Vieras kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta aivosi eivät todellakaan tursuile hikinauhan yli. Oletko tullut ajatelleeksi, että myös kirjastot joutuvat kirjansa ostamaan? Niistä maksavat kaikki veronmaksajat (ehkä jopa sinäkin?) ja joku tekee niillä silloin myös rahaa. Väitteesi ei siis tarkkaan ottaen pidä paikkaansa.
Tuon osasin itse asiassa ennakoida, mutta en jaksanut tarkentaa enää viestiäni eilen.

Tottahan se trolli tarttuu ihan mihin vaan.
Tarkennetaan nyt sitten: Minun tiedonhankinnallani on tehty huomattavan vähän rahaa kirjailjioiden toimesta, itse asiassa kaikkien kirjojen osalta sama juttu:
En koskaan osta ainuttakaan kirjaa ennen kuin olen lukenut sen ja myös sitten todennut että se on kirja jonka joko tarvitsen pysyvästi hakuteokseksi tai sitten haluan lukea muuten vain aina uudelleen ja uudelleen.
Eikö mitään järkevää enää löydy mistä nillittää, kun et voi siitäkään nillittää että olisin karppaamalla lihonnut? Kummasti vaan sen yhden kysymyksen jälkeen sinua ei enää kiinnnostanut siitä aiheesta jatkaa. Ei edes niiden huomattavien terveyteni paranemiseen liittyvien asioiden osalta joista kerroin siinä viestissäni jossa kerroin olevani normaalipainoinen.
(Siis sikäli kun olet se sama vieras joka kysyi olenko minä lihonut karppaamalla.)