els kirjoitti:
^^ Suomessahan ei ole lääkäreitä, joiden valvonnassa näitä tehtäisiin asiallisesti valvottuna, joten en tuo.
Ei kuulemma ole mitään tutkittua tietoa epilepsiankaan hoidosta ketogeenisella (sanoi muuan opinnäyte äskettäin).
Mutta kuten sanoin, Norjasta ja Puolasta tällaisia tapauksia löytyy, kunhan oikeaan hoitoon on lähdetty ajoissa.
Fysiologia ON ihmeellinen juttu.
niinkuin varmaan hyvin tiedät,niin tossakin dokumentissa suoritettujen toim.piteittein ansiosta päähenkilö oli vain jonk.verran pystynyt vähentämään insuliinin tarvettaan,että mitään varsinaista parantumista ei tapahtunut ja kun katoin ton päähenkilön ruokailuja,joita näytettiin ohjelmassa (esim.aamupalaksi pari viipaletta paahtoleipää marmelaadin kera),niin en yhtään ihmettelekään,jos ollut vaikeuksia tasapainonsa kanssa...mitä tulee tohon Iltiksen juttuun,niin en todella usko,että kyse olisi ollut toimittajan virheestä,siihen olisi varmaan jäkikäteen puututtu,jos näin olisi ollut.
Heikkilällä on paljon hyvääkin asiaa,mutta parempi,kun pitäis turpansa kiinni 1.tyypin diabeteksesta,kun ei sitä handlaa...sama koskee esim.Micci 67 nimimerkkiä.