ex karppi kirjoitti:
esim. koulut saavat itse päättää mitä lapsille syötetään, niin tuskin ainakaan parempaan suuntaan nykyisestä mentäisiin.
Toi olisi kouluille ja varsinkin lapsille hyväjuttu.. Katsoppas brittejä / jenkkejä, kouluissa on ranskalaisia, pitsaa, hampurilaisia ynm.. Olisko susta siis huonojuttu jos he saisivatkin päättää että syötetään lapsille kotiruokaa.
Sit suomeen, miksi olisi huono juttu jos koulut itse päättäisivät että nyt syötetään lapsille ihan itse tehtyä ruokaa, ilman lisä-aineita, ilman hiilari pommeja, ilman sokeripitoisia jälkkäreitä.. Mikä siinä olis niin huonoa, jos kouluruoka tehtäis koulussa, eikä tulis teollisesta keittiöstä puolivalmisteena?? Mitä TÄH?
Se että jos niitä suosituksia ei olisi, olis loistava juttu, ei olis ruokaympyrää jossa kehoitetaan syömään 8palaa leipää (vai paljonko se oli) ihmiset voisivat syödä enemmän rehuja, lihaa, rasvaa... Mikä siinä on niin huonoa?
Miksi meitä pitää muutenkin holhota, ei rasvaa, ei brenkua, syökää perunaa, syökää leipää sen ja sen verran.. Syökää statiineja,
Annetaan arvoja ja ohjeita joiden mukaan elää, ohjeita jotka perustuvat rahan tekemiseen teollisuudelle..
Meillä on tutkijoita jotka vannovat tutkimusten nimeen, joissa ei ole todenperääkään, sitten jos joku joskus elää ilman niitä suosituksia ja voi hyvin, niin heti on joku idiootti vänkäämässä vastaan, tyyppi joka vaan vänkää asiasta mitä ei ole ikinä koittanut..
Mun mielestä sun pitäis koittaa oikeasti karppausta ja tulla sit laukomaan totuuksias. Sillä en koskaan ole kuullut karpista joka oikein karpatessa ei olisi huomannut karppauksen hyviä puolia, sit on tietenkin niitä jotka luulee karppaavansa, eikä niillä ole mistään mitään hajua.. Niistä me sitten luetaan iltiksestä, kun ne itkee että karppaus melkein tappoi minut..