karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-15 13:15:53

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 329 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 717 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Antti Heikkilä lihonnut
ViestiLähetetty: 2014-10-30 20:18:31 
Vieras kirjoitti:
Antti Heikkilän tuore haastattelu:
https://www.youtube.com/watch?v=fw9LojceLQQ#t=1m11s

Heikkilä on silmin nähden lihonnut, vaarallista keskivartalolihavuutta on jo melkoisesti. Onko kellään tietoa onko Heikkilä mahdollisesti lipsunut vhh-ruokavaliosta?

Todellakin, Antti Heikkilän tulis aloittaa laihdutuskuuri, keskivartalo lihavuus on vaarallistakin. :!:

ViestiLähetetty: 2014-10-30 21:21:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nimimerkillä “vieras” jauhaa samaa mantraa kolmella eri keskustelufoorumilla.
“Vieraan” argumentti on enemmän henkilökohtaista kuin Heikkilän lihominen. Näin Heikkilän kesällä, eikä hänen vyötärön kokoon minusta ollut mitään huomauttamista. Hyvässä kunnossa oleva lähes 70 V iso mies. Jos nyt on jonkun verran vyötäröä, niin käsittääkseni se on Heikkilän huoli eikä nimimerkki “Vieraan” ongelma. Omituista yleensä, että tänne tullaan oikein urakalla halveeraamaan Heikkilän vartaloa. No ehkä kahdella toisella foorumilla oli vastaanotto heikkoa. Joskus lihoo ja joskus laihtuu. Näin kävi minulle viime talven aikana. Tuli 3-4 kg lisää painoa, mutta keväällä lähti vastaavasti 6,5 kg pois. Onneksi siitä ei tehty numeroa.
No pysyttelin piilossa.

ViestiLähetetty: 2014-10-30 21:52:12 
artoheikki kirjoitti:
Nimimerkillä “vieras” jauhaa samaa mantraa kolmella eri keskustelufoorumilla.

Onko sinulla jotain todisteita tästä vai onko tämä pelkkä olettamus?

ViestiLähetetty: 2014-10-30 22:11:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

etereter kirjoitti:

-tää ny vähän ontuu.Usain Boltkaan ei voi oikeasti olla niin nopea...laita vaikka joku muu yhtä nopea ja linkitä...
Mun mielestä ois perin kummaa jos helena lindgren valehtelisi tästä asiasta systemaattisesti.On monta kertaa julkisuudessa sanonut,että hänelle ei ole tehty minkäänlaisia operaatioita.

Huonoin vertaus mitä vähään aikaan kuullut, mutta joo tämä kaveri on melkein yhtä nopea kuin Bolt http://en.wikipedia.org/wiki/Tyson_Gay

Laita sä sitten kuvia niistä melkein 60-vuotiaista siloposkista naturelli naisista ja let's call it even?[/quote]
-mitä huonoa tuossa vertauksessa on?Se nyt vaan ei ole argumentti eikä mikään,että "näytä toisia samanlaisia kuin Helena Lindgren".Joku on aina jossain paras.Myös Usain Bolt-eikä hänen nopeuttaan vie pois se tosiasia,ettei ole toista yhtä nopeata.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?

ViestiLähetetty: 2014-10-30 22:19:09 
Poissa
Sambakarppi
Sambakarppi

No, jooh. Onhan Heikkilä lihonnut hieman viime näkemästäni, niin kuin minäkin. Kaikilla meillä on syymme. Mutta pitää sanoa, että hän näyttää erittäin elinvoimaiselta, joten en oikein ymmärrä tätä kritiikkiä.

Tiede on se, mihin uskominen loppuu. - Matee

ViestiLähetetty: 2014-10-31 03:54:41 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Pikkuinen kumpu on antille tullut,

voi herran jestas... ei toi oo ees paha

ei ees maha..

(poistuu ku ei oo perjantai)

ViestiLähetetty: 2014-10-31 07:21:42 
Istukaa itse tuollaiseen upottavaan sohvaan, niin kyllä ihan tavallinenkin maha tulee näkyville vyön päälle. Aivan naurettavaa puuttua mokomaan asiaan. No, toki kun Heikkilän asialliseen puheeseensa ei voinut tarttua, niin kiusataan sitten ulkonäöllä, aivan kuin yläkoulussa.

Heikkilä näyttää terveeltä ja hyvinvoivalta.

Joku olisi voinut ennen kuvaamista katsoa, miltä haastateltavan asento ruudussa näyttää ja korjata vähän sitä, niin kukaan ei olisi kiinnittänyt huomiota ulkoisiin seikkoihin.

ViestiLähetetty: 2014-10-31 08:56:07 
Matee kirjoitti:
No, jooh. Onhan Heikkilä lihonnut hieman viime näkemästäni, niin kuin minäkin. Kaikilla meillä on syymme. Mutta pitää sanoa, että hän näyttää erittäin elinvoimaiselta, joten en oikein ymmärrä tätä kritiikkiä.

Olen eri mieltä, mielestäni Heikkilä näyttää väsyneeltä ja hengittää kovin raskaasti. Kaikkea muuta kuin elinvoimainen habitus. Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota, että viime aikoina Heikkilä ei ole enää puhunut niinkään painonhallinnasta vaan kaikesta muusta?

ViestiLähetetty: 2014-10-31 10:44:07 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Kun vierailla ei oo mitään kunnon asiaa niin sit typerän lapsellisesti kiusaavat Anttia ihan tyhjänpäiväisestä asiasta. Todella typerää!!

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

ViestiLähetetty: 2014-10-31 12:59:52 
Kirrimirri kirjoitti:
Kun vierailla ei oo mitään kunnon asiaa niin sit typerän lapsellisesti kiusaavat Anttia ihan tyhjänpäiväisestä asiasta. Todella typerää!!

Heikkilän keskivartalolihavuudesta ei saisi mainita, mutta Puskan, Fogelholmin ja Uusituvan ulkonäköä saa haukkua toistuvasti palstalla, niinkö?

Kaikki nuo edellä mainitut ovat lisäksi hoikempia kuin Heikkilä. Virallisterveellinen vs. Pellinkidieetti 3-0. :wink:

ViestiLähetetty: 2014-10-31 13:24:14 
Kirrimirri kirjoitti:

Jos katsot muutaman kirjoituksen taaksepäin niin huomaat kuinka joku karppaaja moittii Fogelin ja kumppaneiden ulkonäköä. Ja Puskan ulkonäköä täällä on haukuttu jo vuosia eräiden nimi(m)erkkien toimesta. Pata kattilaa soimaa vaikka molemmilla on musta kylki.......

Eri

ViestiLähetetty: 2014-10-31 15:14:45 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Mä en oo koskaan sanonut sanaakaan kyseisten herrojen ulkonäöstä.

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

ViestiLähetetty: 2014-10-31 15:49:43 
Poissa
voipallo
voipallo

Tupakoiva lääkäri ei muuta tai todista tupakointia vaarattomaksi, eikä mielestäni kyseenalaista lääkärin sanomisia (tupakoinnista).

Pekka Puskan olen tavannut vieraan esittelemästä kolmikosta ja täytyy myöntää että herra oli oikein nuorekkaan ja energisen oloinen. Pekan oppien mukaan elävistä (tai sitä yrittävistä) en niin tiedä.

― Kurt Vonnegut

ViestiLähetetty: 2014-10-31 18:31:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee.

ViestiLähetetty: 2014-10-31 20:58:28 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kirrimirri kirjoitti:
Mä en oo koskaan sanonut sanaakaan kyseisten herrojen ulkonäöstä.

Oletko kommentoinut kyseisten herrojen ulkonäköä kommentoivien toimintaa todella typeräksi?

ViestiLähetetty: 2014-10-31 22:00:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heikkilän mukaan Pellinki-ruokavalio ohjaa painon automaattisesti henkilökohtaiseen optimiin. Optimipaino muuttuu iän mukana korkeammaksi kuin nuorempana. Videon perusteella näin näyttää käyneen myös itse maestrolle.
En ole huomannut, että minkään muun ruokavalion tavoitteena olisi optimaalinen kehonkoostumus. Jos Heikkilä on oikeassa, niin kyseessä on ilmiselvästi jumalainen ruokavalio.

Pekka Puska on myös timmissä kunnossa, mutta ilmeisesti suositusten mukainen ruokavalio ei sisällä automaattista kehonpainon optimointiominaisuutta.

ViestiLähetetty: 2014-10-31 22:07:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Martti Syväniemi kirjoitti:
Heikkilän mukaan Pellinki-ruokavalio ohjaa painon automaattisesti henkilökohtaiseen optimiin. Optimipaino muuttuu iän mukana korkeammaksi kuin nuorempana. Videon perusteella näin näyttää käyneen myös itse maestrolle.
En ole huomannut, että minkään muun ruokavalion tavoitteena olisi optimaalinen kehonkoostumus. Jos Heikkilä on oikeassa, niin kyseessä on ilmiselvästi jumalainen ruokavalio.

Pekka Puska on myös timmissä kunnossa, mutta ilmeisesti suositusten mukainen ruokavalio ei sisällä automaattista kehonpainon optimointiominaisuutta.

Tuskin Pekka Puska syö mitä neuvoo. Eli älä tee niinkuin minä teen, vaan tee mitä minä neuvon.

ViestiLähetetty: 2014-10-31 23:09:17 
artoheikki kirjoitti:
Tuskin Pekka Puska syö mitä neuvoo. Eli älä tee niinkuin minä teen, vaan tee mitä minä neuvon.

Ja sinäkö tiedät miten Puska syö`? Perustele.

ViestiLähetetty: 2014-10-31 23:46:40 
en nyt tiedä onko "timmi kunto" oikea sana kuvaamaan Pekka Puskaa,mutta ihan terveeltä ja iloiselta hän vaikuttaa aina julkisuudessa esiintyessään.Ei raihnaiselta.
Vaikea uskoa että Pekaa eläis niinkuin opettais-Noinkohan sipaisee keijua joka päivä niiden 6-9 ruisleipä palasen päälle säntillisesti?

RaahenTiikeri

ViestiLähetetty: 2014-10-31 23:57:29 
Poissa
voipallo
voipallo

Vieras kirjoitti:
artoheikki kirjoitti:

Ja sinäkö tiedät miten Puska syö`? Perustele.

Tämä on täydellisen typerän ja turhan foorumikeskustelun kulmakiviä, tivataan perusteluja kaikenlaisista älyttömyyksistä :lol:

― Kurt Vonnegut

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 329 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 717 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00