karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-20 04:35:16

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 329 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 517 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Antti Heikkilä lihonnut
ViestiLähetetty: 2014-10-25 16:01:14 
LottaX kirjoitti:
En vielä ehtinyt katsoa koko haastattelua, mutta mun mielestä tuo Heikkilän maha näyttää ihan vaan liikaa syöneen mahalta. Ei se näytä pinkeältä keskivartalo(viskeraali)rasvalta vaan ihonalaiselta läskiltä.
Mun pointti on se, että karppaamallakin tietysti lihoo, jos syö yli kulutuksen, mutta tämä lihominen ei ole läheskään sillä tavalla vaarallista terveydelle kuin hiilari/alkoholilihominen, joka näkyy enemmän ylävatsan pönkötyksenä. Sitä en havaitse Heikkilällä olevan.
Mun käsityksen mukaan itse lihavuus ei ole niin vaarallista kuin se, mistä syystä on lihonut. :D

Et oo tosissas? Paidan läpikö sen näkee onko viskeraalista vai ei? Ja karppaamalla lihominen on terveellisempää kuin hiilareilla? Mistä näitä riittää :lol:

ViestiLähetetty: 2014-10-25 17:32:16 
etereter kirjoitti:
Olisiko lihonnut stressin takia? Paskaa tulee niskaan oikealta ja vasemmalta.

Heh, Heikkilä ampuu joka suuntaan Pellingin saaren suojista ja kun joku vastaa tuleen niin meitin gentle(wo)man stressaantuu ja syö/juo itselleen 15 kilon maharöllyn :lol:

ViestiLähetetty: 2014-10-25 17:53:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

INHOAN TÄTÄ, mutta olkoon!

Minua oikeasti huvittaa nämä karppeihin kohdistuvat vaateet, eli karppaus on yhtäkuin laihuus. Monilla varmasti onkin ja hyvä niin. Itse en todella ole hoikka vaikka karppaamalla olen selättänyt ihan oikeita tauteja.
Karppaus on siis muutakin kuin laiha olemus.

En vaan enää viitsi puhua karppaavani, koska siihen liittyy juurikin nämä yleiset voihkeet: voi hyvänen aika, kuinka joku voi elää ilman leipää/perunaa/herkkuja!
Ja jos sanon olevani lääkkeetön karppauksen ansiosta, ei se merkkaa mitään kun en ole laiha. :wink:

Elämä on! :lol:

Mutta kyllähän Antin vatsa tuli tuossa esiin. Minä mietin vaan heti että onkos hän ostanut liian kireät housut. Noinhan ihmisille käy liian tiukan housunkauluksen kanssa. Muuten oli minusta tosi hyvän ja terveen näköinen ja puhui taas niin viisaita!

ViestiLähetetty: 2014-10-25 22:39:38 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

etereter kirjoitti:

Hemmetin hyvin sanottu tai arvattu.

Satuin tänään näkemään Heikkilän livenä kirjamessuilla, ja stressistä (ynnä guanopuheista ja kollegiallisesta mustamaalauksesta) huolimatta (jokamikä valitettavasti vaikuttaa kaikkeen ja kaikkiin ja käytännössä aina, jokamikä selittää suurimman osan ammattikunnan lammasmaisuudesta) hän näytti edelleen ikäisekseen hyvin säilyneeltä. Ikäeroa Fogeliin taitaa olla yli vuosikymmen... muttei sitä kyllä habituksesta uskoisi :)

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

ViestiLähetetty: 2014-10-26 12:27:22 
http://www.anttiheikkila.com/blogi/laih ... lettomyys/

:roll:

ViestiLähetetty: 2014-10-26 12:53:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

suopursu kirjoitti:
INHOAN TÄTÄ, mutta olkoon!

Minua oikeasti huvittaa nämä karppeihin kohdistuvat vaateet, eli karppaus on yhtäkuin laihuus. Monilla varmasti onkin ja hyvä niin. Itse en todella ole hoikka vaikka karppaamalla olen selättänyt ihan oikeita tauteja.
Karppaus on siis muutakin kuin laiha olemus.

-niin karppaus onkin paljon muutakin kuin laihuus.Mutta kyllähän Heikkilä on melko paljon puhunut pellingin hoikistavasta vaikutuksesta.Tässähän ei puhuttu sinusta suopursu,vaan heikkilästä.
Mutta emmehän me tiedä,että syökö heikkilä enää edes pellingin periaatteilla.Sehän voi olla vaikka ollut juhannuksesta lähtien berliinin-munkki dieetillä.Vanha vitsi,että ei niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon.

LottaX kirjoitti:
En vielä ehtinyt katsoa koko haastattelua, mutta mun mielestä tuo Heikkilän maha näyttää ihan vaan liikaa syöneen mahalta. Ei se näytä pinkeältä keskivartalo(viskeraali)rasvalta vaan ihonalaiselta läskiltä.
Mun pointti on se, että karppaamallakin tietysti lihoo, jos syö yli kulutuksen, mutta tämä lihominen ei ole läheskään sillä tavalla vaarallista terveydelle kuin hiilari/alkoholilihominen, joka näkyy enemmän ylävatsan pönkötyksenä.

-en ihan ymmärrä tätä LottaX:n viiltävää analyysiä vaatteet päällä olevan ihmisen lihomisen mekanismeista.Tokko silmämääräisesti ihmisestä on helppo sanoa,että millä on itsensä lihottanut?
Mitä on muuten alkoholilihominen?Tenuthan on hoikkia.Ja kyllä mullakin kai ois jotain kertynyt vuosien varrella jos alkoholista (minulle)olisi kertyäkseen?Kai ns.alkoholilihomisessa on kyse siitä,että minkälaista oheissyömistä se alkoholi laittaa ihmisen syömään?

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?

ViestiLähetetty: 2014-10-26 13:30:42 
Heikkilä mainostaa ruokavaliotaan tehokkaana painonhallinnassa. Tätä taustaa vasten on hyvin ristiriitaista, että hän on kuitenkin itse selvästi keskivartalolihava.

Lihastohtori Juha Hulmi on todennut osuvasti:

"Kun puhutaan painonhallinnasta ja läskien lähdöstä, niin on mielestäni ihan hyvä, että koutsi itse edes hieman edustaa sitä mitä kirjoittaa."

ViestiLähetetty: 2014-10-26 21:12:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vieras kirjoitti:
Heikkilä mainostaa ruokavaliotaan tehokkaana painonhallinnassa. Tätä taustaa vasten on hyvin ristiriitaista, että hän on kuitenkin itse selvästi keskivartalolihava.

"Kun puhutaan painonhallinnasta ja läskien lähdöstä, niin on mielestäni ihan hyvä, että koutsi itse edes hieman edustaa sitä mitä kirjoittaa."

-mutta ei se aina niin mene.Voi opettaa toista ja tehdä toista.Rolling Stones- hellraiser Keith Richards on muistaakseni painanut veitsen tyttärensä kaulalle kun tämä kärähti kannabiksen poltosta.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?

ViestiLähetetty: 2014-10-27 00:12:19 
Poissa
Puudelikarppi
Puudelikarppi

Sanoin, että musta NÄYTTÄÄ siltä, että olisi sellaista ihonalaista läskiä. Mutta ihan sama, arvostan miestä silti ja saa olla vähän pyöreämpikin, aikuinen mies kuitenkin.
Alkoholilihominen = pinkeä iso tynnyrimaha. Ja ihan ilman mitään tieteellisyyttä, Mun mielestä vaan. :D

Herregud kun täällä on pisteliästä porukkaa nykyään. :shock:

ViestiLähetetty: 2014-10-27 08:44:52 
RaahenTiikeri kirjoitti:
Vieras kirjoitti:

-mutta ei se aina niin mene.Voi opettaa toista ja tehdä toista.Rolling Stones- hellraiser Keith Richards on muistaakseni painanut veitsen tyttärensä kaulalle kun tämä kärähti kannabiksen poltosta.

Hyvä pointti, vanha kunnon "älä tee kuten minä teen, vaan tee kuten minä sanon". Monet vanhemmatkin sortuvat lasten kasvatuksessa tuohon :wink:

Joka tapauksessa Heikkilä tekee bisnestä (kirjat, terveysklubi) ei ole kovin uskottavaa mainostaa pellinkidieettiä tehokkaana painonhallinnassa jos itse on huomattavan keskivartalolihava (huom. keskivartalolihavuus on lisäksi terveysriski; metabolinen oireyhtymä, 2-diabetes). Toisaalta on moni muukin vhh-guru ylipainoinen esim. Sally Fallon. Vertauskuvallisesti kuka haluaa ottaa rikastumisvinkkejä köyhältä tai parisuhdevinkkejä kolmesti eronneelta?

ViestiLähetetty: 2014-10-27 09:52:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Google / you tube ehdottaa mulle rinta rinnan Jeff Volek, Dr Mercola ja Sleepy Sleepers kun haen musiikkia. Kai ne tietää mikä on karppia.

ViestiLähetetty: 2014-10-27 11:01:20 
els kirjoitti:
etereter kirjoitti:

Hemmetin hyvin sanottu tai arvattu.

Satuin tänään näkemään Heikkilän livenä kirjamessuilla, ja stressistä (ynnä guanopuheista ja kollegiallisesta mustamaalauksesta) huolimatta (jokamikä valitettavasti vaikuttaa kaikkeen ja kaikkiin ja käytännössä aina, jokamikä selittää suurimman osan ammattikunnan lammasmaisuudesta) hän näytti edelleen ikäisekseen hyvin säilyneeltä. Ikäeroa Fogeliin taitaa olla yli vuosikymmen... muttei sitä kyllä habituksesta uskoisi :)

Mun mielestä tuo näyttää siltä, että vuosi(kymmeniä?)a jatkunut virallisperseellisen dissaaminen on lopulta osunut omaan nilkkaan ja lopputulos on näkyvissä. Seuraavaksi tulee D2.

ViestiLähetetty: 2014-10-27 12:01:38 
Heikkilä on paisunut niin nopeasti, että lienee paastoinsuliini kovasti koholla. Esidiabetes?

ViestiLähetetty: 2014-10-27 13:20:36 
Ihmiset ovat todella tyhmiä! Eihän Atkinskaan ollut mikään keijukainen kuollessaan? Miten viestintuojan ulkonäkö korreloi edes terveyteen? Heikkilällä voi olla ihonalaista rasvaa (ns. jenkkakahvat), mutta se on vain terveellistä! Sisäisen rasvan näkee vain menemällä magneettiin. Ihmisten pitäisi opetella neljä kirjainta, T-O-F-I, niin tajuaisivat enempi. Wikiäkin on olemassa http://en.wikipedia.org/wiki/TOFI

ViestiLähetetty: 2014-10-27 13:36:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vieras kirjoitti:
Ihmiset ovat todella tyhmiä! Eihän Atkinskaan ollut mikään keijukainen kuollessaan?

Eipä ollut ei, koska kaatui liukkaalla kadulla normaalipainoisena, löi päänsä katuun ja oli sen jälkeen koomassa sairaalassa suonensisäisellä yms. ravinnolla sen kaksi viikkoa ennen kuin kuoli, mikä keräsi jumalattoman määrän nestettä kroppaan. Siitä se kuolinhetken painonnousu tuli.

http://lowcarbdiets.about.com/od/atkins ... sdeath.htm
"On April 8, 2003, at age 72, Dr. Atkins slipped on the ice while walking to work, hitting his head and causing bleeding around his brain. He lost consciousness on the way to the hospital, where he spent two weeks in intensive care. His body deteriorated rapidly and he suffered massive organ failure. During this time, his body apparently retained an enormous amount of fluid, and his weight at death was recorded at 258 pounds. His death certificate states that the cause of death was "blunt impact injury of head with epidural hematoma".

Eli karppaaminen on Suomessa sitten varmaan erityisen vaarallista, kun kerran täällä on niin paljon liukkaita talvikelejä ja suuri liukastumisen mahdollisuus? :lol:

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.

ViestiLähetetty: 2014-10-27 13:57:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vierailijat

Vain asiallinen keskustelu sallitaan, trollit ohjataan Taistelutantereelle

Taistelutantere

Tappeluun ja trollaukseen. Kaikille avoin alue, lue viestejä kriittisesti. Kaikki saa olla oikeassa mutta ketään ei ole pakko uskoa. :lol:

ViestiLähetetty: 2014-10-27 14:29:38 
suopursu kirjoitti:
Vierailijat

Vain asiallinen keskustelu sallitaan, trollit ohjataan Taistelutantereelle

Taistelutantere

Tappeluun ja trollaukseen. Kaikille avoin alue, lue viestejä kriittisesti. Kaikki saa olla oikeassa mutta ketään ei ole pakko uskoa. :lol:

Heh, eipä tuossa taistelulle ole sijaa. Jokainen näkee omilla silmillään mistä on kyse. Voihan se tietty hiukan satuttaa mutta hyväksyttävä se silti on.

ViestiLähetetty: 2014-10-27 16:46:55 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Erehdyin googlaamaan kuvia Suomen (mahaansa piilottelevasta :) ) ravitsemuskermasta.
Mustajoen ja Heikkilän uskoisi kuvien perusteella kuuluvan eri sukupolviin,
mutta Heikkilä onkin vain kolme vuotta nuorempi kuin jo vanhukselta näyttävä Mustajoki.
... yli vuosikymmenen harmaata ja kaljuuntunutta Fogelholmia vanhempi, eikä sitäkään arvaisi kuvista.

Kovin paljoa Heikkilää parempaa VHH-mannekiiniä ei taitaisi Suomesta löytää vaikka hakisi.
Virallisterveellisistä guruista juuri kukaan ei näytä kestävän lääkkeettömänä edes eläkkeelle saakka...

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

ViestiLähetetty: 2014-10-27 18:24:13 
Poissa
voipallo
voipallo

En oikein ymmärrä miksi aikuisen miehen pitäisi olla joku kukkakeppi.

― Kurt Vonnegut

ViestiLähetetty: 2014-10-27 18:26:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Lainaa:
Heh, eipä tuossa taistelulle ole sijaa. Jokainen näkee omilla silmillään mistä on kyse. Voihan se tietty hiukan satuttaa mutta hyväksyttävä se silti on.

Ei tietenkään sillä Antti taitaapi olla asiassa oikeassa joten häätyy henkilöä solvata. Toisin taitaa olla Pekan Miihkailin, Matin ja Ursulakin.. ei tarvitse heidän habitusta solvata sillä heidän asiansa on päin ärsettä.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 329 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 517 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00