karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-25 20:36:50

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 329 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 1217 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Antti Heikkilä lihonnut
ViestiLähetetty: 2014-11-06 00:12:35 
Toisinsyöjä kirjoitti:
P.S. Olen hankkinut kaikki omat tietoni VHH-ruokavaliosta ja sellaisten eri vaihtoehdoista aivan ilmaiseksi, kirjastosta löytyy suuri määrä teoksia ja netistä tämä foorumi mukaan lukien sitten vielä lisää. KUkaan ei siis ole tehnyt juuri minun syömisten säädöilläni yhtään rahaa. :lol:

Ei millään pahalla, mutta aivosi eivät todellakaan tursuile hikinauhan yli. Oletko tullut ajatelleeksi, että myös kirjastot joutuvat kirjansa ostamaan? Niistä maksavat kaikki veronmaksajat (ehkä jopa sinäkin?) ja joku tekee niillä silloin myös rahaa. Väitteesi ei siis tarkkaan ottaen pidä paikkaansa.

ViestiLähetetty: 2014-11-06 06:30:48 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Vieras kirjoitti:
agronet kirjoitti:
Antti Heikkilä livenä Kotkan Suomalaisessa kirjakaupassa huomenna, to 6.11. klo 11.00 alkaen. Joensuussa pe 7.11. klo 16.30 alkaen ja Lappeenrannassa la 8.11. klo 13.00 alkaen.

Heikkilä vastaa mielihyvin kaikkiin mieltänne askarruttaviin terveyttä ja laihtumista tai lihomista koskeviin kysymyksiin. Alustukseksi kannattaa lukea tuore tarina elävästä elämästä "Yllättävän vauhdikasta ja kannustavaa! Nyt normipainossa" Terveysklubin etusivulta http://www.anttiheikkila.com. Nauttikaa!

Itselläni on turhan pitkä matka toiselta puolelta Suomea mutta joku paikalle eksyvä voisi kysyä millaista näyttöä Heikkilällä on väitteelleen siitä että pellinkidieetti auttaa mm. alkoholismiin, autismiin, alzheimeriin, parkinsonin tautiin, crohnin tautiin, glaukoomaan, sarkoidoosiin, lapsettomuuteen ja masennukseen.

http://www.anttiheikkila.com/terveysklu ... sluettelo/

Tulkaahan kyselemään! Heikkilä vastaa mielellään noihin ja muihin kysymyksiinne pitkän kliinisen kokemuksensa ja hyvien hoitotulostensa pohjalta.

ViestiLähetetty: 2014-11-06 07:22:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vieras arvelee jonkun sairauden korjautuvan samoilla eväillä, joilla se jokin sairaus on hankittu.
Tämä ei ole kovinkaan toimiva yhtälö.

ViestiLähetetty: 2014-11-06 08:31:41 
Jurpolukki kirjoitti:
Lainaa:
alkoholismiin,

Voin vakuutta kyllä se vähentää oluen kiinnostavuutta. Täällä on jossakin juttuketju tästä.

Mitä noihin muihin tauteihin tulee niin en ole niitä itse kokenut, mutta eikö nuo taudit ole tulleet nykyruokien mukana ikäänkuinvitsauksena.

Mitä väliä vaikka olut ei kiinnosta jos kuitenkin pullon votkaa päivässä?

Onko mitään tieteellistä näyttöä siitä että pellinkidieetti auttaa em. sairauksiin ja vaivoihin? Yksittäiset potilaskertomukset ja anekdootit eivät luonnollisestikaan kelpaa koska samalla logiikalla jäätelön syönti lisää hukkumiskuolemia ja koripallon pelaaminen aiheuttaa pituuskasvua.

ViestiLähetetty: 2014-11-06 13:34:01 
Poissa
apina
apina

Vieras kirjoitti:
RaahenTiikeri kirjoitti:
Mielestäni ketjun avauksessa havaitaan ihan aito olemassa oleva ristiriita lihonneesta miehestä kuka myy ruokavalio-kirjallisuutta,jonka sisältämän ruokavalion sanoo hoikentavan.

Heikkilä itse on kirjoittanut: "Keskivartalolihavuus ja sisäelinrasva sitä vastoin on merkki metabolisesta syndroomasta ja alkavasta diabeteksesta."
http://www.anttiheikkila.com/blogi/12-m ... sokerista/

Miksi hän siis on päästänyt itsensä keskivartalolihavaksi?
Eikö hän noudata omaa ruokavalioa joka hänen mukaansa auttaa mm. keskivartalolihavuuteen?
http://www.anttiheikkila.com/terveysklu ... sluettelo/

Eikö Heikkilää enää kiinnosta oma terveytensä?

Pökkäisenpä pilkkua pikkasen - Oletko mitannut Heikkilän sisäelinten rasvoittumisen? Onko keskivartalolihavuus automaattisesti merkki viskeraalirasvan kerääntymisestä?
Jos näin, Heikkilä on vaarassa sairastua met.bol.oir.yhtm'n.

P.S ...äh :) Practise what you preach is sooooo 90's!

ViestiLähetetty: 2014-11-06 13:56:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Lainaa:
Mitä väliä vaikka olut ei kiinnosta jos kuitenkin pullon votkaa päivässä?

Onko mitään tieteellistä näyttöä siitä että pellinkidieetti auttaa em. sairauksiin ja vaivoihin? Yksittäiset potilaskertomukset ja anekdootit eivät luonnollisestikaan kelpaa koska samalla logiikalla jäätelön syönti lisää hukkumiskuolemia ja koripallon pelaaminen aiheuttaa pituuskasvua.

Kansakunta muodostuu yksittäis henkilöistä.

Ei ny pulloa päivässä vaan jallupullo viikossa.

Ruottissa nuuan alkoholiparantola käyttää vähähiilarista ruokavaliota osana hoitoa. Tiedä näistä tieteellisistä tutkimuksista.. kuten tunnettua niitä ei kaikille näytetä kuten ne tuhannet tutkimukset joka on siivouskomero työläisen takana.

ps. poliiseja tulee vähentää sillä ne lisää rikollisuutta miten ne muuten parveilisivat rikospaikalla.

ViestiLähetetty: 2014-11-06 14:04:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tosiasiassa Heikkilä on ehdottanut vankeinhoitoon VHH:n ruokavaliosta, josta on saatu hyviä kokemuksia muualla maailmaa. Sama juttu koskee alkoholi parantolaa. Mene hyvät asiakkaat, jos hoito vaikka sattuisi olemaan positiivista

ViestiLähetetty: 2014-11-06 14:06:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vieras kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta aivosi eivät todellakaan tursuile hikinauhan yli. Oletko tullut ajatelleeksi, että myös kirjastot joutuvat kirjansa ostamaan? Niistä maksavat kaikki veronmaksajat (ehkä jopa sinäkin?) ja joku tekee niillä silloin myös rahaa. Väitteesi ei siis tarkkaan ottaen pidä paikkaansa.

Tuon osasin itse asiassa ennakoida, mutta en jaksanut tarkentaa enää viestiäni eilen. :D Tottahan se trolli tarttuu ihan mihin vaan.

Tarkennetaan nyt sitten: Minun tiedonhankinnallani on tehty huomattavan vähän rahaa kirjailjioiden toimesta, itse asiassa kaikkien kirjojen osalta sama juttu:
En koskaan osta ainuttakaan kirjaa ennen kuin olen lukenut sen ja myös sitten todennut että se on kirja jonka joko tarvitsen pysyvästi hakuteokseksi tai sitten haluan lukea muuten vain aina uudelleen ja uudelleen.

Eikö mitään järkevää enää löydy mistä nillittää, kun et voi siitäkään nillittää että olisin karppaamalla lihonnut? Kummasti vaan sen yhden kysymyksen jälkeen sinua ei enää kiinnnostanut siitä aiheesta jatkaa. Ei edes niiden huomattavien terveyteni paranemiseen liittyvien asioiden osalta joista kerroin siinä viestissäni jossa kerroin olevani normaalipainoinen.

(Siis sikäli kun olet se sama vieras joka kysyi olenko minä lihonut karppaamalla.)

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.

ViestiLähetetty: 2014-11-06 14:12:32 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Minä taas mielelläni ostan kirjoja. Ajattelin tuossa hankkia Heikkilän uusimmankin pikapuoliin. Minusta kannattaa palkita lääkäreitä jotka hoitavat potilaitaan varoen liikalääkitystä. Siis Heikkilän ohjeilla lääkkeettömänä diabeetikkona uhraan osan lääkkeisiin ja lääkärissä juoksemisen sijaan kirjoihin. Jos vieras väittää olevansa terve viralliserheellisellä niin hänkin taitaa olla melko anekdootti.

ViestiLähetetty: 2014-11-06 15:09:30 
Poissa
voipallo
voipallo

Vieras kirjoitti:

Arvoisa vieras ei nähtävästi tiedä kirjastokorvauksista paljoakaan. Korvaukset ovat varsin mitättömiä jos kyseessä ei ole Sofi Oksanen tai joku muu supertähti :lol:

― Kurt Vonnegut

ViestiLähetetty: 2014-11-06 15:39:30 
moi kirjoitti:
Pökkäisenpä pilkkua pikkasen - Oletko mitannut Heikkilän sisäelinten rasvoittumisen? Onko keskivartalolihavuus automaattisesti merkki viskeraalirasvan kerääntymisestä?

Kyllä on Heikkilän itsensäkin mielestä:

"Lihavuuden sinänsä ei tarvitse olla mikään terveysriski. Keskivartalolihavuus ja sisäelinrasva sitä vastoin on merkki metabolisesta syndroomasta ja alkavasta diabeteksesta."
http://www.anttiheikkila.com/blogi/12-m ... sokerista/

ViestiLähetetty: 2014-11-06 15:55:44 
Poissa
apina
apina

Heikkilä on lihoannut mun verorahoilla, sika!

lis. Paha sika siis, vilkaisin avatartani. Siiis avattareani. Tysleksiaattinen olen, ja tsykopatiainen elämäntapavastarannankalanen. Hymiö

ViestiLähetetty: 2014-11-10 12:08:04 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

mlv kirjoitti:
No jos Heikkilästä puhutaan niin hän sanoo uudessa diabeteskirjassa syövänsä itse enintään 60 gr hiilareita, aikaisemmassa kirjassaan totesi että myös diabeetikoilla hiilarinsieto vaihtelee mutta suurin osa hänen potilaistaan viihtyy 30-40 gramman pinnassa. Mutta karppaustyylejä on useita.

Lisäys:
Minulle tuo normi LCHFn hiilarit 20-25 gr päivässä pitää verensokerit kurissa. Ilman lääkkeitä.

Tämän viestin mukaan Heikkilä elää kuten opettaa.

ViestiLähetetty: 2014-11-10 12:15:10 
Huvu kirjoitti:
mlv kirjoitti:
No jos Heikkilästä puhutaan niin hän sanoo uudessa diabeteskirjassa syövänsä itse enintään 60 gr hiilareita, aikaisemmassa kirjassaan totesi että myös diabeetikoilla hiilarinsieto vaihtelee mutta suurin osa hänen potilaistaan viihtyy 30-40 gramman pinnassa. Mutta karppaustyylejä on useita.

Lisäys:
Minulle tuo normi LCHFn hiilarit 20-25 gr päivässä pitää verensokerit kurissa. Ilman lääkkeitä.

Tämän viestin mukaan Heikkilä elää kuten opettaa.

Ok, eli tuo vahvisti käsityksen, että kyseinen dieetti ei ehkä ole paras vaihtoehto pysyvään painonhallintaan.

ViestiLähetetty: 2014-11-10 17:10:30 
Miten 60 gramman hiilareilla voi venyttää itselleen tommosen läskimahan? Isukki on 74v eikä mahasta tietoakaan vaikkei karppaakaan. Kohtuus ruoka- ja kahvipöydässä ja päivittäiset kävelylenkit koiran kanssa tuntuvat riittävän terveyteen, ylipainon välttelyyn ja reippaaseen olemukseen.

ViestiLähetetty: 2014-11-10 19:36:25 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Vieras kirjoitti:
Miten 60 gramman hiilareilla voi venyttää itselleen tommosen läskimahan? Isukki on 74v eikä mahasta tietoakaan vaikkei karppaakaan. Kohtuus ruoka- ja kahvipöydässä ja päivittäiset kävelylenkit koiran kanssa tuntuvat riittävän terveyteen, ylipainon välttelyyn ja reippaaseen olemukseen.

Kauankohan jaksaa jauhaa samaa p*skaa....
Alkaa jo kyllästyttää lässytys.

t. Kari

ViestiLähetetty: 2014-11-10 20:17:48 
vikkari kirjoitti:
Vieras kirjoitti:

Kauankohan jaksaa jauhaa samaa p*skaa....
Alkaa jo kyllästyttää lässytys.

t. Kari

Tikkerisi perusteella karppaus ei toimi sinullakaan. Kokeile vaihteeksi vaikka tuota isukin metodia.

ViestiLähetetty: 2014-11-10 21:35:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Läpipaskat lässyttää...

ViestiLähetetty: 2014-11-10 21:44:19 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Miten niin Heikkilä lihonut? Näyttäisi ihan samalta kuin ennenkin. Eikös setä ole aina ollut semmoinen semi-läski? Minun muistikuvieni mukaan ainakin. Istuu tuossa sohvalla vähän kasassakin, niin että maha oikein pömpöttää.

On se muuten kumma, että semmoiset, jotka eivät ole koskaan joutuneet itse taistelemaan painonsa kanssa, syyllistävät eniten ihmisiä heidän ruokavaliostaan. Itse ainakin kysyn ensimmäiseksi, jos joku laiha alkaa mainostaa omaa ruokavaliotaan ja kuinka sillä pysyy hoikkana, että kuinka paljon laihdutit ja kauanko olet pysynyt noissa kiloissa sen jälkeen. Kun vastaukseksi tulee ettei ole koskaan tarvinnut paljon laihduttaa, niin sen jälkeen sanon, että sinä olet sitten jäävi todistamaan.

Se nimittäin on oikeasti niin, että toiset meistä ovat vain sellaisia, että lihovat helposti ja toiset eivät. Siinä ei ruokavaliolla välttämättä ole mitään tekemistä, liikunnalla ei yhtään mitään. Paitsi, että hiilihydraattien liikasaanti edistää lihomista. Viimeksi mainittu fakta tiedettiin vielä 50-luvulla, mutta sen jälkeen se unohtui. Tuosta kohtalokkaasta unohduksesta saadaan nyt sitten kärsiä elintasosairauksinemme.

ViestiLähetetty: 2014-11-11 00:15:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^ :smt023

Fiksua puhetta!
Kaikki ei vaan ymmärrä elämän moninaisuutta.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 329 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 1217 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00