els kirjoitti:
Avattaret voivat esittää mitä hyvänsä, mutta sori arvasin väärin.
Silti, olen sinua lähempänä ko artikkelin optimeita tuon sukupuolikorjauksen jälkeenkin.
Ja edelleen paremmalla (eli terveellisemmällä) rasvaprosentilla.
Ja nämä tulokset olen saanut ilman lisäravinteita... ja jopa ilman palloa kuormittavia kuntosaleja.
btw, varmaan sitten tiesit että miehillä se rasvaprosentin turvallinen alaraja killuu tuolla 15% yläpuolella?
... tai että omega-kuutosen runsas ylimäärä lisää tilastollisesti aggressiivista käyttäytymistä, muillakin kuin bodareilla.
Miehillä vyötärö-lantiosuhde on optimaalinen 0,8-0,9 eli olen optimaalisen alueen keskellä (0,83). Miten sen parempi voisi olla?

Miehillä normaali rasvaprosentti on 9-18 % ja väitän, että olen täydellisen terveellinen myös rasvaprosentissa mitattuna (11,8 viime kesänä, nyt mahdollisesti sama tai 1-2 % enemmän). Lähellä keskiarvoa, mutta kuitenkin vähän alle, ylimääräinen rasva tuskin on hyvä asia ja väitän, että miesurheilijat, joilla on rasvat alle kympin ovat hyvin terveitä.
En ole ikinä vetänyt ketään turpaan (ala-asteen pihalla painimisia tuskin lasketaan ja silloinkin olin sekasyöjä), joten en tietääkseni ole kovin väkivaltainen.
Mulla on kotona käytettynä ostettu penkki, pari tankoa ja levyt. Punttiksella olen käynyt 3 kertaa viimeisen vuoden aikana. Punttiksella käynti on sitäpaitsi varsin vähän ympäristöä kuormittava harrastus. Käyttämäni lisäravinteet (soijaprotsku, kreatiini) ei vaikuta rasvaprosenttiin millään tavalla joten aika tyhjä arpa ottaa lisäravinteet mukaan vertailuun.
http://tuukkasimonen.blogspot.com - Harhaluuloja ilmastonmuutoksesta. En itse ole karppaaja vaan vedän hiilareita niin paljon kuin sielu sietää. Syön vegaanisesti ja mahdollisimman vähän prosessoitua ruokaa.