Nyt loppu ravintoloissa syöminen! En käy kyllä huoltoasemillakaan, enkä ainakaan ärrällä. Juottoravintolaan en uskalla myöskään mennä, enkä ruokakauppaan, sillä kaikissa näissähän työskentelee asiakaspalvelijoita ja olis suunnattoman noloa mennä häiritsemään jonkun työpäivää!
Uittu mitä paskaa.
Tiijättäkö, me ku käymme joka ikinen kerta ravintolassa syömässä jossain Utsjoen ja Hangon välissä jos ollaan reissun päällä, niin aina saa samanlaista mautonta höttöstä paskaa oli se paikka mikä hyvänsä. Ja totta on, että maahanmuuttajien paikoista saa parhaan palvelun, kiitokset, ole hyvät ja oikea vastaraha tulee joka kerta. Mulla on toki kotikenttäetuakin, mutta onhan se aika perseestä silleen koko Suomen kannalta et mun ukko keittelee kotona paremmat soossit ku töissään?

Ku kotona saa ja pitää käyttää oikeaa voita, aitoa ruokaa ja reilusti kuohukermaa. Koko ajatus on absurdi sinällään, että kasvikset pitäs vaihtaa perunaan, sillä annoksenhan pitäisi olla koottu niin, että se sopii joka karpille, mutta joka perunaa haluaa, niin se siihen voidaan vaihtaa ja tämä on puhtaasti maku- ja ulkonäköasia. Jossain joku joskus väitti, että ravintolaruoka sisältää paljon rasvaa, mutta lukuunottamatta uppopaistettuja juttuja mun mielestä se on kyllä täysin päinvastoin ja lisäksi niistä eväistä puuttuu hirveän usein myös yks toinen pieni juttu, maku.
Tietenki se on aika kova pala tälleen elää elämänsä tietäen, että ei saa koskaan missään niin hyvää ruokaa kuin kotona, mut kai tähänkin tottuu?