santikka kirjoitti:
Mulla myös valinnan varaa, joko entinen ruoka tyyli ja lääkkeet ja huono olo. Tai vhh ja ilman lääkkeitä ja hyvä olo.
Alkuun oli välillä vaikeeta, kun sitä jotain entistä teki mieli. Nykyisin, kun olen oppinut syömään mikä mulle on parhaaksi, olen aika tyytyväinen. Ja on niitä päiviä, kun vaan jotain tekee mieli. Silloin alan, niin kuin nyt illalla, tekeen kermavaahtoa ja herkuttelen niillä antimilla mitä kaapissa on. Yleensä on aina jotain hyvää. Suklaa on tietty ykkös herkku, mutta sen syöminen revähtää monesti niin, että sokerit on parin päivän ajan korkeet. Ja silloin juuri tunnen ja muistan, miltä tuntui jatkuva paha olo.
En kaipaa enää perunaa enkä muuta sellasta. Opin tekemään ruokani niistä aineksista, joka juuri mulle sopii.
Ja kenelle VT sopii, syököön he. Mutta kun karppauksesta nostavat niin kovan metelin, niin pakko se on välillä puolustautua. Olen täällä omalla kylällä jo täysin kyllästynyt siihen samaan mitä kuulee: älä nyt enää laihduta...
Ja edelleen moni kysyy miten sä oot noin laihtunut? Enpä jaksa heille alkaa puhetta pitämään. Se menee siihen että: kun en mä pystyisi olemaan ilman leipää ja perunaa, mut voi kun mäkin laihtuisin.
Samat akat jaksaa jatkuvasti. Pysykööt paksuina ja olkoot onnellisia, perunan kanssa tai ilman. Ei jaksa enää kiinnostaa muiden lihavuus ongelmat.
Hyvää viikon loppua kaikille

Huomenta
niin.
kaikkia ei voi pelastaa jos ja kun ne eivät sitä haluakkaan.
joo, turha niitä kauppa/katu/foorumi väittelyjä on jatkaa, jos ei ole haluakaan tietää mikä kehoa vaivaa.
pari kertaa voi sanoa, lisäinfo vain pahentaa tilannetta, JOS toinen on puolustus poterossa ja vain "tulta" sieltä antaa.
maailma ei muutu eikä sen kaikki ihmiset.... näin se menee... se täytyy vain hyväksyä.
niin, mutta kun itse voi niin hyvin, niin hyvin että ei ole vuosikymmeniin voinut niin hyvin... "siitä ilosta" haluasi aina kertoa... mutta kaikki ei sitä halua tai/eikä ymmärrä... se on vain hyväksyttävä.