toni_pikkelsivaara kirjoitti:
Vierotusoireet ovat riippuvuuden merkki. Ja sitäpaitsi: voisithan sä olla viikon polttamatta, ihan vaan todistaaksesi itsellesi ettei sinulla ole voimakasta nikotiiniriippuvuutta.

Sähän tupakoit vain hyvän maun takia.
-ihan puuta heinää.jos maltat lukea ketjua,kuten joillain,jotka eivät keskustele pelkästään oman erinomaisuutensa kanssa,on tapana,niin huomaisit minun olleen sitä mieltä että nikotiinilla on addiktoivia vaikutuksia.Olen yrittänyt
alleviivata,että tupakkaa poltetaan muunkin takia kuin nikotiinin,aivan
kuten kahviakin juodaan muunkin takia kuin kofeiinin.En ole väittänyt missään polttavani pelkästään maun takia.
Keskustelu on aivan turhaa kun laitat näppäimistölleni sanoja,joita ei näppäimistöltäni ole tullut.
eli a)missä olen väittänyt polttavani pelkästään maun takia?
B)missä olen väittänyt,etteikö nikotiinilla olisi addiktoivia vaikutuksia?
Lähinnähän tässä on käyty taistelua tupakanvihaajia vastaan,jotka yrittävät todistaa minulle minun omien tunteiden vastaisesti,että poltan yksinomaan nikotiinin takia?
toni_pikkelsivaara kirjoitti:
Mediassahan pitkän aikaa kaunisteltiin julkkisten alkoholismikuolematkin "sairaskohtauksiksi". Irwin Goodman kuoli sairaskohtaukseen, Cisse Häkkinen kuoli sairaskohtaukseen, Albert Järvinen kuoli sairaskohtaukseen, Somerjoki kuoli sairaskohtaukseen jne. jne. No, no onhan ne kohtauksia kun pumppu pettää tai verisuoni naksahtaa päästä vuosien ryyppäämisen (+tupakoinnin) jälkeen.
-pöyristyttävää.todistustaakka on sinulla.Olen elänyt luulossa,että myös ryyppäämätön ja tupakoimaton ihminen voi kuolla moisiin kohtauksiin?-käsittääkseni myös runsaasti alkoholia juova ja polttava ihminen voi saada moisen kohtauksen riippumatta alkoholista ja tupakasta.
Menehtyneitten ihmisten elämäntavoilla repostelu alkaa mennä mauttomuuksiin.Näemmä pyhä viha päihteitä ja tupakkaa vastaan saa piirteitä jotka ovat alle arvostelukyvyn.