karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 18:00:06

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 105 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-09-09 12:46:50 
-nemo- kirjoitti:
Onko Angelina Jolie kaunis?
Yleisen käsityksen mukaan on. Kokeile vaikka hakusanalla : the world's most beautiful woman
Toki kauneus on katsojan silmässä, joten nämä kauneusasiat ovat lähinnä makukysymys.


Juurikin näin, aivan kuten yleisen käsityksen mukaan karppaus on pitkässä juoksussa vaarallista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-09 13:58:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-28 17:54:44
Viestit: 1112
Lainaa:
Juurikin näin, aivan kuten yleisen käsityksen mukaan karppaus on pitkässä juoksussa vaarallista.
[-X
On se vaarallista, siinä voi päästä jopa tervehdyttävistä lääkkeistä eroon.
Tuskin huolenpitosi kohdistuu karpaajiin tärkeintä on päästä hieman vittuilemaan tälle niskuriporukalle. :mrgreen:

_________________
Nerous on vain tavallista suurempaa kärsivällisyyttä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-09 16:11:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-07-17 16:04:12
Viestit: 993
Tässä löytyy ainakin yks pirun hyvän näkönen karppaaja! :smt001


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-09 18:14:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-02-17 17:39:01
Viestit: 8015
Vastauksena otsikon kysymykseen: mä en ole pelkästään kaunis vaan myöskin äärimmäisen ihana kalat.

_________________
Tuli tuoksuu hyvältä... ja makuasioista voi kiistellä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-09 18:21:25 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-08 13:31:14
Viestit: 7401
Hitto, taas törmäsin peiliin ja aattelin, että on tuossa kyllä hyvännäköinen mies! Jos oisin nainen, niin alkaisin höystämään. Eikä paljoa tarttis'...

_________________
- pikkuiii... "Hui hai"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-09 19:41:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-28 17:54:44
Viestit: 1112
Lainaa:
Avatar on ainakin sikamaukas!

Niin on minullakin kun otetaan tuo loppuliite "maukas" pois.
Avatar ilmentää persoonaa, kuten naapurimaassa sanottaisiin: Он красивый мужчина :lol:

_________________
Nerous on vain tavallista suurempaa kärsivällisyyttä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-09 22:33:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-02-01 11:13:10
Viestit: 1260
Mut valittiin kansakoulussa 4. luokan kauneimmaksi tytöksi. Olisko tossa tarpeeksi? :lol:

_________________
Kampanjasivuni

"We don´t need dogs for feelings but for psychological growth."

Katsahteluita-blogi
Haukkublogi


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-10 16:41:50 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-08 13:31:14
Viestit: 7401
Oilimarjatta kirjoitti:
Mut valittiin kansakoulussa 4. luokan kauneimmaksi tytöksi. Olisko tossa tarpeeksi? :lol:

Ainaskin mulle olis'.

_________________
- pikkuiii... "Hui hai"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-10 16:50:21 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-08 13:31:14
Viestit: 7401
-nemo- kirjoitti:
Lainaa:
Avatar on ainakin sikamaukas!
Он красивый мужчина :lol:

очен красивый! Etten paremmin sano. Ja sanonpahan.

_________________
- pikkuiii... "Hui hai"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-10 21:12:23 
Poissa
napakettu
napakettu

Liittynyt: 2009-07-25 19:43:02
Viestit: 12442
kuulkaas poijjaat. teillä on toi kaunis-sanan pääte maskuliinissa, kun sen pitäis olla feminiinissä, kun kerran naisesta puhutaan. siis päätteen pitäisi olla sellainen nurinpäinen ärrä eikä toi iiii :lol:

_________________
Kuva
This woman is made of curves and lines

18518 Nirrilä


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-10 21:19:09 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen
Avatar

Liittynyt: 2007-01-04 14:48:20
Viestit: 8749
"Ei nättii nää muutenku peiliin kattoo"...

_________________
Aloituskokeilu 1992.
Uudelleen vuodesta 2000, Atkinsia, Heikkilää, ketokarppia ja sitten lähinnä Kwasniewskia vuodesta 2008.
Huhtikuusta 2019 asteittain karnivoriksi Kuva
Kotona!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-10 21:24:21 
Poissa
scifikarppi
scifikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-06-13 19:14:40
Viestit: 1547
nireina kirjoitti:
kuulkaas poijjaat. teillä on toi kaunis-sanan pääte maskuliinissa, kun sen pitäis olla feminiinissä, kun kerran naisesta puhutaan. siis päätteen pitäisi olla sellainen nurinpäinen ärrä eikä toi iiii :lol:


Tarkoitat nireina varmaan tätä muotoa "красивая" :D

_________________
"Live long and prosper!"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-10 21:30:00 
Poissa
napakettu
napakettu

Liittynyt: 2009-07-25 19:43:02
Viestit: 12442
just tätä. kiitos tp =D>

( kun vielä löytäis noi kyriiliset wordistä - ne on siellä jossain, mutta piilossa )

_________________
Kuva
This woman is made of curves and lines

18518 Nirrilä


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-11 00:28:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-11-18 07:53:47
Viestit: 5546
Vad?

_________________
Infinite Diversity in Infinite Combinations.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-12 08:39:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-29 11:39:27
Viestit: 15013
nireina kirjoitti:
kuulkaas poijjaat. teillä on toi kaunis-sanan pääte maskuliinissa, kun sen pitäis olla feminiinissä, kun kerran naisesta puhutaan. siis päätteen pitäisi olla sellainen nurinpäinen ärrä eikä toi iiii :lol:


Vaan kun ei puhuttu naisesta мужчина kun on mies. Очень красивый мужчина! Ensimmäiseen sanaan (очень) kun vielä pehmeä merkki perään, niin sitten on oikein.

_________________
"Remember, eating fat is not what makes you fat, it’s the inability to burn fat that makes you fat." Rosedale
"I will never be hungry again"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-12 12:26:18 
Poissa
scifikarppi
scifikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-06-13 19:14:40
Viestit: 1547
Elka kirjoitti:
nireina kirjoitti:
kuulkaas poijjaat. teillä on toi kaunis-sanan pääte maskuliinissa, kun sen pitäis olla feminiinissä, kun kerran naisesta puhutaan. siis päätteen pitäisi olla sellainen nurinpäinen ärrä eikä toi iiii :lol:


Vaan kun ei puhuttu naisesta мужчина kun on mies. Очень красивый мужчина! Ensimmäiseen sanaan (очень) kun vielä pehmeä merkki perään, niin sitten on oikein.


Katos prkl... niinhän se näköjään on miehestä... en lukenut loppuun asti :lol:
женщина olis se naikkonen :lol:

_________________
"Live long and prosper!"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-12 12:30:03 
Poissa
aktivistikarppi
aktivistikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-05 01:36:24
Viestit: 2703
kekexxx kirjoitti:
Hakaniemessä joku alkoholisoituneen oloinen naishenkilö tokaisi, että kerranki näin shyvän pershee! Tämän perusteella koen olevani kaunis, ainakin takaapäin.


Saatat olla kaunis, mutta oletko karppaaja? :twisted:

_________________
Ravitsemus ja terveys | Vähähiilihydraattinen ruokavalio | VHH-kirjoja


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-12 13:39:35 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
Oli muuten luonnossa vielä kauniimpi!
Kuva

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-12 20:11:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-11-24 22:38:58
Viestit: 3331
niin siis kuka tämä traanitapiirin esiintuoma valkohiuksinen nainen on?

_________________
*Rolling Stones fanin krapula ei näy ulospäin.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-12 20:19:44 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
viiskymppinen islantilainen (asuu tanskassa) anti age guru ja kirjailija Thorbjörg Hafsteinsdottir

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 105 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)