tuc kirjoitti:
Tissien koko ei kerro mitään siitä, että urheilee ja syö terveellisesti. Tissi on läskiä. Lihaksikas vartalo sen sijaan kertoo, että on sekä energiaa, sisua että ravinnetta lihaskasvuun.
Mun kroppa on mun käyntikortti, joka kertoo veganismin terveellisyydestä. En usko, että tällä foorumilla juuri ketään kiinnostaa mun persoona, eikä mulla oo siitä halua kertoa sen tarkemmin netissä tuntemattomille jos joku ei varta vasten kysy.
Mun mielestä hauiksen koko ei kerro siitä, että söisi terveellisesti. Lihaksikkaan
näköinen vartalo voi kertoa, että henkilö saa nostettua x kiloa rautaa, mutta kuten tuli todettua muuttohommiinkin on parempi valita joku muu...vai miten se sanojesi mukaan meni. Eli missä se on se energia ja sisu, jos sitä ei riitä muuhun kuin kuvissa pullisteluun?
Missasit hiukan mun pointin, onko ne lihakset sellainen automaattisesti positiivinen piirre, jota kannattaa tuoda aktiivisesti esiin, vai voisiko se terveys ja liikunnalllisuus tulla ilmi paremmin muilla keinoin (ja miksi kokee tarpeelliseksi todistella asiaa tuntemattomille). Ja mitä kertoo henkilön ajatuksen juoksusta, jos hän kokee tarpeelliseksi tyrkyttää niitä käyntikorttejaan jokaiselle vastaantulijalle netissä?
Toisin kuin ilmeisesti kehonrakentajat, mä tykkään läskistä
Oli se sitten lautasella, tisseissä tai lantiolla
(ja karppauksella on montakin kertaa todistettu, että se läski katoaa tällä ruokavaliolla niistä oikeista paikoista)
Ja tiedän, että se kropan rasvattomuus ei ole tae voimasta tai suorituskyvystä, vaikka ne lihakset piirtyisivät kuinka hienosti, niin kyseessä on kosmeettinen seikka ja todellinen voima voi olla piilossa vähemmän näyttävien pullistusten alla.