ketjun aloittanut kirjoitti:
Vielä siitä ruuan määrän lisäämisestä sen verran että esim. kolme munaa paistettuna ukkopekka makkaralla ja siihen kuppi teetä maidolla (pienellä lirulla, ei vaikutusta nälän syntyyn kokeiltu on) täyttää mahan niin etten jaksa syödä muuta mutta nälkä tulee kuitenkin siinä noin kolmen tunnin päästä, jos lisään rasvaa ruuan määrä vain pienenee nälkä tulee samanlai.

Oletko lisännyt siis rasvaa tuohon settiin? Jos olet niin paljonko ja mitä rasvaa?
Koska omasta kokemuksesta sanoisin että tuolla aamupalalla mulla olis myös nälkä 3-4tunnin päästä. MUTTA jos söisin makkaran, 2munaa (proteiinia vähemmäksi joten yks muna veks) pari siivua pekonia (lisää rasvaa) ja kylkeen salaatti oliiviöljyllä ja kahvi (en tykkää teestä) kermalla JA 2rkl kookosöljyä.
Niin johan alkaa pysymään nälkä pois!!!
Ja tosiaan tuota en nyt vedä ollenkaan hatusta vaan kyseessä on mun ns. normiaamiainen silloin kun tiedän et nälän kuuluu olla pois ja tuun päivän aikana kuluttamaankin energiaa.
Mulle tuo kulutusaspekti on tärkeä kas kun oon sua pienempää kaliperiä
MUTTA sulle tuo vois olla varsin toimiva setti ja ihan just sopiva myös kaloreiltaan.
Mikäli oon ymmärtänyt lukemani oikein niin sun karppaus on hiukka vinoon vedettyä karppaukseksi...
Ei tämän kuulu olla mikään runsasproteiininen kitukuuri. Ja isolle ihmiselle kuvaamasi syömiset ON kitukuuri.
Sanoit että käsittääksesi karppaus parantaa hormooniongelmia. Niin se tekeekin! Mutta vain jos se on riittävän runsasrasvainen.
Tsemppiä