karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-31 00:02:59

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 202 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 17 8 9 10 11 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-10-22 17:03:55 
Poissa
apina
apina

jussi kirjoitti:
moi kirjoitti:
läskitär kirjoitti:
Saaks kysyy? :D Montaks liikaa olet ottanu? :wink: Moi,vaan!

ÖÖÖÖ, liikaa? :D .

Muistaakseni naputtelit jotakin raittiista kuukaudesta viime viikolla?

Moraalinvartija se on ****'n työ?

lis. sitäpaitten, liikaan perässä oleva kysymysmerkki voidaan tulkita ainakin kahdella näöllä?

ViestiLähetetty: 2011-10-22 17:47:39 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Ukko :hug: Tää puhuu sulle sievästi ja antaa (virtuaali)herkkuja. :lol:

ViestiLähetetty: 2011-10-22 19:37:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^ :lol: ja tänks.
Ja vieläkin OT. No tervetuloa vaan kaikki - moikin - tänne Nastamuumion lepakkoluolaan...! "Älä vedä asetta Mustanaamion edessä ellet halua vammoja". Mulla on se 'hyvä sormus'.

ViestiLähetetty: 2011-10-22 19:53:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

jussi kirjoitti:
moi kirjoitti:
läskitär kirjoitti:
Saaks kysyy? :D Montaks liikaa olet ottanu? :wink: Moi,vaan!

ÖÖÖÖ, liikaa? :D .

Muistaakseni naputtelit jotakin raittiista kuukaudesta viime viikolla?

Tässä kohassa jo repesin!!!

http://karppausjaperhe.blogspot.com/

ViestiLähetetty: 2011-10-22 20:03:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

OK, minä tipuin :roll: ! En todellakaan halunnut pahoittaa kenenkään mieltä :cry: . Vai tajutaanko täällä tahallaan asiat päinvastoin,nurinkurin,ylös alasin,mitä? Apuva! [-X

ViestiLähetetty: 2011-11-01 11:27:07 
Poissa
sintti
sintti

Vieras kirjoitti:
Jussuboy kirjoitti:
jussi kirjoitti:
Suutuin "vieraan" kommenteista niin paljon, että lopetan ravintoloissa käynnin kokonaan. En ole enää vaivaksi henkilökunnalle. Tuli mitta täyteen.

Älä ny ala, sitähän se just halus. Mennään viikonloppuna kaikki ravintolaan

.......ja jokainen vaatii niiden perunoiden tilalle salaattia :lol:

toinen vieras

Näin ajattelinkin tehdä. Tosin kun rupesin oikein pohtimaan, niin tajusin, että jo ennen karppiaikoja suosimani ravintola ei taida käyttää perunaa lisäkkeenä lainkaan :-k

ViestiLähetetty: 2011-11-02 13:02:39 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tää on ihana ketju!

ViestiLähetetty: 2011-11-23 18:40:09 
Poissa
K2Karppi
K2Karppi

Paikkarien ajoilta muistan seuraavia ravintolavinkkeja, muistaako kukaan lisaa? :

Pyyda tarjoilijalta etta ei toisi leipakoria, jos se on tapana

Pyyda tarjoilijaa heti laittamaan puolet annoksesta take out rasiaan

Pyyda tarjoilijalta kevyempaa salaatinkastiketta

Pyyda tarjoilijalta salaatinkastike eri astiassa

Pyyda tarjoiljalta lista ruoka-annosten kalorimaarista (mielellaan vois laskee paikkaripisteet kans valmiiksi ;) )

Pyyda tarjoiljaa lisaamaan vihanneksia, grillaamaan broileri rasvattomasti, ja yleensa valmistamaan ruoka ilman rasvaa

Ala syo siita puolestakaan kaikkea. Pyyda tarjoiljaa laittamaan loput take out rasiaan.

Etta kylla se varmaan on helpompaa tarjoilijalle tarjoilla vt laihduttajia, kuin karppaajia.

ViestiLähetetty: 2011-11-23 23:14:02 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

KoloradoKarppi kirjoitti:
Paikkarien ajoilta muistan seuraavia ravintolavinkkeja, muistaako kukaan lisaa? :
Pyyda tarjoilijalta kevyempaa salaatinkastiketta.

Paikkari tietysti laittaa heikoksi, mutta tarjoilijahan sen joutuu kantamaan :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-11-25 09:34:34 
Minä olen Painonvartijoiden ohjeilla aikoinaan painoni saanut putoamaan -25 kiloa ja pysymään pudotetussa painossa ilman sen kummempia vyönkiristyksiä. Karppausta en ole koskaan kokeillut, enkä suosittele sitä kenellekään, niin paljon pahaa siitä olen kuullut. Minusta on naurettavaa pelleilyä tämä karppifanaatikkojen mollailu rehellistä työtä tekeviä ihmisiä kohtaan. Oppikaa käyttäytymään! Tarjoilijan ammatti on hieno ammatti ja ymmärrän täysin aloittajan närkästyksen karppaajiin, jotka vaihtelevat kasviksia, lotraavat voilla ja milloin mitäkin. Valitkaa, hyvät karpit, sellainen ravintola, jossa saa salaatin pihvillä. Taitaa ainakin Hesburgerin salaatti sopia tähän kategoriaan ja sehän sopii siihen karppiruokavalioon mitä te syötte. Ja niin, siellä ei todellakaan tarvitse vaivautua tarjoilijan kanssa kommunikoimaan, kun siellä heitä ei ole.

ViestiLähetetty: 2011-11-25 10:48:10 
Poissa
apina
apina

Paikkari 4 ever kirjoitti:
Karppausta en ole koskaan kokeillut, enkä suosittele sitä kenellekään, niin paljon pahaa siitä olen kuullut. Minusta on naurettavaa pelleilyä tämä karppifanaatikkojen mollailu rehellistä työtä tekeviä ihmisiä kohtaan. Oppikaa käyttäytymään!

Wau! Olet kuullut pahaa? Anteeksi fanaattisuuteni, ja huono käytökseni - olet idiootti. Ota selvää asioista, ennen kuin alat huutelemaan. Oletko työssäsi ennakkoluuloinen?

ViestiLähetetty: 2011-11-25 10:50:28 
Poissa
sintti
sintti

Karppausta en ole koskaan kokeillut, enkä suosittele sitä kenellekään, niin paljon pahaa siitä olen kuullut.

Minä taas en suosittele kenellekään kuulopuheiden varassa elämistä.

Lainaa:
Minusta on naurettavaa pelleilyä tämä karppifanaatikkojen mollailu rehellistä työtä tekeviä ihmisiä kohtaan. Oppikaa käyttäytymään! Tarjoilijan ammatti on hieno ammatti ja ymmärrän täysin aloittajan närkästyksen karppaajiin, jotka vaihtelevat kasviksia, lotraavat voilla ja milloin mitäkin.

Tuota, minusta tässä aloittaja lähinnä oli se epäasiallinen. Siitä olen samaa mieltä, että tarjoilijan ammatti on hieno ammatti. Karppaajat eivät kuitenkaan vaadi mahdottomia; perunoiden vaihtaminen kasviksiin ei voi olla oikeasti millekään oikealle ravintolalle kynnyskysymys. Miksi tarjoilija närkästyy, jos minä lotraan voilla? :smt017

Lainaa:
Valitkaa, hyvät karpit, sellainen ravintola, jossa saa salaatin pihvillä.

Juurikin näin me teemme, äänestämme jaloillamme ja kukkaroillamme. :smt045

ViestiLähetetty: 2011-11-25 10:57:11 
Lainaa:
Wau! Olet kuullut pahaa? Anteeksi fanaattisuuteni, ja huono käytökseni - olet idiootti. Ota selvää asioista, ennen kuin alat huutelemaan. Oletko työssäsi ennakkoluuloinen?

En ole työssäni ennakkoluuloinen, mutta karppauksella huonosti voivat läheiseni eivät anna kovinkaan hyvää käsitystä karppaamisesta. Olen kyllä perehtynyt tähän sivustoon aika hyvin - matriisit yms on luettu ja opiskeltu, mutta ei ne eikä tämä keskustelupalsta ketään vakuuta karppaamisen toimivuudesta - paitsi ehkä yksinkertaisten, omia aivojaan käyttämättömien ihmisten mielestä.

Karppaus ei todellakaan pelasta maailmaa - jos se sattuu 1/100000 toimimaan, ei se silti sovi kaikille ja jotkut voivat oikeasti saada pahoja terveydellisiä seurauksia karpatessaan.

ViestiLähetetty: 2011-11-25 11:11:10 
Poissa
apina
apina

Yksittäistapauksena väittäisin olevani miellyttävä asiakas. Toki jos naama ei miellytä... :mrgreen:
Jos vaadin salaattia riisin tilalle, teen sen kohteliaasti ja perustellen. Jos ei sovi, pitäkää tunkkinne.
En myöskään pihistele, annan tippiä palvelun mukaan.
Pätevää henkilökuntaa on vaikea löytää nykypäivänä... :shock: :lol:

ViestiLähetetty: 2011-11-25 11:14:55 
Poissa
apina
apina

Lainaa:

En ole työssäni ennakkoluuloinen, mutta karppauksella huonosti voivat läheiseni eivät anna kovinkaan hyvää käsitystä karppaamisesta. Olen kyllä perehtynyt tähän sivustoon aika hyvin - matriisit yms on luettu ja opiskeltu, mutta ei ne eikä tämä keskustelupalsta ketään vakuuta karppaamisen toimivuudesta - paitsi ehkä yksinkertaisten, omia aivojaan käyttämättömien ihmisten mielestä.

Karppaus ei todellakaan pelasta maailmaa - jos se sattuu 1/100000 toimimaan, ei se silti sovi kaikille ja jotkut voivat oikeasti saada pahoja terveydellisiä seurauksia karpatessaan.

Ziisus mitä paskaa. En viitsi kommentoida, itsehän elät luuloissasi.

lis. Millaista karppausta läheisesi harjoittavat? Miksi he karppaavat, jos voivat huonosti? Tyhmiä, omia aivojaan käyttämättömiä?

lis2. Mä karppaan huolimatta tämän palstan vakuuttavuudesta. Ihan ite ajatellen. Kivaa täällä on, ja tietoa löytyy. Ja kiva kun tommoset vieraat yrittää vittuilla, räpistellen. :D

ViestiLähetetty: 2011-11-25 12:37:16 
Lainaa:

Miksi läheisesi karppaavat jos voivat huonosti vs. miksi jotkut ihmiset syövät suu ammollaan hiilareita ja voivat huonosti. Ymmärrätkö?
En ole karppaaja enkä virallista linjaa noudattava tai muukaan hörhö mutta jos tässä palvelualan ammattilaisista -siis tarjoilijoista puhutaan, niin kyllähän asiakkaan toiveita täytyy kuunnella ja kunnioittaa ja sen mukaan toimia. Muussa tapauksessa kannattaa vaihtaa alaa.

ViestiLähetetty: 2011-11-25 18:09:25 
Poissa
Rouva Muna
Rouva Muna

Minun mielestä kyseessä ei edes ole ravintola jos ei saa tilata mitä haluaa. Sitä varten kai se tarjoilija käy hengaamassa pöytien lähellä, että siltä voi kysyä mitä kokki suosittelee, mikä viini käy, mikä ois tänään tuoretta, onko jotain uusia annoksia jne. Että voinko anteeksi saada ruokani ilman niitä pottuja ettei turhaan keitetä ja heitetä sitte roskiin (hirveää tuhlausta! menee kyllä puoli maapalloa hukkaan tästäkin!) ja muuta mukavaa. En mie siitä maksa että rafla selviäis yhdellä tarjoilijalla 50 pöytää kohden, vaan siitä, että saan sitä mistä tykkään.

ViestiLähetetty: 2011-11-25 18:17:23 
Poissa
apina
apina

xaija kirjoitti:
Minun mielestä kyseessä ei edes ole ravintola jos ei saa tilata mitä haluaa. Sitä varten kai se tarjoilija käy hengaamassa pöytien lähellä, että siltä voi kysyä mitä kokki suosittelee, mikä viini käy, mikä ois tänään tuoretta, onko jotain uusia annoksia jne. Että voinko anteeksi saada ruokani ilman niitä pottuja ettei turhaan keitetä ja heitetä sitte roskiin (hirveää tuhlausta! menee kyllä puoli maapalloa hukkaan tästäkin!) ja muuta mukavaa. En mie siitä maksa että rafla selviäis yhdellä tarjoilijalla 50 pöytää kohden, vaan siitä, että saan sitä mistä tykkään.

You talk, girl! :lol:

ViestiLähetetty: 2011-11-28 23:45:45 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Karppausta en ole koskaan kokeillut, enkä suosittele sitä kenellekään, niin paljon pahaa siitä olen kuullut.

:lol: :lol: :lol:
Ei muuta.

Tilanne 5.10.2013 73,6 kg (tavoitteena joku 65, ennen karppausta enimmillään 85 kg)

ViestiLähetetty: 2011-11-29 07:52:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Karppausta en ole koskaan kokeillut, enkä suosittele sitä kenellekään, niin paljon pahaa siitä olen kuullut. Minusta on naurettavaa pelleilyä tämä karppifanaatikkojen mollailu rehellistä työtä tekeviä ihmisiä kohtaan. Oppikaa käyttäytymään!

Niin just.Ootkos kuulu mun ruokavaliotani; aamulla ensin tusina munia paistetaan puoles kilos voita ja syödään majoneesi purkillisen kera. Päivällä syön yhden pikku porsaan rasvassa keitettynä ja siivun omenaa. Pitäähän sitä tuoretta hedelmää olla,silloin tällöin! (Ettei ihan omituiseks luulla.) Illalla keitän lohta kermassa ja joukkoon laitan yhden hillosipulin.(vihannes puoli tulee siitä) Vahinko et mun mukulat on jo aikuisia, muuten mä pakottaisin ne syömään näitä eväitä kanssani. Sit tulis lastensuojelu veis ne veks. Nyt ne kiertää mun huushollissani kuin kestikievaris,tyhjentäen jääkaappia säännöllisest mun "karppi" ruokistani. Heh heh hee :lol: Älä kuule usko ihan kaikkea mitä kuulet. Siis tätäkään ruokalistaa ei pidä ottaa tosissaan,vaikka kuinka tosikko oisit! :mrgreen: Ja joo; mä käyn ravintolois silloin tällöin,mut sen tason et siel asiakas on palveltavana. (ei se välttämätön PAHA,henkilökunnan riesana)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 202 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 17 8 9 10 11 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00