karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 00:03:57

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 202 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 17 8 9 10 11
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-12-05 17:13:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
En nyt jaksa kelaa taaksepäin ja lainata tuota paikkaria, mutta faktahan on se että jos karppi ja painonvartija menee raflaan ja haluu muutokset samaan perusannokseen, niin karpin annos on paljon helpompi valmistaa kuin painonvartijan. Karpin ruuassa ei tarvii muuttaa muutakuin ottaa se turha energialisäke pois ja vaihtaa se kasviksiin ja laittaa ehkä vähän lisää rasvaa joukkoon. Painonvartijalla sen sijaan pitäisi jättää kaikki normaalirasva/rasvaiset tuotteet pois ja käyttää keinotekoisia ruuakkeita ja rasvaakin saisi laittaa pannuun vain spraypullosta. Jauhelihankin pitäisi olla kallista paistijauhelihaa halvan jauhelihan sijaan, ja jos pihvin ottaisi niin siitä pitäisi trimmata kaikki näkyvä rasva pois jne jne. Juuston pitäisi olla kallista juustoketta tavallisen sijaan, kastike pitäisi valmistaa erikseen ja mahdollisesti tarjota erillisestä kulhosta samoinkuin kallis rasvaton salaatin kastike. HUH, jos olisin kokki niin painonvartijoilta olisi pääsy kielletty mun ravintolaan, kyllä ne niin hankalia asiakkaita on.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-13 20:50:00 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14390
Jep, nuo paikkariohjeet muistan kyllä niiltä ajoilta... et karppi tosiaaki on helpompi toteuttaa... tai no, se riippuu asenteesta... 8)

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 202 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 17 8 9 10 11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)