karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-28 23:31:23

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-26 23:53:42 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

.. Mie marssin tässä hiljain kosmetologille ja hankin kunnon ihonhoitotuotteet!
Ennen kuumaa kesää hampaiden valkaisuun hammaslääkäriin (apua! :shock: )..
ja sitten biitsillä mä oon ihan ku beiwötsistä!! :lol:

(jea-rait..)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-26 23:54:03 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

.. Mie marssin tässä hiljain kosmetologille ja hankin kunnon ihonhoitotuotteet!
Ennen kuumaa kesää hampaiden valkaisuun hammaslääkäriin (apua! :shock: )..
ja sitten biitsillä mä oon ihan ku beiwötsistä!! :lol:

(jea-rait..)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-27 12:09:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huru-Ukko kirjoitti:
Mä taidan palkita itseni kesällä moottoripyörällä :lol:

Jeps, ja kun hankit kunnolliset kalliit ajovarusteet niin on pakko pysyäkin niissä palkituissa mitoissa 8) . Tulee ylimääräisille läskeille äkkiä kova kilohinta jos joutuu ajovermeet uusimaan.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-10 22:00:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moi!

Minä en lupaa vaatteita, koska petän siinä asiassa itseni, siis vain kirpparilta vanhoja ryysyjä. Selityksen lukekoon ken haluaa mun ruokapäiväkirjastani, siellä on sekavia mietteitä itsetunnosta ja muusta sellaisesta mikä menneessä vaikuttaa.

Mutta jossakin välitavoitteessa voisin palkita itseäni ruualla, ei mitään makeaa, mutta ehkä kallista, vaikka erilaisia juustoja.

Kun pääsen lopulliseen tavoitteeseeni, olen vähän suunnitellut lupaavani itselleni matkan. Ei ulkomaille, mutta Lappiin ja ruskan aikaan. Siinä on vaan se ongelma, että on vaikea järjestää loma sadonkorjuuaikaan. Mutta haaveilen kuitenkin. Toivon olevani tavoitteessani ennen kesää, mutta tuo matka ei toteudu missään tapauksessa tänä vuonna, mutta toivottavasti olen vuodenkin päästä sen painoinen, että voi palkkoistani nauttia.

Kyllä pankintoja kannattaa kehitellä, se on kivaa!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-11 19:13:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

10 kiloa lähtenyt ja palkitsin itseni uusilla housuilla. Ihan tavalliset mustat suorat työhousut. Kokoa 42.

Asian piti olla palkitseva mutta päinvastoin kävi. Tunsin itseni todella vastenmieliseksi ryhävalaaksi siellä pienessä kaupan sovituskopissa. Ilo kilojen putoamisesta muuttui suoranaiseksi vitutukseksi omasta ruhosta.

Eipä tee ihan heti mieli mennä uudelleen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-12 09:25:31 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mikähän ihme siinä on, että vaatekauppoihin ei saada sellaista valaistusta, että siellä sovituskopissa näyttäisi ihmiseltä. Vaikka oma järki, eteisen peili, mittanauha ja puntari sanovat, että normaalimitoissa ollaan, niin voi herrajumala että sovituskopissa tulee aina paha mieli :cry:

Vaatteet on kiva asia, mutta vihaan niitten ostamista. Voi kun osaisi ommella, niin pääsisi siitäkin tuskasta.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-12 17:32:27 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Minapa "palkitsin" itseni nyt jo nain heti alkuun. Lahinna kai sitten siksi, etta niin kauan olen vitkutellut tamankin asian kanssa - tiennyt, etta vahahiilariselle olisi ryhdyttava, mutten ole vaan saanut ennen aikaiseksi, niin nyt sitten oltuani vasta n. viikon induktiolla [ja olo on muuten mainio ja ihana ja nestetta (?) on lahtenyt kolme kiloa!] marssin kaupoille tuhlaamaan. Tarkoituksena kai sitten oikein demonstroida itselleni, etta NYT alan pitamaan itsestani hyvaa huolta, ja etta on muitakin tapoja hellia itseaan kuin suklaa.

Itselleni tama "palkinto" tuli uuden, helean vihrean kevattakin muodossa (istuu hyvin nyt, mutta tulee olemaan ok, vaikka kiloja tuleekin lahtemaan, ainakin varmaankin taman kevaan), seka blueberry body butter:ina ja aromaterapiakylpyvaahtona... ja fysiikankirjana... :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-12 18:24:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Palkitsen itseäni laittamalla kehoani kuntoon. Kosmetologilla käynnit AH, uusia vaatteita netistä tilaamalla KLIK KLIK, vähän extraa meikkiä kun lähtee paremmille seuduille stadiin 8) , hiusten värjäystä, kynsien laittoa, voi mitä kaikkea naisellista hömppää löytyykään :D
Sitten kun lapsi saatu taltutettua petiin niin rahkaa purkki käteen ja katselemaan laittomasti imutettuja sci-fi sarjoja netistä :oops: :lol: :roll:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00