Mieheni oli ketjupolttaja ja ei onnistutnut mitenkään lakoissaan.
CHAMPIX auttoi!!
Hän söi sitä ennätys ajan... 6 viikkoa iman mitään vaikutusta. Mutta jatkoi sinnikkäästi kaverin neuvoessa, että jatka vaan.
Polti siis kokoajan samalla eikä edes yrittänyt vähentää.
Yhtäkkiä aamutupakki jäi ihan itsestään pois ja jos heräsi yöllä ei tarvinnut mennä savulle.
Sitten tupakkien määrä vain väheni ja väheni, kunnes poltti yhden päivässä.
Näin meni viikko ja yhtenä päivänä hän kävi kolmesti kokeilemassa, mutta tupakki maistui kuulemma paskalle???
Ja kohta on mennyt vuosi ilman!!??
Suosittelen ja jos joku pelottelee sivuvaikutuksista, niin pitää muistaa, että champixin voi puolittaa ja jatkaa puolikkaan syöntiä kunnes taas kokeilee kokonaista.
Minullekkin on ihan sama kun vieraat polttaa mutta mieheni kanssa haluan istua vielä kiikkustuolissa ruttusena mummona... Ja koska itse tulen todella pitkäikäisestä suvusta sekä isän, että äidin puolelta haluan pitkittää mieheni elämää kaikin keinoin
Saan kuitenkin elää yksin ne loppuvuodet....
Näin tupakoimattomana ihan eniten minua ärsyttää tumppaaminen maahan.
Varsinkin omalle pihalleni.
Toiset kysyy aina mihin voin laittaa toiset vaan pudottaa siihen konttausikäisten syötäväksi????????????
En minäkään mene kenenkään pihalle nakkeleen suklaakääreitä???
Minä en yleensä kehtaa päin naamaa sanoa, mutta pihalle tumppaajat ovat joutuneet ihan itse tupakkinsa poimimaan ja kiikuttamaan roskiin...
Ja mieheni muuttui kun lopetti. Hän ei yski ja oksenna, verenpaine laski. Hän ei hermoile, emme lähde kauppaan vaikka keskiyöllä.. Ja hän itse on ikionnellinen lopetettuaan!
Ja RaahenTiikeri itkee tupoakanvastustajia

Ja polttaakin itse ei riippuvaisesti paria tupakkia päivässä???
Älä puhu mitään ennenku olet niin kova polttaan, että sormet on värjäytyny keltaiseksi tupakin kohdalta tai sinun on ihan pakko saada se kolme askia päivässä!!!
Eihän askikaan päivässä ole vielä mitään.. Ihan ärsyttää tuollaiset ei riippuvaiset tupakoitsijat.. Sehän on epäreilua. Yhtä epäreilua kuin hiilarimössöt jotka ei liho!!??
Pitäisi sellaiset lailla kieltää!!!!!