Koltta kirjoitti:
voivoi kirjoitti:
Olen täältä lukenut,että syöpäsolujen polttoaine on nimenomaan sokeri joten..who knows

Ja kyllä mun täytyy uskoa,että kiinnittämällä huomiota oikeaan ravintoon voidaan ehkäistä tai jopa parantaa sairauksia,tai saada ainakin oireettomaksi.Vai mitä Koltta?

Pakko myöntää että olen tuosta kyllä ihan samaa mielipuolta.
Minä olen täällä tuosta kirjoittanut ja jouduin lapseni omakohtaisen syövän takia tutustumaan tuohon sokerin ja syövän yhteyteen. Eräs tyyppi (en jaksa nyt etsiä sitä tietoa) sai yli 70 vuotta sitten siitä Nobelin palkinnon, kun teki tuon löydön, mutta sitten se haudattiin... Eräs amerikkalainen syöpälääkäri määräsi poikani vhh-ruokavaliolle, enkä tienny karppauksesta tuolloin yhtään mitään. Suomen lääkärit oli vaan ihmeissään, kun kielsin pojalta kaikki sokerit sun muut. Juttelin tästä pitkään hoidon päätyttyä tutkivan syöpälääkärin kanssa ja hän kyllä myönsi, että on havaittu, että ne leukemialapset, jotka ovat ylipainoisia syövän loputtua, sairastuvat 100% uudestaan leukemiaan. Totesi, että tuossa sokeri-väittämässä voi olla perää, koska näiden ylipainoisten ruokavalioon on kuulunut runsas hiilihydraattimäärä (oli järkyttävää seurata sitä karkkien, sipsien, limsojen ym. herkkujen mässäystä osastolla ja kunnon ruokaa ei mennyt yhtään; 2,5 vuotta!! Eikä lääkärit puuttuneet siihen yhtään...). Poikani oli harvinainen syöpäpotilas, koska hänen veriarvonsa olivat epänormaalit (se on harvinaisen hyvät sairauteen nähden), ei sairastanut infektioita, mikä on jatkuva vitsaus lapsilla, hänen limakalvonsa eivät menneet vereslihalle ja hän jatkoi kasvua, vaikkei niin pitänyt tapahtua. Ja minä itse hain tätä tietoa, etsin apua ja tutkin vaikka mistä. En saanut lääkäreiltä opastusta. Silti, kahden lapseni henki on pelastettu lääkäreiden avulla. Niinpä...