kekexxx kirjoitti:
hande86 kirjoitti:
h kertokaa nyt mulle,minkä takia teidän on niin kovin vaikea hyväksyä muitten ihmisten mielipiteitä ja heidän kohdallaan hyväksi todettuja syömistapoja?
ota sinäkin rasva sydämmeesi niin pelastut.
Komppaan Kekeä Antarnin sanoin tuolta jostain aikaisemmalta sivulta:
Karppien ylivoimaisuus ärsyttää välillä
Ei tämä ole katkera yhteisö. Ei tämä ole päällekäyvin yhteisö. Ei tämä oikeastaan ole yhteisökään, jollei joitain foorumin osioita lasketa. Telkkarista tulee ihan varmasti eniten jotain muuta propagandaa enkä ole nähnyt karppeja liimailemassa tarroja yleisiin vessoihin tai lyhtypylväisiin.
Tai spraymaalaamassa leipäpaketteja kaupoissa

Se olisi aika hauskaa...
Jos jostain saa tai paremminkin
pitäis olla katkera, on että kukaan ei aikaisemmin kertonut. Se, että joku itkemällä, huutamalla, nauramalla, pakottamalla tai vähättelemällä yrittää saada syömään jotain mikä aiheuttaa muun muassa veriripulia ja holtitonta lihomista, sekin voisi aiheuttaa katkeruutta. Yhtään vähättelemättä neiti makaronisalaatin koettelemuksia
Kyllä se katkeruus kuuluu niille, jotka vastustivat. Ensin olivat katkeria siitä, että minä aloin voida paremmin (tosiystävyyttä, oikeesti) ja näytin paremmalta. Sitten katkeruutta siitä, että he alkoivat voida huonommin. Nyt suurin osa näistä vastustajista on hiilaritietoisia

Mä olen syönyt yli kaksikymmentä vuotta samalla tavalla kuin neiti makaronisalaatti. Monet täällä ovat yrittäneet samaa juttua kolmekymmentä, neljäkymmentä, viisikymmentä vuotta jne. Miksi sun on niin vaikeaa hyväksyä niiden ihmisten mielipiteitä?