karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-30 14:20:33

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 158 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 68 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-12-09 09:34:11 
batse kirjoitti:
Söin tänään 2v tyttäreltäni salaa jäätelöä

No jo on naurettavaa. Miksette syöneet molemmat ja ihan hyvällä omallatunnolla? Samalla voisi valistaa jälkikasvua kohtuullisuuden merkityksestä tyyliin "ei makeaa mahan täydeltä tai susta tulee tommonen läski kuin naapurin Titta-Jutasta" [-X

ViestiLähetetty: 2012-12-09 12:15:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Koska halusin itse syödä aivan kaiken!

ViestiLähetetty: 2012-12-09 12:37:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:lol: :lol: Ai kamala!! Siis tuon takia minäkin syön salaa lapsilta!

Ja lapsille meillä on karkkipäivä, kohtuullisuus on yksilöllistä, en usko, että sitä voi lapselle opettaa. 5 lapsesta minulla on kohtuullisia herkun syöjiä kaksi. Kolme aiheuttaa itkupotkukohtauksia jos eivät saa lisää. Ainut mitä olen vuosien varrella voinut opettaa, on tuo kohtaus :lol: Se on turha, lisää ei saa. Se muuttui vuosien varrella, pelkäksi itkuksi, suuttumukseksi ja sitten kerjäämiseksi ja saapasjalkakissa katseiksi... Kohtuullisuutta eivät ole vielä oppineet.

Onnea lapsista jotka on "opetettu" kohtuulliseksi :lol: Minä en usko että sellaista opettajaa edes on olemassa

http://karppausjaperhe.blogspot.com/

ViestiLähetetty: 2012-12-09 12:53:11 
Ronja-Aliisa kirjoitti:
Minä en usko että sellaista opettajaa edes on olemassa

On on, opeta lapsesi inhoamaan läskiyttä. Voi tietysti olla, että on jo liian myöhäistä.

ViestiLähetetty: 2012-12-09 16:28:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:lol: Järkky provo!!
Seuraavaksi opetan kyllä inhoon silmälasejakin! Älytön geeninenjäte käyttää silmälaseja. Ei kyllä sovi meidän suvun jatkajaksi. Tai lättäjalat!! Ehdottomasti opetan inhoamaan lättäjalkoja. Ja lyhyitä ihmisiä!!??? Kamalaa olis ,ku tuleva vävy oliskin lyhyt mies?? Tai heikko!!?? Heikkoutta opetan myös inhoamaan. Ja homoja. Siis ehdottomasti. Opetan inhoamaan ja vihaamaan, että takuulla pysyy itse tiukasti kaapissa, ettei vaan häpäsis sukuani.
Muista väreistä ei varmaan tarvi edes mainita. Sehän on selviö, että läskinvihaaja, vihaa tietenkin myös muita uskontoja ja kansallisuuksia.
Mitäs mun vihalistalta jäi???
No erilaisuus!! kaikki erilaisuus tietenkin. Sitä on aina parempi vihata ja pelätä, ihan vaan varmuudeksi!!!
Näin suojelen, itseäni ja lapsiani ja samalla koko yhteisöäni ja miks ei koko maatani. Kun vihaan varmuudeksi, vähän kaikkee,, erilaista ...

ViestiLähetetty: 2012-12-09 16:39:31 
Poissa
voinen
voinen

Joo, näinhän me tehdään. Opetetaan niinkuin eletään, vai miten se meni? Mehän tietty kaikki inhotaan tavisruoan syöjiäkin. Ja muita kuin salassa sokeria syöviä. Ja...mitä vielä?

Kuuntelen Kroppaa

ViestiLähetetty: 2012-12-09 16:39:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

-

ViestiLähetetty: 2012-12-09 16:48:08 
Ronja-Aliisa kirjoitti:
:lol: Järkky provo!!
Seuraavaksi opetan kyllä inhoon silmälasejakin! Älytön geeninenjäte käyttää silmälaseja. Ei kyllä sovi meidän suvun jatkajaksi. Tai lättäjalat!! Ehdottomasti opetan inhoamaan lättäjalkoja. Ja lyhyitä ihmisiä!!??? Kamalaa olis ,ku tuleva vävy oliskin lyhyt mies?? Tai heikko!!?? Heikkoutta opetan myös inhoamaan. Ja homoja. Siis ehdottomasti. Opetan inhoamaan ja vihaamaan, että takuulla pysyy itse tiukasti kaapissa, ettei vaan häpäsis sukuani.
Muista väreistä ei varmaan tarvi edes mainita. Sehän on selviö, että läskinvihaaja, vihaa tietenkin myös muita uskontoja ja kansallisuuksia.
Mitäs mun vihalistalta jäi???
No erilaisuus!! kaikki erilaisuus tietenkin. Sitä on aina parempi vihata ja pelätä, ihan vaan varmuudeksi!!!
Näin suojelen, itseäni ja lapsiani ja samalla koko yhteisöäni ja miks ei koko maatani. Kun vihaan varmuudeksi, vähän kaikkee,, erilaista ...

Huonoja vertauksia. Läskiys on lähes aina omien valintojen tulosta. Tämä kannattaa opettaa myös lapsille.

ViestiLähetetty: 2012-12-09 17:07:25 
Poissa
voinen
voinen

Vieras kirjoitti:
Läskiys on lähes aina omien valintojen tulosta. Tämä kannattaa opettaa myös lapsille.

Miten niin lähes aina? Koska siis vieraan mielestä läskiys ei ole omien valintojen tulosta? Minä kyllä tiedän montakin syytä tähän, mutta on yllättävää, jos vieraskin on sitä mieltä.

Kuuntelen Kroppaa

ViestiLähetetty: 2012-12-09 17:08:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kuten alkoholismi ja tupakointi ja huumeiden käyttö ja lääkkeiden käyttö.
Paree vihata niitäki!! Ja ehottomasti opettaa lapsiakin vihaamaan. Opetan, että aina kaikki on mustavalkoista.

ViestiLähetetty: 2012-12-09 17:10:27 
Poissa
voinen
voinen

Ja mustavalkoisuuttakin täytyy opettaa vihaamaan. Ja tietenkin mustia ja valkoisia.

Kuuntelen Kroppaa

ViestiLähetetty: 2012-12-09 17:15:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

-

ViestiLähetetty: 2012-12-09 17:19:05 
Poissa
voinen
voinen

Unohtaa ei saa. Semmosia pitää vihata, jotka unohtaa. Ja varmuuden vuoksi niitäkin, jotka ei unohda.

Kuuntelen Kroppaa

ViestiLähetetty: 2012-12-09 17:24:42 
Ronja-Aliisa kirjoitti:

Nyt oli jo parempia vertauksia. Joskin alkoholismi, tupakointi, huumeiden ja lääkkeiden väärinkäyttö ovat aina omien valintojen seurausta. Läskiys lähes aina. Näitä asioita on syytä teroittaa lapsille.

ViestiLähetetty: 2012-12-09 17:43:01 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ostan ihan avoimesti kaupasta sokeria ja pastaa. Meillä kun vain minä karppaan :)

Big Dragon -> Small Dragon -päiväkirja: tarinaa nutrauskatkaisuhoidosta karppaukseen

ViestiLähetetty: 2012-12-09 18:07:42 
Poissa
voinen
voinen

Vieras kirjoitti:
Ronja-Aliisa kirjoitti:

Nyt oli jo parempia vertauksia. Joskin alkoholismi, tupakointi, huumeiden ja lääkkeiden väärinkäyttö ovat aina omien valintojen seurausta. Läskiys lähes aina. Näitä asioita on syytä teroittaa lapsille.

Vieraalle tiedoksi: lääkkeiden käyttö ja lääkkeiden väärinkäyttö eivät välttämättä ole sama asia.

Kuuntelen Kroppaa

ViestiLähetetty: 2012-12-09 19:03:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Voi niitä lapsiparkoja joiden äipät ja isät vetää viinaa ja tappelee keskenään, eikä ole opettamassa vihaamaan asioita. Varsinkin läskiä...

ViestiLähetetty: 2012-12-09 20:55:32 
Ronja-Aliisa kirjoitti:
Voi niitä lapsiparkoja joiden äipät ja isät vetää viinaa ja tappelee keskenään, eikä ole opettamassa vihaamaan asioita. Varsinkin läskiä...

Lapsiparat. No, jos hyvin käy niin saavat sijaisvanhemmat. Eikä läskejä tarvitse vihata. Riittää että inhoaa läskiyttä.

ViestiLähetetty: 2012-12-09 21:45:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ei kohtuutta tarvi opetella.
AA:n nyrkkisäännöissähän se kerrotaan; yksi on liikaa ja tuhat liian vähän!
Kai toi on sovellettavissa kaikille elämän osa-alueille?

PS

BigDragon kirjoitti:
Ostan ihan avoimesti kaupasta sokeria ja pastaa. Meillä kun vain minä karppaan :)

-tarviiko ihminen täysipainoiseen ravitsemukseen joko karppauksen tai pastan&sokerin?

PPS

Ronja-Aliisa,kun nyt olet palannut taas pariimme,niin pitäisikö kinata jostain?
Muistelen,että kinan ja henkilökohtaisuuksiin menevien huomautusten kautta sinusta tuli yksi lempinimimerkkejä minulle?Siloin aikoinaan.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?

ViestiLähetetty: 2012-12-09 21:47:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eli minä, joka olen läski, mun pitäs harrastaa itseinhoa ja hävetä, kun en osaa tehdä oikeita valintoja ja syödä oikein??

Entä viisi lastani. kaikki samalla ruualla. Herkkuja harvoin ja pääosin karppia ruokaa. Yksi lapsistani on ylipainoinen ja häneltä löytyy läskiä. Selitäppä mitä valintoja tämä poika on tehnyt? Ja jos syy on vain minussa, niin pitääkö pojan nyt inhota minua vai omia läskejään, eli itseään?

Ei, minä en opeta inhoamaan yhtään mitään. Päinvastoin olen opettanut hyväksymään itsensä ja kaikki muutkin sellaisina kuin he ovat. Laihoina ja pulleina.
Pojallani oli suuria vaikeuksia lähtä painikilpailuihin läskiensä takia. Meinasi, että kaikki nauraa hänelle trikoissa ja hän joutuu isoja vastaan, koska painaa paljon. Kyse ei ole kuitenkaan kuin muutamasta kilosta... Hirvittää, että läski-inhon oppii, vaikka kotona ei erikseen tätä opeteta.
Mutta tässä se meidän pullero voittaa itsensä ja vastustajansa ;)
http://www.youtube.com/watch?v=AqWHBzrSfa4

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 158 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 68 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00