elune kirjoitti:
Nanna Mikkonen kertoi sairastuneensa syöpään ja kieltäytyi kokonaan lääketieteellisestä hoidosta. Paransi syöpänsä itse meditaation ja ruokavalion avulla.
Sen kannattais kokeilla karppaamista. Sillä voi lähtee patologinen valehteleminenkin. :twisted:

On muuten voinut karpatakin kuka ties.Olen täältä lukenut,että syöpäsolujen polttoaine on nimenomaan sokeri joten..who knows :D Ja kyllä mun täytyy uskoa,että kiinnittämällä huomiota oikeaan ravintoon voidaan ehkäistä tai jopa parantaa sairauksia,tai saada ainakin oireettomaksi.Vai mitä Koltta? :wink:

ViestiLähetetty: 2011-08-19 11:02:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mitä eroa on lääkärillä ja Jumalalla?
Lääkäri vain luulee olevansa...

viewtopic.php?f=11&t=62947&start=1485

Fac ut vivas.

ViestiLähetetty: 2011-08-19 11:08:07 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

aivan varma en nyt ole mutta muistaakseni nanna kertoi olevansa nimenomaan paleoliittisel ruokavaliolla. Tiedon oikeaperäisyyttä en voi kuitenkaan varmistaa. Missään asiassa :?

Intiassahan Ayurveda on ihan rinnakkainen virallinen hoitomuoto lääketieteen ohella. Yhtä virallinen ainakin, luultavasti siis myös tehokas. Eikä siinä kyllä anneta kenellekään kemoterapiaa, vaan nimenomaan hoidetaan keho tasapainoon parantamaan itse itsensä.

ViestiLähetetty: 2011-08-19 11:35:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

voivoi kirjoitti:
Olen täältä lukenut,että syöpäsolujen polttoaine on nimenomaan sokeri joten..who knows :D Ja kyllä mun täytyy uskoa,että kiinnittämällä huomiota oikeaan ravintoon voidaan ehkäistä tai jopa parantaa sairauksia,tai saada ainakin oireettomaksi.Vai mitä Koltta? :wink:
Pakko myöntää että olen tuosta kyllä ihan samaa mielipuolta.

ViestiLähetetty: 2011-08-19 11:43:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Niin minäkin, varsinkin vaikka tavallaan on uskomatonta!!
Mutta kummasti ystävä joka veti nuorena kasvuhormonia ja sitten hirveetä vähärasvasta hiilarimättöä sai syövän... Ehkä olis voinu käydä toisin ilman nuita!!??
On nyt "toipunut" mutta kemo pilasi hermot ja kärsii loppu elämän kivuista...
Ja hiilaria menee yhä.. Hirveitä määriä, kun eihän sitä muuten jaksa reenata... Rasvaa niin vähän, että iho hilseilee...

ViestiLähetetty: 2011-08-19 12:02:48 
Poissa
Karpihko
Karpihko

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194693 ... miota.html

ajankohtainen lisä tähän hedelmälliseen keskusteluun :P

ViestiLähetetty: 2011-08-19 15:11:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Katoppas, ja vasta 10 vuotiaan raiskannut sai kolme vuotta..........................? :?: :?:

ViestiLähetetty: 2011-08-19 15:21:59 
Poissa
voinen
voinen

Raiskaushan onkin Suomessa uhrin syytä.

Kuuntelen Kroppaa

ViestiLähetetty: 2011-08-19 15:48:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

niimpä! :shock:

ViestiLähetetty: 2011-08-19 19:04:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

niinpä niin kirjoitti:

Olen siinä iässä, että minut kutsutaan syöpätutkimuksiin ihan asuinkaupunkini terveysviranomaisten toimesta. Olen mammografiassa käynyt jo kaksi kertaa, vaikka ensimmäisen jätin väliin. Samoin jätän seuraavan. Liian usein tekevät.

Tisseistä löytyy varmaan kahta lasta pitkään imettäneellä kaikenlaisia kyhmyjä, jos ryhtyy etsimään. Tuo niin nuoria on suhteellinen käsite. Mikäli vieras on satavuotias, niin olen varmaan tosi nuori.

ViestiLähetetty: 2011-08-20 18:08:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

niinpä niin kirjoitti:

Mun lähipiirissä lääkäreitä välttelee ja mollaa eniten yli 80-vuotias isoisäni, joka on ollut vuosikymmeniä sydänsairas, muista vaivoista puhumattakaan. Onkohan hänkin liian nuori ja terve?

ViestiLähetetty: 2011-08-20 20:31:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

http://www.youtube.com/watch?v=9ZyCuYikI0Q

Lilly Alen - Fuck You :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-08-20 21:30:11 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Koltta kirjoitti:
voivoi kirjoitti:
Olen täältä lukenut,että syöpäsolujen polttoaine on nimenomaan sokeri joten..who knows :D Ja kyllä mun täytyy uskoa,että kiinnittämällä huomiota oikeaan ravintoon voidaan ehkäistä tai jopa parantaa sairauksia,tai saada ainakin oireettomaksi.Vai mitä Koltta? :wink:
Pakko myöntää että olen tuosta kyllä ihan samaa mielipuolta.

Minä olen täällä tuosta kirjoittanut ja jouduin lapseni omakohtaisen syövän takia tutustumaan tuohon sokerin ja syövän yhteyteen. Eräs tyyppi (en jaksa nyt etsiä sitä tietoa) sai yli 70 vuotta sitten siitä Nobelin palkinnon, kun teki tuon löydön, mutta sitten se haudattiin... Eräs amerikkalainen syöpälääkäri määräsi poikani vhh-ruokavaliolle, enkä tienny karppauksesta tuolloin yhtään mitään. Suomen lääkärit oli vaan ihmeissään, kun kielsin pojalta kaikki sokerit sun muut. Juttelin tästä pitkään hoidon päätyttyä tutkivan syöpälääkärin kanssa ja hän kyllä myönsi, että on havaittu, että ne leukemialapset, jotka ovat ylipainoisia syövän loputtua, sairastuvat 100% uudestaan leukemiaan. Totesi, että tuossa sokeri-väittämässä voi olla perää, koska näiden ylipainoisten ruokavalioon on kuulunut runsas hiilihydraattimäärä (oli järkyttävää seurata sitä karkkien, sipsien, limsojen ym. herkkujen mässäystä osastolla ja kunnon ruokaa ei mennyt yhtään; 2,5 vuotta!! Eikä lääkärit puuttuneet siihen yhtään...). Poikani oli harvinainen syöpäpotilas, koska hänen veriarvonsa olivat epänormaalit (se on harvinaisen hyvät sairauteen nähden), ei sairastanut infektioita, mikä on jatkuva vitsaus lapsilla, hänen limakalvonsa eivät menneet vereslihalle ja hän jatkoi kasvua, vaikkei niin pitänyt tapahtua. Ja minä itse hain tätä tietoa, etsin apua ja tutkin vaikka mistä. En saanut lääkäreiltä opastusta. Silti, kahden lapseni henki on pelastettu lääkäreiden avulla. Niinpä...

ViestiLähetetty: 2011-08-21 08:27:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Dumbo olipa tarina! Mietin lukiessani, että se on varmasti jokaisen tietämättömän hyvää tarkoittavan äidin ratkaisu antaa lapselleen ihan mitä haluaa. Kunhan syö jotain!!
Lievittää omaakin tuskaa hemmottelemalla ruualla ja herkuilla.

Ihan hirveetä, että tuosta ei puhuta ja tiedetä!!

Minä luultavasti kävisin lääkärin kimppuun jos saisin kuulla vasta jälkikäteen.

ViestiLähetetty: 2011-08-21 08:50:18 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Ronja-Aliisa kirjoitti:
Minä luultavasti kävisin lääkärin kimppuun jos saisin kuulla vasta jälkikäteen.

Tämä kai on se yleisin (ja kovin ymmärrettävä) syy karppien joskus ihan avoimen katkeriin kommentteihin käypähoitoilijoille?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 254 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 12 13 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00