karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-23 09:22:36

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-07-07 07:57:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Niin, kyllähän mulla esimerkiksi oli hyvinkin voimakkaita hypoglykemiaoireita (joskaan en mitannut varmistaakseni) pahimmillaan juuri isojen, kaikkea sisältävien "mättöaterioiden" jälkeen.. :roll: Ja sitten on se, että mitä noista isoista aterioista lopulta imeytyy, jos ruoansulatus on heikkona muutenkin.

ViestiLähetetty: 2010-07-07 08:15:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Niin tietysti, mitenköhän oon oppinut itse noin simppeliin tulkintaan :? Päätinpä just alkaa lukemaan misukisun ketjua uudestaan alusta, ehkä kerratessa viisastuu.

ViestiLähetetty: 2010-07-07 21:20:12 
moi, ota Valtsu hetki itselles. Pohdi ja pyöritä, älä ahdistu (anna, oi, anna niiden, noiden suonien supistua.) Sä olet liian viksu, anna itelles vapaa ilta, viikonloppu, viikko. Ugh. So many words! Let them do the work! (els on maanikko...) Snadi hymy- :lol:

ViestiLähetetty: 2010-07-07 21:26:19 
Valtsu, ihan tosi. Ota loma, tee loma. Kukaan ei välitä iästä (äitiliinit ihailee viksua poikaa...), ota loma. Fuck that shit. Mind does its tricks. Time is no essence, ..... you nou 8)

ViestiLähetetty: 2010-07-08 10:27:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kyllä tekis mieli juu lomailla näistä asioista, mutta oon jossain ihmeen kiinnostusriippuvuudessa, ettei voi oikeasti lopettaa päiväksikään näiden ajattelua, kun tulee aina vaan mieleen joku yksittäinen juttu, josta tekee mieli lukea lisää (googletan samalla Stephanin Superstimuli-artikkelia...). Tyhmä Facebook-aika kun ei nää kavereitakaan koskaan, niistä kun vois muuten olla nörtteilyn korvikkeeksi...

edit: löytyipä tällainen: http://lesswrong.com/lw/h3/superstimuli ... f_western/ en kyllä lue nyt, mutta kirjanmerkkeihin meni... :? liittyy jollain tapaa mun tilanteeseen, kenties

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00