Vieras kirjoitti:
No, mikä on nykyinen aikasi satasella? Viestiesi lopussa mainostetaan, että tupakoitsijana maksat minunkin sairauskuluni. Olisivatko tulokset huonontuneet tupakoinnin myötä?
-ei tietoa.Ei ole kenttä riittänyt.Mutta ehkä ensi kesänä,koska nykyään (joululta lähtien)asutaan semmoisen toimivan urheilukentän lähellä.
Tupakoinnin en kyllä usko vaikuttaneen millään tavalla mahdollisiin tuloksien huonontumisiin.Ehkä vain enemmän olen oikein lyhyen matkan ihmisiä,olen pelannut vuosikausia "puulaakijalkapalloa" puolikkaalla kentällä ja tosiaan tuota 50 metriä siellä edellisen asuinpaikana vanhalla urheilukentällä.
Juu,kiitos vaan tuosta huomioimisesta tuon tupakan suhteen.Henkilö on hyvä ja käy tutustumassa tupakka-veron ja tupakoinnin aiheuttamiksi arvioitujen terveydenhuoltokulujen suhteeseen.
Jos en väärin muista,niin tupakka-vero on noin seitsenkertainen verrattuna tupakoinnin aiheuttamiin suoriin sairauskuluihin (jotka toki aina arvioita),eli joo kyllä,tupakoitsijana maksan sinunkin sairauskulut,niinkuin jokainen tupakoitsija.Itse sitä paitsi en ole nyt vuoteen edes käyttänyt julkisen terveyshuollon palveluita,eli sikäli olen oikein "tosi maksaja" tupakointieni kanssa.
Vieras kirjoitti:
Kuulostaa ihan RaahenTiikerin jutuilta eli kännijutuilta

-tääkin oli ihana huomio.Olenhan mää tosi usein kännissä.Mutta mistä vieraalle on jäänyt mielikuva,että kännissä kirjoittamani asiat ei pitäisi paikkaansa?En mää sentään valehtelijaksi ala vaikka juoppo olisinkin.