karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 14:07:42

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 109 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Studio55 ma 14.3.
ViestiLähetetty: 2011-03-28 11:35:12 
Näitä "asiantuntijoitahan" tällä palstalla piisaa. Aivan kuten HIFK-Jokerit-pelin katsomossakin. Jostain syystä niillä kovaäänisillä ei hokkarit pysy jalassa.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Studio55 ma 14.3.
ViestiLähetetty: 2011-03-29 09:32:49 
niin,hyvä kun tajuat olla kriittinen itseäsi kohtaan,kun jauhot kakistaa kurkussa(vaikka karppi kai oletkin).
Ja sitten,kun ollut puhetta näistä A.Heikkilän jutuista ja viitaten tuohon kyseiseen tapaukseen niin on syytä huomata TÄÄLLÄKIN ja esim.diabetesliiton sivuilla ja muuallakin olleet arvelut,että ne "1.tyypin diabeetikot",jotka mahdollisesti olisivat äärimmäisellä karppauksella selvinneet ilman insuliinia ovat itseasiassa ilmeisesti väärin diagnisoituja NUORIA 2.tyypin diabeetikkoja,joka on ikävä kyllä liiallisen hiilarinpuputtamisen ja perimän lisääntymisen kautta myötä myös pikkuhiljaa yleistyvä ongelma ja jos kyseessä on hyvin nuori henkilö,niin tauti usein virheellisesti ihan iän takiakin diagnisoidaan 1.tyypin diabetekseksi,LADASTA puhumattakaan.
Ja hyvä huomata myös,että ne,jotka puhuvat tuosta ilman insuliinia selviämisestä tarkoittavat usein sitä,että ovat selvinneet ilman ateria eli ns.pikainsuliinia,eivät välttämättä ilman pitkävaikutteista perusinsuliinia,jota KENENKÄÄN 1.tyypin diabeetikon ei pidä jättää ottamatta,vaikka nämä "asiantuntijat" ja A.Heikkilä muuta väittäisivät.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Studio55 ma 14.3.
ViestiLähetetty: 2011-03-29 09:35:58 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Sä oot aivosaastetta, Sä oot aivosaastetta, Sä oot aivosaastetta, Sä oot aivosaastetta.

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Studio55 ma 14.3.
ViestiLähetetty: 2011-03-29 09:42:38 
Poissa
maatilakarppi
maatilakarppi

Liittynyt: 2010-12-06 19:51:50
Viestit: 3339
Olen seurannut tätä "keskustelua" ja on kyllä aivan uskomatonta miten jotkut eivät sitten halua ymmärtää lukemaansa. Ei vaikka miten yrittäis takoa. Viitaten tuohon "uhriin" esimerkiksi.
On ihmisiä, joille tekisi ihan hyvää hankkia ihan oma elämä. Silloin on helpompaa ymmärtää myös muita, puhumattakaan että tajuaa mitä lukee.

_________________
04/10 113,5kg
Ensimmäisestä tilauksesta iHerbistä -5$ koodilla KIV264
"Kaikkea kivaa kohtuudella."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Studio55 ma 14.3.
ViestiLähetetty: 2011-03-29 10:08:16 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
En ymmärrä mitä hyötyä moisesta häiriköinnistä on, käsittääkseni sama tyyppi harrastaa tätä muuallakin. Harvoja se edes hermostuttaa. Tuskin kukaan muuttaa käsityksiään häirikön suuntaan, ehkä tuo aiheuttaa joillekin mielipahaa (?) mutta mitä mieltä siinäkään oikein on?

Hankkisit tosiaankin kehittävämmän harrastuksen, lue vaikka alan kirjallisuutta.

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Studio55 ma 14.3.
ViestiLähetetty: 2011-03-29 20:33:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-16 12:11:10
Viestit: 2334
Tässä ketjussa tuli väkisinkin mieleen termi "hysteeristä paasaamista" :roll: Käsittämätöntä, miten joku ihminen voi olla niin ristiriidassa itsensä kanssa. No, kun on lusikalla annettu, ei voi kapustalla vaatia.

_________________
"Kyllä meitissä ihan missille asti muotoja riittää - neljälle, viidellekki."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Studio55 ma 14.3.
ViestiLähetetty: 2011-03-30 00:00:45 
Mässi kirjoitti:
Tässä ketjussa tuli väkisinkin mieleen termi "hysteeristä paasaamista" :roll: Käsittämätöntä, miten joku ihminen voi olla niin ristiriidassa itsensä kanssa. No, kun on lusikalla annettu, ei voi kapustalla vaatia.


капуста (kapusta)

http://www.sanakirja.org/search.php?q=% ... l=-1&l2=17


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Studio55 ma 14.3.
ViestiLähetetty: 2011-03-30 09:11:58 
jussi kirjoitti:
En ymmärrä mitä hyötyä moisesta häiriköinnistä on, käsittääkseni sama tyyppi harrastaa tätä muuallakin. Harvoja se edes hermostuttaa. Tuskin kukaan muuttaa käsityksiään häirikön suuntaan, ehkä tuo aiheuttaa joillekin mielipahaa (?) mutta mitä mieltä siinäkään oikein on?

Hankkisit tosiaankin kehittävämmän harrastuksen, lue vaikka alan kirjallisuutta.

On tainnu tässä tullut luettua "jokunen" diabeteskirja ja muutama muukin lääketieteellinen kirja ja käytännön kokemustakin taitaa löytyä "pikkusen" enemmän kuin sulta.
Näköjään meni pojilla ja tytöillä meni karppijauhot niin pahasti kurkkuun pöytään lyömieni FAKTOJEN suhteen,että piti haukkulinjalle ruveta,kun osaaminen loppu kesken.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Studio55 ma 14.3.
ViestiLähetetty: 2011-03-30 09:33:09 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
1.diab.uhri kirjoitti:
On tainnu tässä tullut luettua "jokunen" diabeteskirja ja muutama muukin lääketieteellinen kirja ja käytännön kokemustakin taitaa löytyä "pikkusen" enemmän kuin sulta.
Näköjään meni pojilla ja tytöillä meni karppijauhot niin pahasti kurkkuun pöytään lyömieni FAKTOJEN suhteen,että piti haukkulinjalle ruveta,kun osaaminen loppu kesken.

:lol: :lol: :lol: blaa blaa blaa.

Kun nyt olet niin kärkkäästi itseäsi kehumassa, niin kerro mikä on antisi tähän keskusteluun.

Minä en ole kehuskellut lukemisillani, ihmettelen vain sekopäistä tyyliäsi.

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Studio55 ma 14.3.
ViestiLähetetty: 2011-03-30 10:32:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-11-18 07:53:47
Viestit: 5546
Ehkä 1.diab.uhrin pitäisi syödä vielä enemmän hiilareita, hänhän käyttäytyy kuin saarnaava karppi. Tuollainen pahantuulisuus ja fundalistisuus voi johtua vain viljatuotteiden puutoksesta.

_________________
Infinite Diversity in Infinite Combinations.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Studio55 ma 14.3.
ViestiLähetetty: 2011-03-30 12:38:45 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Rinette kirjoitti:
Ehkä 1.diab.uhrin pitäisi syödä vielä enemmän hiilareita, hänhän käyttäytyy kuin saarnaava karppi. Tuollainen pahantuulisuus ja fundalistisuus voi johtua vain viljatuotteiden puutoksesta.

:-k totta. .mutta kuitenkin Diablon kannattaisi kokeilla viljatonta ruokavaliota (ainakin) pari viikkoa, jos vanne vielä kiristää päätä, laskea hiilarit alle 20 gramaan päivässä.

Koneen ääressä ei yhtään sokeria [-X

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Studio55 ma 14.3.
ViestiLähetetty: 2011-03-30 12:49:36 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
Ai niinku, ketoosi=euforia=rennommat jutut?

Mä olen muuten lukenut aika paljon lehtiä, pitäiskö alkaa toimittajaksi, tahi muuksi asiantuntijaksi?

_________________
äh


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Studio55 ma 14.3.
ViestiLähetetty: 2011-03-30 12:52:23 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
moi kirjoitti:
Mä olen muuten lukenut aika paljon lehtiä, pitäiskö alkaa toimittajaksi, tahi muuksi asiantuntijaksi?


Pitää, ehdottomasti.

Minäkin olen lukenut lehtiä ja nähnyt monta kirjaa.

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Studio55 ma 14.3.
ViestiLähetetty: 2011-03-30 13:07:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-11-18 07:53:47
Viestit: 5546
Ja mä olen vähän hölmö. Ja mä tunnen monta ihmistä jotka on myös vähän hölmöjä. Ja kaikki on iloisempia kun syödään suklaata, joten suklaa on hölmöille aivan olennaisen tärkeää. Ei se hölmöys sillä parane, mutta vituttaa vähemmän.

_________________
Infinite Diversity in Infinite Combinations.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Studio55 ma 14.3.
ViestiLähetetty: 2011-03-30 13:21:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Micci_67 kirjoitti:
Heikkilä eikä kukaan palstalainenkaan ole KOSKAAN väittänyt että D1 EI tarvitsisi insuliinia.

Tässä on tosiaan kiistattomat faktat.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Studio55 ma 14.3.
ViestiLähetetty: 2011-03-30 14:51:52 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
jussi kirjoitti:
moi kirjoitti:
Mä olen muuten lukenut aika paljon lehtiä, pitäiskö alkaa toimittajaksi, tahi muuksi asiantuntijaksi?


Pitää, ehdottomasti.

Minäkin olen lukenut lehtiä ja nähnyt monta kirjaa.


Määpäs olen lukenut kirjan! Useitakin, kuinka monta - herrasmies ei kerro, en minäkään!

Olenko pätevöitynyt lukijana, tulkitsijana, ehkä jopa soveltajana kirjallisuuden laajoilla korpimailla samotessani?
Olenko oppinut jotain, kuinka se mitataan. En tiedä, mitä tiedän. Tietääkö joku. Hep!

Höh, meni tämmöseks, kui täs näi kävi. :D

_________________
äh


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Studio55 ma 14.3.
ViestiLähetetty: 2011-03-30 15:19:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-04-19 15:05:30
Viestit: 11921
:D No ei ihme , että näin meni, tätä keskustelua seuratessa...(Kuinka karpilla voi olla jauhot suussa ja mitkä jauhot?)

_________________
viewtopic.php?f=11&t=25856

viewtopic.php?f=11&t=62947&start=1485


Fac ut vivas.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Studio55 ma 14.3.
ViestiLähetetty: 2011-03-30 15:28:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 11:00:58
Viestit: 1641
Micci_67 kirjoitti:
Micci_67 kirjoitti:
Heikkilä eikä kukaan palstalainenkaan ole KOSKAAN väittänyt että D1 EI tarvitsisi insuliinia.

Tässä on tosiaan kiistattomat faktat.



1.dibbisuhri ei ole myöskään lukenut Heikkiläänsä huolella, kun meuhkaa sivun 73 tekstistä. Mainitsemassaan kirjassa sivua aikaisemmin s. 72 Heikkilä sanoo, että "Niillä joilla omaa insuliinituotantoa ei ole, insuliinilääkitystä ei tule lopettaa." 1dibbisuhrilla ei näytä olevan edes sisälukutaito hallussaan tai sitten kyse on vain pakkoajattelusta, johon löytyy omat hoitokeinonsa.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Studio55 ma 14.3.
ViestiLähetetty: 2011-03-30 15:29:35 
Poissa
maatilakarppi
maatilakarppi

Liittynyt: 2010-12-06 19:51:50
Viestit: 3339
diesel kirjoitti:
:D No ei ihme , että näin meni, tätä keskustelua seuratessa...(Kuinka karpilla voi olla jauhot suussa ja mitkä jauhot?)

Varmaan mantelijauhot :smt043 :lol:

_________________
04/10 113,5kg
Ensimmäisestä tilauksesta iHerbistä -5$ koodilla KIV264
"Kaikkea kivaa kohtuudella."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Studio55 ma 14.3.
ViestiLähetetty: 2011-03-30 15:46:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Itse en oo kyseistä Heikkilän kirjaa lukenut, mutta varsin mielenkiintoinen tuo sivun 72 tieto. Ihan mielenkiinnolla odotan mitä tämä uhri siihen vastaa/väittää/valehtelee/tjmsp. ;)

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 109 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)