paikkari kirjoitti:
Kuka sinua on käskenyt vaihtaa elämäntapasi?
Etkö sinä sitten toivokaan että kaikki maailman ihmiset söisivät terveellisesti ja laihduttaisivat painonvartijoiden oppien mukaan? Onko karppaaminen sittenkin hyvä asia ja kenties jopa parempi minun tapauksessa (ja uskoakseni monessa monessa muussa tapauksessa) kuin paikkarit?
Lainaa:
En minä ainakaan ole toitottanut, että vaihtakaa nyt hyvät ihmiset se ruokavalionne täysin uuteen uskoon.
Aijaa, no miksi sinä sitten haluat keskustella siitä kuinka vaarallista elämäntapaa karppaajat noudattavat jos et toivo meidän siirtyvän karppaajista painonvartijoihin?
Lainaa:
Te vaan jaksatte toitottaa sitä mulle, ettei tällaisella ruokavaliolla voi elää kovinkaan pitkään ja saada hyviä tuloksia urheilussa jne.
Te? Milloin minä olen sinulle toitotellut tuollaisia? Vai oliko tuo teitittelyä? Jos oli niin oih *punastus* Kiitos!
Lainaa:
Olis varmaan pitänyt mummolle sanoa, kun alkoi kasikymppisten jälkeen kunto hieman heiketä, että otappa mummo nyt ne pottumuusit ruoasta veks ja ala järsiä pihviä...

Olisi voinut auttaakin mummoa, mistäs me sitä ikinä tiedämme. Onhan karppaajissa myöskin iäkkäämpiäkin ihmisiä mukana.
Lainaa:
Mutta joo, kuten sanoin niin saatte minun puolesta syödä ihan miten haluatte, niin teen minäkin.
Kiitos! Eli myönnät ettet toivo meidän siirtyvän paikkareihin, kunhan vaan tapat aikaasi täällä mölisemällä huviksesi?
Lainaa:
Älkääkä olko niin hermo kireänä kaiken aikaa
..ja taas, älä nyt teitittele *punastus* Kuka tässä on hermot kireällä, en minä ainakaan. Olen hermona vain jos en liiku tarpeeksi ja syö proteiinia/rasvaa tarpeeksi päivässä...ainiin ja niitä hiilareitakin rajoitetusti.
Lainaa:
hyvänen aika sentään, eihän tämä ole kuin elämää...

Samaa minäkin halusin sanoa sinulle!
Niin ja odottelen vieläkin vastausta aiempaan kysymykseeni joka kuuluu: Pitäisikö minun vaihtaa entisistä oireistani huolimatta tämä vaarallinen ruokavalio virallisterveelliseen painonvartija elämäntyyliin? Painonvartijat oireeni löytyvät edelleen siitä aiemman viestini linkistä
Tähän voi siis vastata kaikki paikkarifanit!

[/url]
Pullan pudotus