| karppaus.infon arkistoitu foorumi https://karppi.ninja/forum/ |
|
| Ellit https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=4&t=1743 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Make [ 2004-10-11 18:47:22 ] |
| Viestin otsikko: | Ellit |
Hihhih (joo anteeksi nyt naisväki) mutta kuinka pöljiä ovat Ellien reportterit: "Pari Atkinsia monien muiden dieettien tavoin kokeillutta naista kuitenkin väittää, että mihin tahansa rajoitettuun kyllästyy. Ei maistu enää pihvi ja yrttivoikaan." "Salaattia alkaa tehdä mieli viimeistään silloin, kun törmää internetin chatissa laihduttajaan, joka ihmettelee, että paino ei putoa, vaikka hän on ”atkannut” jo pari viikkoa. Kiloja ropsuu lisää, eikä ihme, kun vilkaisee tytön mm. 12 kananmunaa sisältävää päivän menuta." .. ja Atkinsin kuolinpainokin löytyy reportaashista http://www.soneraplaza.fi/ellit/artikke ... 74,00.html Voi hyvä tavaton |
|
| Julkaisija: | Lukija [ 2004-10-17 09:03:40 ] |
| Viestin otsikko: | |
HYvät sunnuntai naurut saa Ellien "Kilot kuriin"palstalla, kun he erittäin asiantuntevasti viimeisestä Prisma ohjelmasta keskustelevat... |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|