Anonymous kirjoitti:
20 kiloa läskiä tullut "Olen aina syönyt huonosti ja liian vähän" tekniikalla vai glenni?
Eikö kukaan muu, kuin minä huomaa, mitä huuhaata täällä kirjoitetaan. Ei syödä, liikutaan älyttömästi ja lihotaan. Mikä ihmeen "valehtele itsellesi klubi" tämä oikeen on?
No en koskaan ole "rakastanut" liikuntaa, mutta hyötyliikuntaa on aina ollut kohtuullisesti. En tiedä mikä on ollut varsinainen syy lihoomiseen, mutta olen aina syönyt kuin tipu (ja tän on lähestulkoon kaikki sanonu, jotka on nähny mun syövän...) ja todella hitaasti (tunnin kestävä ruokailu on mulle aika normaali juttu). Toki karkkia ja suklaata olen aina syönyt, mutta tämän ruokavalion positiivisin puoli on se, että makeaan ei ole enää mitään himoa! Itsellä on ainakin ollut hidastunut aineenvaihdunta (aamiaista en syönyt kuin viikonloppuisin, päivällä söin hedelmän tai kaksi tai sämpylän ja yhden suklaapatukan jos nyt satuin muistamaan ja iltasella sitten saatoin syödä vaikka pastaa ja kanaa (jos satuin muistamaan moista asiaa - syöminen kun ei koskaan ole ollut niitä mun "suosikki juttuja")).
Niin ja jos jostain päästä lautasta on pitänyt nipistää kun enempää ei enää yksinkertaisesti jaksa, niin on se pää ollut nuo proteiinit, eli perunat, riisi ja pasta on kyllä tullu syötyä loppuun (kun eivät ole niin "raskasta" syötävää).
Myös vieraalle tiedoksi, että olen innostunut jopa harrastamaan liikuntaa tämän ruokavalion "sivuvaikutuksena". Jotta jos tämä ruokavalio on koituva miun turmioksi, niin ainakin paljon rauhallisempana ja tasapainoisempana sen turmion tulen kohtaamaan...
Mutta jospa sitä palattaisiin jo tämän topicin aiheeseen...