karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-23 06:18:52

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 33 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-14 08:45:08 
Pienetär kirjoitti:
Mutta kaikkein eniten minulle tuottaa tyydytystä katsella kun sinä kidut siinä kateellisena ja katkerana.

Ja sinä nautit elämästäsi ollessasi tuollainen? Jos kerran nautit, niin miksi laihdutat, eikö olekaan niin autuasta viedä kahta penkkiä bussissa ja teettää vatteitaan?

Ja olen kateellinen mistä? Läskeistä :lol: . Hyvä veto, nyt te lihavat voittekin kääntää normaalipainoinen-lihava asetelman päinvastoin ja lanseerata ajatusta normalipainoisten suunnattomasta kateellisudesta lihavien läskeistä. Hupia kansalle :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-14 08:49:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anonymous kirjoitti:
Pienetär kirjoitti:
Mutta kaikkein eniten minulle tuottaa tyydytystä katsella kun sinä kidut siinä kateellisena ja katkerana.

Ja sinä nautit elämästäsi ollessasi tuollainen? Jos kerran nautit, niin miksi laihdutat, eikö olekaan niin autuasta viedä kahta penkkiä bussissa ja teettää vatteitaan?

Ja olen kateellinen mistä? Läskeistä :lol: . Hyvä veto, nyt te lihavat voittekin kääntää normaalipainoinen-lihava asetelman päinvastoin ja lanseerata ajatusta normalipainoisten suunnattomasta kateellisudesta lihavien läskeistä. Hupia kansalle :lol:

Niin, katsos kun me voimme aina laihduttaa, mutta Sinä pysyt kusipäänä vaikka tekisit mitä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-14 09:21:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anonymous kirjoitti:
Ainoa esiin tullut ero on ollut alun laihtumisnopeudessa.

Väärin: myös eräät metaboliset indikaattorit (rasva-arvot, yms.) ovat seurantatutkimuksissa olleet suotuisampia vhh-dieteissä verrattuna vähärasvaisiin dieetteihin.

On huomattava, ettei suinkaan ainoa vhh-dieettien tavoite ole laihtuminen vaan terveys! Laihuus ei todellakaan ole synonyymi terveydelle (ja tästä on omakohtaisiakin kokemuksia :| )

Ja (itse)kurittomuuttahan olet, vieras, itsekin liikkeellä :twisted:

Terv.Mari J

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-14 09:32:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

NormAlipainoinen kirjoitti:
Sinuna Pienetär (mikä osa sinusta on pientä :roll: ) olisin aika hiljaa mitä mihinkään tulee. Voitko kehua että itselläsi toimisi kropassa yhtään mikään, sen enempää aivot kun itsekurikaan, sillä sellainen joka syö itsensä 160 kiloiseksi ei ole terve, missään mielessä.

Ei tullut siinä mässyttäessä missään vaiheessa mieleen lopettaa, ei vaikka sadan kilon kohdalla tai sen ylitettyä? Eikun lapiolla piti mättää munkkia naamaan ja syyttää siitä kaikkia muita aina naapurin anopista lähtien, mutta ei missään nimessä tullut mieleenkään pitää suuta kiinni, ei kai :roll:
...

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-14 09:47:58 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

Täytyy olla vähissä huvit, jos hakee tyydytystä siitä, että räksyttää netissä laihtumista yrittäville ylipainoisille. Sääliksi käy tuommoinen surkimus!

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-14 10:09:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Rekisteröitymätön vieras, joka kirjoittaa pelkästään loukatakseen muita, on salaa pusikoissa piilotteleva käärme, joka luulee, että muut pitävät siitä, jos he vain tietäisivät kuinka mukava se on. Mutta kun se ei ole ihminen, se luulee väärin, mehän lyttäämme sen ensimmäisellä kivellä murskaksi.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-14 11:12:37 
Poissa
karppi
karppi

Nii-i, ilkeyteen, vittumaisuuteen ja ahtaaseen sydämeen ei tepsi edes vähähiilihydraattinen ruokavalio :roll: .

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-14 11:26:45 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Jotenkinhan se on myös säälittävää että itsekontrolli kohdistuu vain ruokaan. rekisteröitymättömällämme siis on hyvin kapea-alainen, selektiivinen, itsekontrolli. Tai sitten muuten vaan minäkuva jota arvostaa on rakentunut sen ympärille että löytää muista ihmisistä jonkin ominaisuuden jota paremmaksi voi itsensä mieltää. Tuollaisella minäkuvalla varustettu ihminen hyvin usein törmää siihen jossain elämänsä kohdassa. Toivottavasti ei sitten satu.

Olethan, vieras, varmasti onnellinen. Kerro murheesi, yritän venyttää empatiaani niiden osalta. Uskon että sinäkin olet tunteva ja kokeva herkkä ihminen. Se kyllä näkyy kirjoituksestasi joka on täynnä ahdistusta ja piilossa oleva tyytymättömyyttä elämääsi. Uskallatko olla rehellinen itseäsi kohtaan vai luotko illuusion sen sijalle.

Muista joskus että joku sentään tarjoutui yrittämään ymmärtämistä. ymmärtäminen ja hyväksyminen ovat tietenkin eri asioita, mutta senhän sinä tiesitkin. Ole hyvä, kuuntelen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-15 06:45:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anonymous kirjoitti:

1) Jos omaisit lukutaidon, niin tietäisit miksi ihmiset täällä yleensä karppaavat.
2) Mä nautin sen katselemisesta kun tuollainen kateellinen kituu.
3) Mitä tulee vaatteitten teettämiseen niin minun kokoani on runsaasti saatavilla. Siitä tämän maan ravitsemuspolitiikka pitää huolen.

Anonymous kirjoitti:
Ja olen kateellinen mistä?

Sä olet kateellinen mun "itsekuristani" josta sä edelleen luulet minun laihtumiseni johtuvan. Kenties sinä et ole saanut palikoita kasaan koskaan karpataksesi menestyksekkäästi ja purat nyt katkeruuttasi sellaisiin jotka ovat onnistuneet. Olen tavannut tuollaisia ihmisiä livenä, siksi tiedän.

Sitä paitsi sinulla on kastraatiopelko (ja turha kätkeytyä sen taakse että olisitkin nainen) ja vihaat naisia jotka ovat sinua vahvempia joka tasolla. Minä olen sellainen nainen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-15 13:03:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pösilöille yleensä vastaan, että "vuoden kuluttua minä voin olla hoikka, mutta sinä olet vieläkin tyhmä..." 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-15 13:27:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Delfiini kirjoitti:
Pösilöille yleensä vastaan, että "vuoden kuluttua minä voin olla hoikka, mutta sinä olet vieläkin tyhmä..." 8)

Aivan!!!! 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-16 14:28:30 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Saunan takana on aina tilaa tollasille äärettömän kusipäille sontakasoille joilla ei ole muuta tekemistä kun pilkata muita ihmisiä. Taitaa olla tosi paha olo ja ahdistus kun sitä pitää purkaa muihin ihmisiin.

*lataa haulikkoa*

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-18 13:17:32 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kaikenlaisia, sano kätilö.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 33 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00