Mä luulen kans et aivot osaa rekisteröidä sen onko toinen ollut ns. hyvällä ravinnolla, ja katsoo mittasuhteiden kautta sitä, esim. kapealeukaiset ihmiset ei ole yleensä kenenkään mielestä viehättäviä. Tollainen mies, jolla on hyvät mittasuhteet, hyvä luusto, ja sitä kautta komean näköinen olisi parempi isä mahdollisille lapsille, olisi isompi mahdollisuus terveisiin jälkeläisiin?
Tämä on mun mielestä hyvä esimerkki, noi on identtiset kaksoset, jolle toiselle on tehty sellainen hammashoito, joka matkii terveen ihmisen leuan kehitystä, ja toiselta on vedetty pois osa hampaista, jotta ne mahtuisivat tollaseen rappeutuneseen kalloon, kumpi on automaattisesti ns. paremman näköinen, tietty se, jolla on toi terveempi ulkonäkö-
http://4.bp.blogspot.com/_zULJExxrW54/S ... +after.jpgNää on hirmu mielenkiintoisia juttuja mun mielestä

Lainaa:
Vilja taas aiheuttaa nykyään vähemmän mahaoireita kuin ennen. "Syytän" tästä suoliston parempaa kuntoa.
Sama kävi mullekin, ei nykyään tule mitään ongelmia kuoritusta viljasta, täysjyvää en aio edes kokeilla, ei se ole mun mielestä ihmiselle sopivaa.
Kuka ihminen poimisi viljaa, eikä kuorisi sitä ennen syömistä, toi on niin kuin söisi pähkinöitä kuorineen.
Lainaa:
Vähän ot, mutta kiintoisaa lukemista,
Ei kai toi ole ollenkaan ot, mä laitan tähän listan tosta-
Eli perusruoka-annos per vrk vuonna 1934-
Ruoka-aine määrä
Ruisleipää, kuivaa 450 g
Naudanlihaa, tuoretta 120 g
Sianlihaa, tuoretta 50 g
Silakkaa, suolaista 50 g
Voita 40 g
Herneitä 50 g
Kauraryyniä 100 g
Perunoita 800 g
Palasokeria 40 g
Maitoa, kuorimatonta 5 dlFinelillä laskettuna tosta tulisi 3315 kcal, hiilaria 452 g, rasvaa 100g, proteiinia 128 g.
Vähän meni sillä tavalla pieleen toi lasku, että en löytänyt kuivaa ruisleipää, laitoin tavallisen ruisleivän.
Tuli vielä mieleen, että muistaakseni pappa sanoi niiden olleen nälkäisiä rintamalla.