karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 18:49:17

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Soija on myrkkyä!
ViestiLähetetty: 2011-07-13 16:12:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-22 16:23:15
Viestit: 587
Tässäpä miehistä näkökulmaa soijaan, joka on ainakin jossain vaiheessa huhuttu lisäävän eturauhassyöpää, laskevan hedelmällisyyttä ja laskevan testosteronitasoja (sekä yhdellä jenkkimiehellä kasvattanut rinnat!):

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20378106 (testosteroni)
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17403269 (eturauhas)
http://www.ajcn.org/content/early/2009/ ... 9.abstract (eturauhas)
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21167684 (hedelmällisyys)

Mutta tiedä sitten kuinka luotettavia nuo ovat. Lienee uskottavia kuitenkin.

Tässä vielä se jenkkimiehen tarina :P : http://www.menshealth.com/nutrition/soy ... ve-effects

_________________
Tein makro- ja kalorilaskurin, tässäpä näin: http://koti.mbnet.fi/juhau/makrolaskuri/ :)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)