karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-16 18:28:34

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 240 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 712 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2013-10-10 14:49:10 
Vieras kirjoitti:

Se, että olet nyt 5-kymppien, hoikka, terve ja kovakuntoinen ei takaa sitä, että eläisit huomista pidempään.

So what, vaan jokaiseen päivään on niin pirun mukava lähteä hoikkana, terveenä ja kovakuntoisena. On hienoa tuntea olevansa viiskymppinen nuorukainen tekipä sitä tai tätä :)

ViestiLähetetty: 2013-10-10 15:15:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Oletko täällä vain julistamassa sitä, että olet viisikymppinen kova kaveri, joka ei tarvitse mitään karppauksia, pysyäkseen terveenä? Taidat silloin kuulua siihen kuuluisaan pahimman luokan provoihin.

Joiden kohtaloa voi vain arvailla

Kuva

ViestiLähetetty: 2013-10-10 15:32:38 
Poissa
napakettu
napakettu

Vieras kirjoitti:
Vieras kirjoitti:

Se, että olet nyt 5-kymppien, hoikka, terve ja kovakuntoinen ei takaa sitä, että eläisit huomista pidempään.

So what, vaan jokaiseen päivään on niin pirun mukava lähteä hoikkana, terveenä ja kovakuntoisena. On hienoa tuntea olevansa viiskymppinen nuorukainen tekipä sitä tai tätä :)

Taidat olla myös niitä, jotka saavat energiaa elämäänsä halveksimalla muita ja varsinkin niitä, jotka ovat erilaisia kuin sinä. Onneksi minun ystäväpiiriini eivät moiset yli-ihmset kuuluu.

18518 Nirrilä

ViestiLähetetty: 2013-10-10 16:02:31 
Poissa
apina
apina

Vieras kirjoitti:
Vieras kirjoitti:

Lähdetään huoriin sun Harleydaavitsonilla!

lis. Taas lähetin harkitsematta. Olen kade, ajan polkupyörällä.

ViestiLähetetty: 2013-10-10 16:06:16 
nirri kirjoitti:
Vieras kirjoitti:

Taidat olla myös niitä, jotka saavat energiaa elämäänsä halveksimalla muita ja varsinkin niitä, jotka ovat erilaisia kuin sinä. Onneksi minun ystäväpiiriini eivät moiset yli-ihmset kuuluu.

En halveksi ketään, mutta olen toki ylpeä itsestäni ja on ihmisiä joita arvostan lähes yhtä paljon kuin itseäni :) Itseäni lainaten:

Lainaa:
Pohjanmaalla ei pidetä kynttilää vankan alla, joten pysyköön vaatimattomuus loitolla minusta jatkossakin :) Lisättäköön listaan sen sijaan nuorekkuus :)

Hyvät geenit kyllä, mutta myös liikunnasta ja hyvästä ja ravitsevasta kotiruoasta olen saanut nauttia lapsesta lähtien. Kohtuudella tietenkin :)

ViestiLähetetty: 2013-10-10 17:01:40 
Poissa
voipallo
voipallo

Vieras kirjoitti:
Pohjanmaalla ei pidetä kynttilää vankan alla, joten pysyköön vaatimattomuus loitolla minusta jatkossakin :) Lisättäköön listaan sen sijaan nuorekkuus :)

En ole käynyt Pohjanmaalla koskaan. Luulin tuota joksikin heimohakkumiseksi (reteilyä), en tiennyt että sitä oikein vaalitaan
Olen pitänyt itsensä ylentämistä aina naurettavana piirteenä ihmisessä ja moukkamaisena. Itse syyllistyn moiseen joskus nousuhumalassa väärässä seurassa pöyhkeillessäni. Liitän itsensä kehumisen ja huonon itsetunnon toisiinsa.

― Kurt Vonnegut

ViestiLähetetty: 2013-10-10 17:42:08 
jussi kirjoitti:
Vieras kirjoitti:

Itse syyllistyn moiseen joskus nousuhumalassa väärässä seurassa pöyhkeillessäni.

Vaan hauskaa on kilpaa kehua itseään oikeassa seurassa :) Ja kun on ruokavalio ja liikuntatottumukset kunnossa ja balanssissa, niin ei tarvitse edes päihteitä kuningasolon saamiseksi :)

ViestiLähetetty: 2013-10-10 18:15:09 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi

nirri kirjoitti:
Onneksi minun ystäväpiiriini eivät moiset yli-ihmset kuuluu.

:smt037

ViestiLähetetty: 2013-10-10 18:21:25 
Poissa
luontokarppi
luontokarppi

Vieras kirjoitti:
liikunnasta ja hyvästä ja ravitsevasta kotiruoasta olen saanut nauttia lapsesta lähtien. Kohtuudella tietenkin
Ei hemmetti sentään...taasko tää sama heppu on täällä näitten juttujensa kanssa #-o

ViestiLähetetty: 2013-10-10 18:27:31 
Poissa
apina
apina

Voikku kirjoitti:
Vieras kirjoitti:
liikunnasta ja hyvästä ja ravitsevasta kotiruoasta olen saanut nauttia lapsesta lähtien. Kohtuudella tietenkin
Ei hemmetti sentään...taasko tää sama heppu on täällä näitten juttujensa kanssa #-o

Yybermench. Suomenruottalainen. Kiitä vanhempias? :D

ViestiLähetetty: 2013-10-10 19:36:39 
Vieras kirjoitti:
Vieras kirjoitti:

Tämähän vain osoittaa sen, että markkinakoneiston aivopesu on mennyt perille. Ihan samalla tavalla läski, rapakuntoinen, pleikkaa pelaava 5-kymppinen voi olla yhtä onnellinen. Tai jopa onnellisempi.

"Se joka ottaa huomioon vain itsensä ja omat etunsa ei voi elää onnellisena. Sinun on elettävä muille, jos haluat elää itsellesi. (Seneca 4 eKr.-65 jKr.)"

ViestiLähetetty: 2013-10-10 22:11:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Lainaa:
"Se joka ottaa huomioon vain itsensä ja omat etunsa ei voi elää onnellisena. Sinun on elettävä muille, jos haluat elää itsellesi. (Seneca 4 eKr.-65 jKr.)"
Tuntematta kyseistä persoonaa sen paremmin niin voisinko kysyä teidän mielipidettä onko nykyiset lääkeproffat mahdollisesti onnellisia?
ps. Pekka oli aikonaaan tohkeissaan päästessään jatkamaan ja toteuttamaan Martti J Karvosen tuomia ideoita eli hänen omissa sanoissaan Kiminkisen lauteilla silleen MIESTEN TÖIHIN..eli P-K hoopotukseen

ViestiLähetetty: 2013-10-11 09:28:02 
Jurpolukki kirjoitti:
Lainaa:
Tuntematta kyseistä persoonaa sen paremmin niin voisinko kysyä teidän mielipidettä onko nykyiset lääkeproffat mahdollisesti onnellisia?
ps. Pekka oli aikonaaan tohkeissaan päästessään jatkamaan ja toteuttamaan Martti J Karvosen tuomia ideoita eli hänen omissa sanoissaan Kiminkisen lauteilla silleen MIESTEN TÖIHIN..eli P-K hoopotukseen

Wikipedian mukaan: Martti Juhani Karvonen (24. kesäkuuta 1918 Nurmes – 10. maaliskuuta 2009.) Ei onnettomat ihmiset elä noin pitkään. Näköjään tutkija itse selvisi pitkälle syömällä monipuolisesti, hiilarivoittoisesti ja vähärasvaisesti. Mutta hänhän on tietysti poikkeus, eiks vaan. :roll:

ViestiLähetetty: 2013-10-11 09:43:46 
moi kirjoitti:
Yybermench.

Ollakseen hoikka, terve ja kovakuntoinen viisikymppisenä ei tietenkään edellytä mitään yli-ihmisyyttä, keskinkertaisen hyvät geenit sekä viitseliäisyys ja kohtuus liikunnan ja ruokavalion muodossa riittävät :)

ViestiLähetetty: 2013-10-11 10:10:57 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Vieras kirjoitti:
moi kirjoitti:
Yybermench.

Ollakseen hoikka, terve ja kovakuntoinen viisikymppisenä ei tietenkään edellytä mitään yli-ihmisyyttä, keskinkertaisen hyvät geenit sekä viitseliäisyys ja kohtuus liikunnan ja ruokavalion muodossa riittävät :)

Saako kysyä, miksi jauhat täällä tuota pjaskaa? Onko vain tarkoitus esittää yli-ihmistä niille, jotka yrittää hoitaa itseään?

ViestiLähetetty: 2013-10-11 13:09:06 
Ylileveäkuljetus kirjoitti:
Vieras kirjoitti:

Saako kysyä, miksi jauhat täällä tuota pjaskaa? Onko vain tarkoitus esittää yli-ihmistä niille, jotka yrittää hoitaa itseään?

Ketjun nimi on "Kuluta enemmän kuin syöt", se sijaitsee Taistelutantereella ja paskaa täällä on jauhaneet vain kaloriteorian kieltävät itsensä pettäjät :)

ViestiLähetetty: 2013-10-11 15:35:22 
Poissa
napakettu
napakettu

Vieras kirjoitti:
paskaa täällä on jauhaneet vain kaloriteorian kieltävät itsensä pettäjät :)
Itse asiassa me jauhomme sitä paskaa silloin, kun olimme sinunlaisiasi kaikkitietäviä ja aina oikeassa olevia. Onko se sitten onni vai epäonni, että kroppa petti sillä virallisella ruokavaliolla.
Tieto lisää tuskaa, mutta onneksi sen tiedon avulla voi auttaa parantamaan sitä kaloriteoriaa ymmärtämatöntä kroppaansa - se kun ei tajua sitä, ettei se ole kone. Konehan ei hyydy :wink:

Toivon tosissani, ettei sinulle tule koskaan sama kohtalo eteen :smt004

18518 Nirrilä

ViestiLähetetty: 2013-10-11 15:42:19 
Joskus ihmettelen sitä,että karpit lähtee mukaan tällaseen vääntöön.
Taitaa olla kuitenkin sellanen perusjuttu:mä olen oikeassa,sä olet väärässä.

ViestiLähetetty: 2013-10-11 17:39:51 
nirri kirjoitti:
Vieras kirjoitti:
paskaa täällä on jauhaneet vain kaloriteorian kieltävät itsensä pettäjät :)
Itse asiassa me jauhomme sitä paskaa silloin, kun olimme sinunlaisiasi kaikkitietäviä ja aina oikeassa olevia. Onko se sitten onni vai epäonni, että kroppa petti sillä virallisella ruokavaliolla.

Mitäs söit virallisesti. Itse olen syönyt ikäni maittavaa kotiruokaa, jossa ei eläinrasvaa eikä hiilareita vältellä. Työterveydenhoitajan mukaan labra-arvoni eivät olisi näin loistavat ellen olisi aktiiviliikkuja, koska syön kuulemma aivan hirveästi liikaa kanamunia ja muuta epäterveellistä :)

ViestiLähetetty: 2013-10-11 17:44:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

-

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 240 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 712 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00