karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 14:32:58

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 105 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-09-12 21:03:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-11-24 22:38:58
Viestit: 3331
Kiitos kiitos...ei kun meinaan kysyin siksi,että paukaisit kuvan tuohon ikäänkuin siihen kuvan esittämään henkilöön olisi viitattu aiemmin ketjussa,mutta mitään sellaista en löytänyt nopealla selailulla ja siksi ihmettelin että kuka tämä vosu on.

---
mutta ihan jees näyttäisi mustavalkokuvan perusteella anti ageilu onnistuneen.Tosin tiedän omassa elävässä elämässä joitain varmaan yhtä hyvin,yrittämättä,onnistuneita.

_________________
*Rolling Stones fanin krapula ei näy ulospäin.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-12 21:35:28 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-08 13:31:14
Viestit: 7401
Vosu on ihana.

_________________
- pikkuiii... "Hui hai"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-16 19:59:33 
Poissa
punkkarikarppi
punkkarikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-05-05 09:41:08
Viestit: 1749
Mä oon ainakin ihan pirun kaunis ja hemmetin hyvännäkönen \:D/

_________________
Melbourne is a tropical London!


Kun paino ei putoa -> scrollaa sivu alas

iHerb-neitsyille ekasta tilauksesta 5 taalaa pois koodilla KOS418


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-18 15:52:55 
Kaupan jonossa alkoi soimaan päässä kertosäe, lihava (runsas, voluptuous...) poika mankui mammalta karkkia. Sanoitin tämmösen kertosäkeestä, saa käyttää... 8)


Sugar Honey Baby


mommy mommy mommy gimme some yummy yummy yummy (chorus)

sonny sonny sonny too much tummy tummy tummy

but mommy mommy mommy it's so yummy yummy yummy

chorus, repeat, repeat, repeat...

Ehkä taustakuoro ja useampi ääni... :lol:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-12 16:06:29 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
Nosto urheilukarppiketjun seuraksi.

_________________
äh


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-12 17:35:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-04-03 15:26:52
Viestit: 5440
Kaikkien näiden läskien alta löytyy järisyttävän upea kaunokainen.

"Et sä nyt niinku kaunis ole siinä mielessä kuin se yleisesti ajatellaan, mutta syötävän suloinen kyllä." totesi ystäväni 30 kiloa sitten. :lol:

_________________
huh'


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-12 17:38:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-04-03 15:26:52
Viestit: 5440
kekexxx kirjoitti:
Hakaniemessä joku alkoholisoituneen oloinen naishenkilö tokaisi, että kerranki näin shyvän pershee! Tämän perusteella koen olevani kaunis, ainakin takaapäin.


Näkikö se syvän vai hyvän perseen? :mrgreen:

_________________
huh'


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-12 17:50:58 
Poissa
The Kuningatar
The Kuningatar
Avatar

Liittynyt: 2010-05-30 11:54:35
Viestit: 1085
Mut määpä se oonki kaikkein kaunein...kuten kuvasta näkyy :smt049

_________________
mutinaa...ei mull mitää asiaa oo :mrgreen:
Rakasta itseäsi tänään :smt049
-------------------------------------------------------------------------------------
91kg --> 74kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-13 10:35:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-28 17:54:44
Viestit: 1112
Onhan noita, viimeisin on tuo "persevä" Jes, Sika Simpson

http://www.skinnycelebrities.net/wp-con ... b-Diet.jpg

http://www.skinnycelebrities.net/wp-con ... b-Diet.jpg

http://a123.g.akamai.net/f/123/12465/1d ... jpg?size=l

_________________
Nerous on vain tavallista suurempaa kärsivällisyyttä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-13 21:07:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-05-22 22:33:10
Viestit: 1282
Mie muute oon 2. perintöprinsessa kolmen vuoden takaa. 8)

_________________
..Optimisti ei pety.. KAK399


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-14 10:28:02 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
Kuva

"The Dutch 23-year-old beauty Kroes, says she normally eats what she wants because she exercises often, but pulled out all the stops to earn her wings by going on a “strict sugar- and carb-free meal plan and spending many extra minutes a day jumping rope.” She adds “for other fashion shows you can be skinny, but for Victoria’s Secret, you need definition.”

_________________
äh


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-14 10:36:50 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
Is a low-carb diet deflating your butt?

Lainaa:
A well-balanced diet coupled with exercise is essential for maintaining a firm butt. Low-carb and high-protein diets may be all the rage right now, but according to Los Angeles celebrity nutritionist Christine Avanti, author of Skinny Chicks Don't Eat Salad, low-carb diets aren't necessarily the way to go if you're trying to target your rear end.

"The butt is primarily made up of muscle," Avanti explains, "Low-carb diets cause the body to break down muscle tissue, which can lead to a flat butt."

But that doesn't mean you should load up on carbs, either. Avanti recommends a balance of proteins, carbohydrates, and good fats like nuts and seeds.

"This way, you're saving muscle and getting rid of a layer of fat so your butt plumps up and gets round, preventing it from getting flabby and loose."


Kuva
:mrgreen:

_________________
äh


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-19 13:04:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-07-28 15:01:48
Viestit: 638
moi kirjoitti:
Kuva

"The Dutch 23-year-old beauty Kroes, says she normally eats what she wants because she exercises often, but pulled out all the stops to earn her wings by going on a “strict sugar- and carb-free meal plan and spending many extra minutes a day jumping rope.” She adds “for other fashion shows you can be skinny, but for Victoria’s Secret, you need definition.”


Millä perusteella tuo nainen on kaunis? Kasvoja ei kauniiksi voi kyllä sanoa millään, todella keinotekoisen ja maalatun näköiset.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-19 16:31:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-07-17 16:04:12
Viestit: 993
Uzeeh kirjoitti:
moi kirjoitti:
Kuva

"The Dutch 23-year-old beauty Kroes, says she normally eats what she wants because she exercises often, but pulled out all the stops to earn her wings by going on a “strict sugar- and carb-free meal plan and spending many extra minutes a day jumping rope.” She adds “for other fashion shows you can be skinny, but for Victoria’s Secret, you need definition.”


Millä perusteella tuo nainen on kaunis? Kasvoja ei kauniiksi voi kyllä sanoa millään, todella keinotekoisen ja maalatun näköiset.



Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-19 18:55:34 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
psychorella kirjoitti:
Uzeeh kirjoitti:
moi kirjoitti:
Kuva

"The Dutch 23-year-old beauty Kroes, says she normally eats what she wants because she exercises often, but pulled out all the stops to earn her wings by going on a “strict sugar- and carb-free meal plan and spending many extra minutes a day jumping rope.” She adds “for other fashion shows you can be skinny, but for Victoria’s Secret, you need definition.”


Millä perusteella tuo nainen on kaunis? Kasvoja ei kauniiksi voi kyllä sanoa millään, todella keinotekoisen ja maalatun näköiset.



Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.


Joku jopa äidistä sekä myös tyttärestä!

Provoilin hieman ehkä, mutta paha väittää ettei misulla ole hyvä kroppa? Ilme ja meikki ei olennainen tässä?

Voisinpa huvikseni väittää että typy opiskelee kvanttimekaniikkaa Einstein-instituutissa, eipä vähä kaunis! :mrgreen:

_________________
äh


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-19 19:01:39 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
RaahenTiikeri kirjoitti:
No,en minä nyt varsinaisesti mikään Mr.Finland ole.Äkkinäiselle voisi tulla mieleen vaikka joku venäläinen lossivahti huonoissa vaatteissaan löyhästi kääritty sätkä suupielessä.

En tiedä onko raahessa losseja,en ole käynyt.Mutta ei ehkä kannattais mennä vahtimaankaan,ettei palais liitonrahat?
Tosin palaa ne nytkin,joka kerta.


:lol: :lol: :lol:
Lueskelin huvikseni alusta...

_________________
äh


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-27 10:21:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-17 11:51:30
Viestit: 893
moi kirjoitti:
Is a low-carb diet deflating your butt?

Lainaa:
A well-balanced diet coupled with exercise is essential for maintaining a firm butt. Low-carb and high-protein diets may be all the rage right now, but according to Los Angeles celebrity nutritionist Christine Avanti, author of Skinny Chicks Don't Eat Salad, low-carb diets aren't necessarily the way to go if you're trying to target your rear end.

"The butt is primarily made up of muscle," Avanti explains, "Low-carb diets cause the body to break down muscle tissue, which can lead to a flat butt."


Aikamoista legendaa. Ja ainakaan mun painovoimanlakeja uhmaavaan takamukseen ei karppaus ole 7 vuoden aikana vaikuttanut sitten mitenkään. :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-27 16:09:29 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
Targeting rear ends... :mrgreen:

_________________
äh


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-06-01 13:07:06 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-11 19:43:31
Viestit: 112
meow kirjoitti:
moi kirjoitti:
Is a low-carb diet deflating your butt?

Lainaa:
A well-balanced diet coupled with exercise is essential for maintaining a firm butt. Low-carb and high-protein diets may be all the rage right now, but according to Los Angeles celebrity nutritionist Christine Avanti, author of Skinny Chicks Don't Eat Salad, low-carb diets aren't necessarily the way to go if you're trying to target your rear end.

"The butt is primarily made up of muscle," Avanti explains, "Low-carb diets cause the body to break down muscle tissue, which can lead to a flat butt."


Aikamoista legendaa. Ja ainakaan mun painovoimanlakeja uhmaavaan takamukseen ei karppaus ole 7 vuoden aikana vaikuttanut sitten mitenkään. :D


Voi kun kävisikin noin. Olisi nimittäin mistä litistyä...

_________________
Niinhän se on että jokaista maailmassa. Joku toinen voi pitää omituisena. Silloin kannattaa liittyä kerhoon tähän. Meitä ei olekaan aivan vähän.
-Röllipeikko-

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-29 20:16:26 
Näyttäis Suomessa ainakin pari karppaajaa olevan vallan valtakunnankauneimpiin valittuja...

http://www.iltalehti.fi/laihdutus/20110 ... 0_lh.shtml

http://www.iltalehti.fi/laihdutus/20110 ... 3_lh.shtml


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 105 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)