karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 12:01:10

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 91 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-10-25 21:25:01 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
Vieras kirjoitti:
Pekalla on kyllä melko komea CV: http://www.thl.fi/fi_FI/web/fi/organisa ... o/cv_puska

Tuo voi helpostikin herättää kateutta/katkeruutta tavan rivilääkäreissä, puhumattakaan itsensä marginaaliin ajaneista puoskareista herravihasta kärsivine opetuslapsineen.


Onko herraviha silkkaa kärsimystä? Voiko herraviha jalostua perustelluksi kritiikiksi? Rivilääkärin kateutta/katkeruutta voin vain kuvitella, myötätuntoisena. Puoskarilla viitannet Heikkilään.
Puska on menestyksensä ansainnut, self-made man. Hyvä veli. Varmasti osaa nuoleskella oikeita perseitä. Katkerin terveisin, moi!

_________________
äh


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-10-26 05:28:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-09-05 15:38:02
Viestit: 5571
puska. mies joka toi teollisen transrasvamargariinin ruokapöytiin. aikamoinen meriitti :mrgreen:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-10-26 11:10:34 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
kekexxx kirjoitti:
puska. mies joka toi teollisen transrasvamargariinin ruokapöytiin. aikamoinen meriitti :mrgreen:


Lukekaa elävän miehen elämäkerta. Jumalauta että on härski äijä, ei mittaa ei määrää itsekehulla ja todellisuuden muokkauksella.

_________________
äh


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-10-26 11:29:25 
moi kirjoitti:
kekexxx kirjoitti:
puska. mies joka toi teollisen transrasvamargariinin ruokapöytiin. aikamoinen meriitti :mrgreen:


Lukekaa elävän miehen elämäkerta. Jumalauta että on härski äijä, ei mittaa ei määrää itsekehulla ja todellisuuden muokkauksella.


Onko Puska saanut mitään hyvää aikaiseksi? Esim. vaikkapa tupakoinnin suhteen?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-10-26 12:41:43 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
Vieras kirjoitti:
moi kirjoitti:
kekexxx kirjoitti:
puska. mies joka toi teollisen transrasvamargariinin ruokapöytiin. aikamoinen meriitti :mrgreen:


Lukekaa elävän miehen elämäkerta. Jumalauta että on härski äijä, ei mittaa ei määrää itsekehulla ja todellisuuden muokkauksella.


Onko Puska saanut mitään hyvää aikaiseksi? Esim. vaikkapa tupakoinnin suhteen?


Ei. Tupakoinnin vähentämiseen tähtääviä toimia kai tarkoitat. Osaa jengi lopettaa ilman Puskaa. Ja aloittaa. Silkkaa savuverhoa, vapaamuurarien ja illuminatin ja kepulaisten todellisten toimien peitoksi.
Puska on kansakunnan tervettä ydintä nävertävä torakka. :mrgreen:

lis. Niin, oletko Vieras lukenut suosittelemani opuksen?

_________________
äh


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-10-26 12:49:56 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
Kritiikin esilletuominen ei välttämättä tarkoita että kriitikko olisi de facto oikeammassa kuin kritiikin kohde. Tjs., wikipediassa on varmaan tarkempi määritelmä.

_________________
äh


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-10-26 15:15:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-09-05 15:38:02
Viestit: 5571
Vieras kirjoitti:

Onko Puska saanut mitään hyvää aikaiseksi? Esim. vaikkapa tupakoinnin suhteen?


ei ole. tupakointi laihduttaa ja edistää siten terveyttä.

tupakointi on tehokkaampi painonhallintakeino kuin ruisleipä. tupakointi on terveellisempää kuin laihdutusleikkaukset.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-10-26 15:57:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-09-13 23:28:05
Viestit: 1329
kekexxx kirjoitti:
Vieras kirjoitti:

Onko Puska saanut mitään hyvää aikaiseksi? Esim. vaikkapa tupakoinnin suhteen?


ei ole. tupakointi laihduttaa ja edistää siten terveyttä.

tupakointi on tehokkaampi painonhallintakeino kuin ruisleipä. tupakointi on terveellisempää kuin laihdutusleikkaukset.



tupakan poltosta syntyy häkää ja häkä on tehokas hapenimijä eli olisko se sitten oiva antioksidantti?

tupakoisijat hyi teille kuitenkin.

_________________
http://wainanjutut.blogspot.fi/2015/04/ ... vamme.html


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-10-26 16:11:20 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 94916
Nyt THL aloittaa uuden kampanjan lihavuutta vastaan. Karpitkin kelpaavat varmaan tilastoihin, niissähän ei tarvi sanoa, että väärin sammutettu. :smt077

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-21 22:57:40 
Ettette vaan olis denialisteja?

http://www.skepsis.fi/lehti/2012/Skepti ... ytista.PDF


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-22 01:53:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-09-13 23:28:05
Viestit: 1329
Vieras kirjoitti:


denialismi on epäilyä juutalaisten kärsimistä tuhoista II maailmansodan aikana. on tietenkin hyvä muistaa notta sen historian kirjoitti ja väritti voittavallat.

statiini timo on ottanut käyttöön tämän nimityksen tässä kolesterolioppinsa puolustamisessa. on tuolla ollut huutava ääni keski-suomen erämaassa: järki käteen!

eikös tää buulaakin tämän skepsis periaatteena ole epäillä eli olla denialisteja täynä? ovathan he onnistuneesti palkinnut häpeä tunnuksella rokote infon? joka varoitteli lentsurokotteiden epämääräisyydestä? kuinka siinä kävikään... oikeassa olleen epäilijä tahon leimasivat .. niin sähän tiät.

_________________
http://wainanjutut.blogspot.fi/2015/04/ ... vamme.html


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 91 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 49 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)